block editorCommunityGeneralGutenbergThemesUpdatesطراحی وب

انجمن وردپرس 1000 تم بلوکی را در 1000 روز ایجاد می کند


انجمن وردپرس 1000 تم بلوکی را در 1000 روز ایجاد می کند

در نزدیک به 1000 روز، جامعه وردپرس 1000 تم بلوک ایجاد کرده است – با هم گرد هم می آیند تا از پتانسیل کامل ویرایشگر سایت استفاده کنند و امکانات خلاقانه جدیدی را برای همه آزاد کنند.

اولین بار در وردپرس 5.9 معرفی شد، تم های بلاک به طور پیوسته تکامل یافته اند و انعطاف پذیری و عملکرد را برای قالب ها، کاربران و آژانس ها به طور یکسان بهبود می بخشند. اکنون، ابزارهای طراحی امکان سفارشی کردن تقریباً تمام جزئیات را فراهم می‌کنند. با تغییرات سبک، کاربران می توانند ظاهر کلی سایت خود را با چند کلیک تغییر دهند. حتی می توانید از گزینه های curation برای سفارشی کردن فرآیند ویرایش استفاده کنید. اما ما تمام نشده ایم! ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا تم‌های Block را حتی بیشتر از این پیش ببریم. از همه کسانی که در مراحل اولیه استفاده کرده‌اند، تشکر می‌کنیم که با استقبال از ویژگی‌های اولیه، با بازخورد و آزمایش به شکل‌دهی مضامین بلوکی که امروز دوست داریم، کمک کردند.

اگر هنوز تم‌های Block را کاوش نکرده‌اید، برخی از منابع زیر را بررسی کنید تا الهام بگیرید:

  • از یکی از 1000 تم بلوک موجود استفاده کنید و ببینید چه چیزی می توانید ایجاد کنید. برای یک راه آسان برای کاوش، وردپرس Playground را امتحان کنید تا به سرعت با یک سایت موقت شروع کنید.
  • برای درک انواع مضامین، نحوه کار مضامین و نحوه شروع ساخت، کتاب راهنمای Theme را بخوانید.
  • از افزونه Create Block Theme برای ساده سازی ایجاد تم Block با آموزش اختصاصی Learn WordPress استفاده کنید که به شما در شروع کار کمک می کند.
  • با تماشای و ملحق شدن به اعضای انجمن که با هم تم می‌سازند، الهام بگیرید. این یک راه عالی برای افرادی است که تازه به تم‌های Block می‌پردازند و می‌توانند بصورت عملی یاد بگیرند.

بیایید جشن بگیریم و مشارکت های خود را به اشتراک بگذاریم! لطفاً در مورد پست تیم Theme که به برجسته کردن این نقطه عطف اختصاص داده شده است نظر دهید تا تم بلوک مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید و از کسانی که در این راه کمک کرده اند تشکر کنید.

با تشکر از شما @kristastevens برای کمک تحریریه، @beafialho برای تصویر برجسته، و @کافلگ برای بررسی.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

جهت دانلود و یا توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید

دکمه بازگشت به بالا