بازارشرکت های میزبانی وب و طراحی سایتطراحی وب

انواع وب سایت و کاربرد آن

امروزه با گسترش اینترنت ، دنیا به دهکده ی کوچکی تبدیل شده است. در این بستر کسب و کارهای آنلاین بسیاری وجود دارند که مدام باهم در حال رقابت هستند. هدف آنها جذب ترافیک بیشتر و تبدیل بازدید کنندگان به مشتری کالا و یا خدماتشان است. شاید  از خود بپرسید که چه وب سایتی مناسب کسب و کار شماست؟ همانطور که می دانید کسب وکارهای مختلف زیادی وجود دارد. طراحی سایت برای هر کسب وکاری متفاوت است. وب سایت ها در دسته های متفاوتی طبقه بندی میشوند، مانند وب سایت شرکتی، فروشگاهی و انواع دیگر. اگر هنوز برای برند تجاری ویا فروشگاهتان وب سایتی راه اندازی نکرده اید، تیم ما آماده ارائه انواع خدمات طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی در کرج است. هریک از این وب سایت ها اهداف خاصی را دنبال می کنند. در این مقاله به همراه تیم طراحی سایت و سئو کرج وبکو، در این باره نکات مفید و کاربردی گردآوری شده است.

  • وب سایت فروشگاهی

وب سایت فروشگاهی، یکی از انواع وب سایت هایی است که امروزه خواهان زیادی دارد، در این وب سایت ها مردم بدون واسطه در حال خرید و فروش هستند. بسیاری از مردم تمایل دارند که خریدشان را به شکل اینترنتی انجام دهند. خرید در بستر اینترنت باعث کاهش هزینه ها و مدیریت زمان میشود، دیگر لازم نیست برای خرید، حتما به فروشگاه مراجعه کنید. همچنین دیگر مشکل زمانبندی نخواهید داشت. در هر زمان از شبانه روز که اراده کنید میتوانید خرید خود را انجام دهید. اگر شما نیز در ردیف کسانی هستید که تمایل دارید یک وب سایت فروشگاهی طراحی کنید، باید بدانید که داشتن یک وب سایت کاربرپسند، داشتن گواهینامهSSL ،سرعت سریع در خدمات پرداخت و گواهینامه اینماد میتواند به موفقیت کسب و کارتان کمک کند.

  • وب سایت شرکتی

به وب سایتی که از یک برند تجاری نمایندگی کند،وب سایت شرکتی میگویند. این وب سایت ها محصولات و یا خدمات ارائه میدهند و در وب سایت شان خدمات یا کالایشان را تبلیغ و معرفی میکنند. احتمالا شما نیز میدانید که تبلیغات هزینه زیادی دارد، با داشتن یک وب سایت که بتواند در صفحات اول گوگل رنک بگیرد میتوانید به شکل ارزان ، مدام و در طول شبانه روز تبلیغ کنید و مشتری جذب کنید. یک وب سایت شرکتی این شانس را به شما میدهد که  بتوانید به تمام نقاط دنیا کالا یا خدمات تان را معرفی کنید.

سایت نمونه کار

این وب سایت ها، گزیده ای از برترین نمونه کارها را به نمایش میگذارد.افراد داری کسب و کارهای متفاوت از این وب سایت ها برای به نمایش گذاشتن کارهایشان استفاده می کنند. این وب سایت ها دارای طراحی ساده تر هستند و تنها در یک حرفه خاص فعالیت می کنند.

  • وب سایت ویکی یا انجمن

این دسته از وب سایت ها، تقریبا تمام موضوعات را پوشش میدهند و مردم میتوانند به شکل آزادانه درباره موضوع دلخواه شان تولید محتوا کنند.

  • وب سایت شخصی

هدف از طراحی تمامی سایت ها  صرفا تبلیغ کالا یا خدمات نیست. بلکه بسیاری از مردم از این فرصت برای تبلیغ افکار و عقایدشان استفاده می کنند. وب سایت های شخصی میتواند مانند یک وبلاگ، جایی برای نشر افکار و عقاید باشد .

دکمه بازگشت به بالا