اخبار سایت

ویرایشگر ویدیوی گوگل فوتوز به هوش مصنوعی مجهز شد


بنا بر اعلام صفحه پشتیبانی اپ فوتوز، گوگل برخی از ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید را به ویرایشگر ویدیو در Google Photos برای کاربران اندروید و iOS اضافه کرده است.

 

به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، بزرگ‌ترین به‌روزرسانی ارائه شده برای این اپ «پیش‌تنظیمات ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی» برای هر دو نسخه آن است. به این ترتیب پیش‌تنظیم‌های جدیدی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که به طور خودکار طول فیلم‌ها را کاهش می‌دهند، نور را تنظیم می‌کنند، سرعت را تغییر می‌دهند و تنها با چند کلیک افکت‌های جدید را اعمال می‌کنند.

برخی از افکت‌های مجهز به هوش مصنوعی امکان ردیابی حرکت، زوم خودکار و حرکت آهسته را فراهم می‌آورند. این تب جدید پیش‌تنظیم‌ها (presets) در زیر جدول زمانی ویدئو قرار گرفته است.

 




این اولین ویژگی هوش مصنوعی نیست که به برنامه گوگل فوتوز اضافه شده است. در ماه مه گذشته، گوگل قابلیت Ask Photos را عرضه کرد یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی جمینای است که امکان جستجوی دقیق‌تر و محاوره‌ای‌تر عکس‌ها را برای کاربران آمریکایی فراهم می‌کرد.

 

گوگل همچنین برخی از قابلیت‌های خاص اندروید را بهینه‌سازی و اضافه کرده است. ابزار تریم جدید برای برش‌های دقیق‌تر، کنترل‌ها را بهبود بخشیده است. همچنین قابلیت جدید «بهبود خودکار» در آن وجود دارد که می‌تواند به‌طور خودکار رنگ‌ها را بهبود بخشد و ویدیوها را لرزشگیری کند، و یک ابزار جدید «سرعت» که می‌تواند سرعت فیلم را افزایش یا کاهش دهد.

 

این قابلیت‌های جدید به تدریج در حال عرضه هستند.

 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا