بازار

با تجهیزات گیمینگ میشن آشنا شوید

شرکت تکنولوژی میشن یکی از تولید کنندگان حرفه ای در زمینه تحقیق و توسعه و تولید لوازم جانبی گیمینگ و سایر لوازم جانبی کامپیوتر است که در سال 2013 تأسیس شد. پس از چندین سال فعالیت شرکت MEETION به یکی از شرکت های با فناوری پیشرفته تبدیل شده است که ترکیبی از تحقیقات و تولید و بازاریابی و همچنین خدمات پس از فروش خوب را به مشتریان ارائه می‌کند.

از زمان تأسیس شرکت میشن شعار، “ترویج، توسعه و نوآوری محصولات بر پایه علم و فناوری” فلسفه تجاری شرکت میشن بوده است. که باعث شده مجموعه ای از طراحی جدید و ایده های منحصر به فرد به همراه لوازم جانبی گیمینگ با کیفیت برتر تحت این فلسفه با موفقیت به بازار عرضه شود.

محصولات شرکت میشن در دو دسته بندی کلی محصولات گیمینگ و محصولات اداری تولید می‌شود. محصولات گیمینگ میشن شامل زیر دسته‌های موس، کیبورد، هدفون، موس پد میشن، پک‌های کمبو،کول پد میشن، میکروفون میشن ، صندلی و میز گیمینگ می‌شوند.

محصولات اداری میشن شامل موس، کیبورد و پک‌های کمبو می‌شود.

محصولات شرکت میشن از کیفیت بالا و قیمت کمتری نسبت به برند‌های معروف موجود در بازار برخوردارند که باعث محبوبیت این برند در کشور‌های مختلف جهان شده است که در ایران نمایندگی میشن در اختیار فروشگاه اینترنتی مسترکالا می باشد.

کیبورد‌های میشن

کیبورد‌های تولید شده در شرکت میشن به دو صورت کیبورد های گیمینگ و معمولی بوده که دارای تفاوت‌ها و کاربری‌های خاصی هستند.

یکی از دلایل اصلی که گیمر‌ها کیبورد‌های گیمینگ را برای بازی انتخاب می‌کنند این است که که اغلب کیبورد های گیمینگ دارای کلید‌های مکانیکی بوده که باعث می‌شود سرعت پاسخ آن‌ها بالاتر باشد. بیشتر کاربران معمول کامپیوتر متوجه تاخیر در زمان پاسخ نشده، اما برای گیمرها حتی صدم ثانیه نیز مهم است و این زمان تاخیر می تواند به معنای تفاوت برد و باخت باشد.

کیبورد‌ گیمینگ میشن معمولا دارای قابلیت‌های ویژه‌ای نسبت به کیبورد‌‌های معمول میشن هستند این قابلیت‌ها شامل فعال کردن همزمان چند کلید، بک لایت کلید ها، سرعت پردازش بالا، طول عمر بالا، فاصله بیشتر کلید ها و استراحتگاه دست می‌باشند.

کیبورد گیمینگ میشن Meetion MT-MK01

کیبورد‌ Meetion MT-MK01 یکی از کیبورد‌های گیمینگ میشن بوده که یک کیبورد مکانیکال با کلید آبی است. جنس بدنه این کیبورد از آلیاژ آلومینیوم بوده که دوام آن را بیشتر می‌سازد. این کیبورد دارای 10 حالت گیمینگ برای بازی‌های مختلف بوده که با فعال سازی هر کدام کلید‌های مخصوص آن بازی به صورت بک لایت روشن می‌شوند. همچنین می‌توانید 2 حالت از این حالات را شخصی سازی کنید. نور بک لایت کیبورد نیز در چندین حالت و افکت قابل تنظیم است.

کیبورد سیمی Meetion MT-AK100

کیبورد Meetion MT-AK100 جزو کیبورد‌های اداری شرکت میشن است که یک کیبورد 105 کلید همراه با صفحه کلید عددی است. این کیبورد دارای مقاومت در برابر پاشش آب بوده که در هنگامی که آب به روی آن ریخته می‌شود، از طریق حفره‌های موجود در زیر آن تخلیه می‌شود.

کیبورد سیمی گیمینگ میشن Meetion MT-KB015

کیبورد‌ Meetion MT-KB015 یکی از کیبورد‌های گیمینگ میشن بوده که دارای طراحی یک دست و مخصوص دست چپ است. این کیبورد دارای 35 کلید بوده و همچنین دارای محلی برای استراحت دست است. نور بک لایت کیبورد نیز در چندین حالت و افکت قابل تنظیم است.

موس‌های میشن

موس‌های تولید شده در شرکت میشن به دو صورت موس‌‌‌های گیمینگ و معمولی بوده که دارای تفاوت‌ها و کاربری‌های خاصی هستند.

موس‌های گیمینگ معمولا دارای سرعت و دقت بالاتری نسبت به موس‌های معمولی هستند. همچنین موس‌های گیمینگ دارای تعداد کلید‌های بیشتری هستند که در هنگام بازی قابل شخصی سازی هستند.

موس گیمینگ Meetion MT-M990S

موس Meetion MT-M990S جزو موس‌های گیمینگ شرکت میشن بوده که دارای دقت 4000 Dpi  است البته می‌توانید دقت آن را در بازه 500 تا 4000 در چند سطح تنظیم کنید. همچنین موس MT-M990S دارای 8 کلید بوده. با نگه داشتن دکمه بالای اسکرول موس نیز می‌توانید نور RGB موس را روشن یا خاموش کنید.

موس گیمینگ Meetion MT-M940

موس Meetion MT-M940 جزو موس‌های گیمینگ شرکت میشن بوده که دارای دقت 2400 Dpi است البته می‌توانید دقت آن را در بازه 800 تا 2400 در چند سطح تنظیم کنید. همچنین موس MT-M990S دارای 6 کلید بوده. با نگه داشتن دکمه بالای اسکرول موس نیز می‌توانید نور RGB موس را روشن یا خاموش کنید.

موس Meetion MT-R390

موس Meetion MT-R390 جزو موس‌های جدید تولید شده توسط شرکت میشن است که دارای طراحی منحصر به فردی است. این موس دارای طراحی ارگونومیک بوده و نحوه استفاده از آن نسبت به موس‌های دیگر متفاوت است هنگام استفاده این موس نحوه قرار گیری مچ شما از حالت طبیعی خود خارج نمی‌شود که باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت از موس احساس خستگی نکنید. از دیگر قابلیت‌های این موس امکان استفاده از آن به دو صورت وایرلس و سیمی است.

صندلی‌های گیمینگ میشن

اگر یک گیمر هستید که ساعت‌هایی طولانی را به طور مداوم مقابل صفحه نمایش خود سپری می کنید و در اثر نشستن طولانی بر روی صندلی‌های معمولی دچار خستگی مفرط و دردهای عضلانی می‌شوید. از این رو معمولا گیمر‌ها صندلی‌های گیمینگ را به صندلی‌های عادی ترجیح می‌دهند. صندلی‌ گیمینگ میشن دارای طراحی ارگونومیک بوده و جنس زیری آن‌ها از فوم سرد است که طی استفاده طولانی تغییر شکل نمی‌دهند.

صندلی گیمینگ میشن Meetion MT-CHR15

در تولید صندلی گیمینگ میشن MT-CHR15 از مرغوب‌ترین مواد اولیه موجود استفاده شده است. طراحی صندلی میشن CHR15 برگرفته از صندلی‌های ماشین مسابقه اروپایی است. روکش آن از جنس چرم مصنوعی و پلاستیک بوده که در اثر نشستن طولانی مدت سبب تعرق و ایجاد حساسیت نمی‌گردد. فوم سرد بکار رفته در صندلی دارای چگالی بالا بوده که در طولانی مدت تغییر شکل نداده و به سبب قابلیت ارتجاعی که داشته به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

دستگیره‌های صندلی گیمینگ Meetion MT-CHR15 دارای طراحی دوبعدی بوده که می توانید آن را بالا و پایین برده و به چپ و راست بچرخانید.

صندلی گیمینگ میشن MT-CHR15 دارای دو بالشت اضافی است که یکی برای پشت گردن و یکی برای پشت کمر بوده که به شما کمک می‌کند به راحتی ساعت های طولانی به بازی کردن بپردازید.

پشتی صندلی دارای عملکرد آزاد بوده که می‌توان آن را آزادانه بسته به شرایط مختلف تنظیم کرد. با فشار دادن ضامن می توانید زاویه آن را تا 180 درجه تغییر دهد.

صندلی گیمینگ میشن Meetion MT-CHR04

صندلی گیمینگ میشن MT-CHR04 از بهترین مواد اولیه موجود تواید شده است. طراحی صندلی میشن CHR04  برگرفته از صندلی‌های ماشین مسابقه اروپایی است. روکش آن از جنس چرم مصنوعی و پلاستیک بوده که در اثر نشستن طولانی مدت سبب تعرق و ایجاد حساسیت نمی‌گردد. فوم سرد بکار رفته در صندلی دارای چگالی بالا بوده که در طولانی مدت تغییر شکل نداده و به سبب قابلیت ارتجاعی که داشته به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

صندلی گیمینگ میشن MT-CHR04 دارای دو بالشت اضافی است که یکی برای پشت گردن و یکی برای پشت کمر بوده که به شما کمک می‌کند به راحتی ساعت های طولانی به بازی کردن بپردازید.

پشتی صندلی دارای عملکرد آزاد بوده که می‌توان آن را آزادانه بسته به شرایط مختلف تنظیم کرد. با فشار دادن ضامن می توانید زاویه آن را تا 130 درجه تغییر دهد.

هدست‌های گیمینگ میشن

هدست‌های گیمینگ معمولا از نوع سیمی هستند و هدست‌های گیمینگ میشن نیز از این قائده مستثنی نیستند. هدفون های سیمی بین گیمرها محبوب‌ترند زیرا که تاخیر نسبتا کمتری نسبت به هدفون‌های وایرلس دارند. هدست‌های گیمینگ میشن دارای طراحی ارگونومیک بوده و در استفاده مداوم و طولانی مدت باعث خستگی نمی‌شوند.

هدفون سیمی گیمینگ میشن Meetion MT-HP021

هدفون Meetion MT-HP021 یک هدفون گیمینگ بوده که دارای تکنولوژی حذف نویز می‌باشد. این هدست نورپردازی RGB داشته که به جذابیت آن می‌افزاید. هدفون Meetion MT-HP021 دارای هد نرم و انعطاف پذیر می باشد که به سر فشار وارد نکند. شما می‌توانید ارتفاع هدفون را تغییر دهید تا آن را دقیقا بر اساس سایز سر خود تنظیم بکنید. کاپ ها هم حالتی چرمی و نرم دارند تا صدا آسیبی به گوش‌هایتان وارد نکند. یک میکروفون نیز روی این هدست قرار دارد که در هنگام بازی کردن می‌توانید بوسیله آن به مکالمه با دوستان خود بپردازید. هدست MT-HP021 دارای یک کابل 2.2 متری بوده که بر روی این کابل یک کنترل پنلی هست که یک دکمه چرخشی برای کم و زیاد کردن صدا و یک کلید نیز برای فعال و غیرفعال کردن میکروفون بر روی این کنترل پنل وجود دارد. کانکتور این هدست نیز Aux یا جک 3.5 میلی متری بوده. بعلاوه یک کانکتور USB نیز برای روشن شدن چراغ های RGB در نظر گرفته شده است.

هدفون سیمی گیمینگ میشن Meetion MT-HP020

هدفون Meetion MT-HP020 یک هدفون گیمینگ بوده که دارای تکنولوژی حذف نویز می‌باشد. این هدست نورپردازی RGB داشته که به جذابیت آن می‌افزاید. یکی از ویژگی های مهم این هدفون فناوری صدای فراگیر سه بُعدی و دیافراگم بزرگ بوده که باعث رسیدن صدای واقعی تر به گوش، و شناسایی جهت ها در هنگام بازی خواهد شد.یک میکروفون نیز روی این هدست قرار دارد که در هنگام بازی کردن می‌توانید بوسیله آن به مکالمه با دوستان خود بپردازید. هدست MT-HP020 دارای یک کابل 1.8 متری بوده که بر روی این کابل یک کنترل پنلی هست که یک دکمه چرخشی برای کم و زیاد کردن صدا و یک کلید نیز برای فعال و غیرفعال کردن میکروفون بر روی این کنترل پنل وجود دارد. کانکتور این هدست نیز به صورت دو کابل Aux یا جک 3.5 میلی متری بوده که برای اتصال میکروفون و هدفون استقاده می‌شود. بعلاوه یک کانکتور USB نیز برای روشن شدن چراغ های RGB در نظر گرفته شده است.

هدفون سیمی گیمینگ میشن Meetion MT-HP030

هدفون Meetion MT-HP030 یک هدفون گیمینگ بوده که دارای تکنولوژی حذف نویز می‌باشد. این هدست نورپردازی RGB داشته که به جذابیت آن می‌افزاید. این هدفون از تکنولوژی HIFI پشتیبانی می کند که باعث می شود صدا واضح و شفاف به گوش شما برسد. یک میکروفون نیز روی این هدست قرار دارد که در هنگام بازی کردن می‌توانید بوسیله آن به مکالمه با دوستان خود بپردازید. هدست MT-HP030 دارای یک کابل 2.2 متری بوده و کانکتور آن نیز به صورت  USB بوده که برای روشن شدن چراغ های RGB نیز در نظر گرفته شده است.

دکمه بازگشت به بالا