دانش و علم

حمایت تمام قد از نخبگان در مسیر تبدیل شکست‌ها به موفقیت



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، سومین دوره تقدیر از مدال‌آوران المپیادهای علمی و جهانی و رتبه‌های برتر کنکور سراسری با حضور رییس بنیاد ملی نخبگان برگزار شد.

حسین افشین در این مراسم که با حضور وزیر علوم و سخنگوی دولت برگزار شد، قدرت و دویدن را لازمه بقای اکوسیستم نوآوری و فناوری خواند و از مدال‌آوران المپیادها و رتبه‌های برتر کنکور خواست باقدرت و پیوسته حرکت پرشتاب خود را ادامه دهند.

وی تاکید کرد: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری نیز در این مسیر همراه آنان خواهد بود و مسیر را برای نخبگان هموار خواهد ساخت.

رئیس بنیاد ملی نخبگان با مروری بر زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا گفت: اگر شکستی نباشد پیروزی پدید نخواهد آمد و نخبگان نیز باید بدانند که همیشه قرار نیست در قاب طلایی قرار بگیرند.

افشین، معاونت علمی را حامی تمام قد نخبگان برشمرد و تصریح کرد: ما بر روی شکست های جامعه نخبگانی سرمایه‌گذاری خواهیم کرد و شکست‌ها را به پیروزی تبدیل خواهیم کرد.

وی در ادامه، ضرورت این امر را حفظ روحیه نخبگان دانست و گفت: گاه دیده شده است، نفرات دوم و سوم به علت چشیدن طعم شکست با قدرت بیشتر گام برمی دارند و موفقیت‌های بیشتری را رقم خواهند زد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور در پایان سخنان خود، نخبگان و رتبه‌های برتر کشور را مخاطب قرار داد و گفت: امروز نقطه آغاز مسیری پر از فراز و نشیب برای شما عزیزان است. از شما می خواهم این مسیر را با حفظ روحیه ادامه دهید؛ ما نیز همراه شما خواهیم بود.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا