اقتصادیبازار

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران 

اگر کسب‌وکاری در یکی از مناطق تهران دارید و می‌خواهید آن را گسترش دهید یا مشتریان بیشتری را به خرید محصولات و خدمات خود تشویق کنید طراحی سایت فروشگاهی در تهران مزایای قابل توجهی به همراه دارد. افزایش درآمد غیرفعال، تقویت و شناخت برند، نفوذ به بازارهای خارج از منطقه کسب‌وکار و افزایش وفاداری مشتری از جمله این مزیت‌ها به شمار می‌رود.منبع 

 نوع سایت، شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت، سلیقه مشتری، امکانات، عوامل فنی، هزینه‌های به‌روزرسانی و سئوی سایت، کدنویسی و غیره از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تهران تاثیر می‌گذارند؛ بنابراین هزینه و قیمت طراحی انواع وب سایت نیز متفاوت است.

طراحی وب سایت در تهران چه کمکی به کسب و کار شما می‌کند؟

اگر در تهران، مخصوصا غرب تهران هستید؛ طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران شیوه‌ای است که می‌توانید کسب‌وکار خود را رونق دهید و محصولات بیشتری را به کاربران خوش‌ذوق به فروش برسانید. طراحی وب‌سایت به شما کمک می‌کند:

 ۱- کسب‌وکارتان را با هزینه‌های کمتری تبلیغ می‌کنید.

 ۲- مشتریان جدید پیدا می‌کنید.

 ۳- آگاهی و شناخت از برند را افزایش می‌دهید.

 ۴- داده‌ها و اطلاعات ارزشمندی را کاربران به دست می‌آورید.

 ۵- جمع‌آوری داده‌ها برای تعیین استراتژی‌های جدید فروش و بازاریابی حکم کلید طلایی را دارند.

 ۶- خارج از غرب تهران شناخته می‌شوید.

 طراحی سایت در غرب تهران

انواع طراحی سایت در تهران

انواع طراحی وب‌سایت بسته به اهداف و سلیقه مشتری، بازار هدف، زمینه فعالیت، نوع محصولات و خدمات، روش‌های ساخت سایت، عوامل فنی، امکانات، سبک طراحی و غیره قابل اجراست. انواع طراحی سایت در تهران عبارت‌اند از:

 ۱- طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

 ۲- طراحی سایت شرکتی

 ۳- طراحی سایت آموزشی

 ۴- طراحی سایت تبلیغاتی

 ۵-  فروشگاه ساز

 ۶- طراحی سایت اختصاصی

 ۷- سایت‌ساز پورتال

قیمت طراحی سایت درتهران

 قیمت سایت فروشگاهی برای انواع محصولات و خدمات با یکدیگر فرق می‌کند. از طرفی مشتری با توجه به بودجه خود می‌تواند از سرویس‌های مقرون به صرفه نیز استفاده کند.

تنوع خدمات و محصولات، شیوه‌های مختلف تبلیغاتی اینترنتی سایت هزینه طراحی وب سایت را تغییر می‌دهند.

نکات کلیدی در طراحی سایت تهران

طراحی سایت فروشگاهی در تهران فرایندی است که در چند مرحله اصلی انجام می‌شود و نیاز به مهارت‌های فنی و نرم دارد؛ بنابراین برای اینکه بتوانید بهترین طراحی سایت در تهران را با خیالی راحت و با حداقل چالش‌های ممکن انتخاب کنید توجه به یک‌سری از نکات که در ادامه مطالعه می‌کنید مهم است:

  • طراحی حرفه‌ای، استاندارد و باکیفیت جلوه‌های بصری سایت

خلاقیت و ایده پروری در طراحی گرافیک سایت برای ایجاد جذاب‌ترین جلوه‌های بصری هنری است و طراحان کارکشته را می‌طلبد تا سایت بتواند در دنیای رقابتی و شلوغ وب مانند ستاره پرنوری بدرخشد. اصول طراحی گرافیک سایت به شرح زیر است:

  • المان‌های گرافیکی

استفاده از قالب استاندارد، تایپوگرافی با کیفیت، رنگ بندی، عکس‌ها و تصاویر و حفظ یکپارچگی آن با برند به معنی داشتن یک ویترین شیک و جذاب است که بیننده را مسحور خود می‌کند و به آن اعتبار می‌بخشد.

  • تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI)

هنگامی که کاربر وارد سایت می‌شود و به راحتی می‌تواند محصولات و اطلاعات مورد نیاز خود را جستجو کند، در نتیجه حس خوشایندی را تجربه می‌کند و به این ترتیب به گشت و گذار در سایت ادامه می‌دهد، محصولات را با دقت بررسی و مقایسه می‌کند و در نهایت از خرید خود راضی و خشنود است.

تجربه کاربری انعطاف پذیر، جستجوپذیر، آسان و مطلوب چیزی است که سایت شما به آن نیاز دارد تا اعتماد کاربر را به خوبی جلب کند.

  • عناصر بصری

 موشن‌گرافی، انیمیشن، اینفوگرافیک، بازی‌های ویدئویی و فیلم‌ها جلوه‌های ویژه‌ای به زیبایی سایت می‌بخشد.

  • دسته‌بندی محصولات به طور منظم و مرتب

دسته‌بندی محصولات به طور متنوع و هدفمند، راحتی مقایسه و خرید سریع را برای کاربران فراهم می‌کند. اهمیت دسته‌بندی منظم محصولات سایت به دلایل زیر است:

 ۱- تجربه خرید بصری

 ۲- دستیابی راحت به محصول

 ۳- بالارفتن فروش

 ۴- سئوی سایت

  • طراحی سایت واکنش گرا (ریسپانسیو)

طراحی ریسپانسیو سایت قابلیت اجرا و نمایش سایت را در تمامی دستگاه‌های موبایل، تاپ، تبلت و کامپیوتر در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ریسپانسیو قوی اعتبار سایت را افزایش می‌دهد و کاربران به آن بیشتر اعتماد می‌کنند.

  • حفظ امنیت، اطلاعات و حریم خصوصی کاربران

مدیریت کنترل بر جمع‌آوری داده‌ها، ذخیره سازی و به کارگیری آنها در سایت به بخش امنیت سایت مربوط می‌شود. محافظت از اطلاعات حساس و هویت کاربران بسیار مهم است؛ بنابراین صاحبان سایت موظف‌اند اقدامات لازم برای مقابله با نفوذ هکرها را به جا آورند.

  • سئو سایت

سئوی سایت، بهینه سازی موتورهای جستجو نام دارد. به‌روزرسانی محتوای سایت، عکس‌های با کیفیت، محتوای متنی هدفمند باعث می‌شود که سایت در رتبه‌های برتر گوگل قرار بگیرد و نرخ بازدید آن نیز به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

  • سرعت لود شدن سایت فروشگاهی

یکی از مهم‌ترین انتظارات کاربران این است که سایت در زمان کوتاه و با سرعت بالایی بارگیری شود. این موضوع به تقویت تجربه کاربری آنان کمک زیادی می‌کند. مهم‌ترین اصول افزایش سرعت در طراحی سایت در تهران عبارت‌اند از:

 ۱- کاهش حجم فایل‌های بلااستفاده

 ۲- بهینه سازی کدها

 ۳- بهره‌مندی از سرویس پهنای باند بالا

  • خدمات پشتیبانی

بعد از تکمیل طراحی وب‌سایت در تهران و پیاده سازی آن، خدمات پشتیبانی سایت ضروری است. هر چند وقت یکبار لازم است که کارشناسان متخصص مربوطه خطاهای فنی احتمالی را رفع کند و با تغییرات کدنویسی صفحات سایت، ایجاد افزونه‌ها و امکانات جدید سایت را به روز نگه دارد.

  • ارزیابی عملکرد سایت و بهینه سازی آن

تجزیه و تحلیل وب سایت یکی از نکات مهم طراحی وب سایت فروشگاهی در تهران است. آنالیز سایت ارزیابی عملکرد و کارایی سایت را شامل می‌شود و مواردی نظیر سئو، سرعت سایت، تجربه کاربری، رفتار کاربران، ساختار فنی، بهبود دسترسی پذیری و امنیت توسط نرم افزارهای تخصصی همیشه تحت بازبینی قرار می‌گیرند.

  • تنظیمات لوکیشن (منطقه جغرافیایی)

تنظیمات لوکیشن حاوی اطلاعاتی است که منطقه جغرافیایی کسب و کار در سایت را به کاربران نشان می‌دهد. در قسمت تماس یک سایت آدرس فیزیکی، کروکی مکان فروشگاه، نقشه و اطلاعات تماس و تصاویر مربوطه به وضوح قابل رویت است. در طراحی وب سایت فروشگاهی تنظیمات لوکیشن از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا کاربر قابلیت دسترسی راحتی را دارد و اعتمادش بیشتر می‌شود.

طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران

زمان مورد نیاز برای طراحی سایت فروشگاهی در تهران چقدر است؟

مدت زمان ساخت یک سایت به نوع فعالیت سایت، شرکت ارائه‌دهنده خدمات، تیم طراحی، حجم کاری، زیرساخت‌های فنی و سایر موارد وابسته است و بین چند هفته تا چند ماه طول می‌کشد.

 اجرای مراحل و جزئیات فرایند طراحی وب سایت زمان‌بر است و نیاز به دقت فراوانی دارد؛ اما جای نگرانی نیست مشتری می‌تواند به صورت منظم پیشرفت روند پروژه و زمان دقیق انجام هر مرحله از طراحی سایت در تهران را پیگیری کند.

ایزی وب ؛ بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران

درک متقابل و شناخت درست نیازهای مشتری و ارائه خدمات با کیفیت مطابق با انتظارات او اولویت اصلی کارشناسان ایزی وب است. از مهم‌ترین دلایل معرفی ایزی وب به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت فروشگاهی در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 ۱- بیش از یک دهه سابقه طراحی انواع وب‌سایت

 ۲- تیم حرفه‌ای و زبده مسلط به دانش فنی و تخصص روز دنیا

 ۳- متعهد در انجام پروژه‌های کاری

 ۴- پیشبرد پروژه‌ها با توجه به شرایط مالی و زمانی کارفرمایان

 ۵- مشاوره تخصصی و کاربردی به صورت رایگان

 ۶- ارائه راهکارهای مقرون به صرفه و کارآمد به مشتری جهت کاهش قیمت پروژه

 اگر به دنبال طراحی سایت باکیفیت اما مقرون به صرفه هستید و می‌خواهید یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای راه بیندازید تا درآمد بیشتری کسب کنید یا مشتریان جدیدی را به سوی خود بکشانید؛ انتخاب ایزی وب گزینه مناسبی است.

 شما مخاطب عزیز می‌توانید نظرات مشتریان و کاربران، برندهای معتبر طرف قرارداد با ایزی وب و نمونه کاری این شرکت را در سایت مشاهده کنید و سپس در صفحه اصلی سایت برای درخواست مشاوره تماس بگیرید.

مزایای طراحی سایت‌ فروشگاهی در ایزی وب

بهره‌مندی از خدمات ایزی وب امتیازات و مزیت‌های فراوانی را برای مشتریان به همراه دارد و مطمئناً به عنوان یک سرمایه‌گذاری سودآور در بلند مدت می‌توانید درآمدهای غیرفعال و پایدار را از طراحی سایت فروشگاهی در تهران کسب کنید.

 از جمله مزیت‌های رقابتی ایزی وب نسبت به سایر رقبا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رعایت دقیق اصول طراحی گرافیکی و فنی وب‌سایت
  • بهینه‌سازی سایت جهت دستیابی به رتبه‌های برتر گوگل
  • خدمات پشتیبانی شبانه روزی
  • مشاوره کاربردی در خصوص شناخت بازار، توسعه کسب‌وکار و افزایش درآمد با طراحی وب‌سایت در تهران
  • افزودن قابلیت‌ها و امکانات ویژه در طراحی سایت فروشگاهی در غرب تهران

خدمات و پشتیبانی طراحی سایت فروشگاهی در تهران

مهم‌ترین اقدام پس از پیاده‌سازی وب‌سایت فروشگاهی خدمات و پشتیبانی است. نگهداری و حفظ ثبات سایت در رتبه‌های برتر گوگل و افزایش اعتماد و نرخ بازدید کاربران از وظایف اصلی خدمات و پشتیبانی سایت به شمار می‌رود.

 پشتیبانی سایت با توجه به اهداف و نیازهای کسب‌وکار در چند پلن عادی، ویژه و اختصاصی عرضه می‌شود.

 مهم‌ترین خدمات پشتیبانی ایزی وب عبارت‌اند از:

 ۱- رتبه‌های نخست گوگل

 ۲- مشاوره تخصصی و حمایتی

 ۳- پشتیبانی ۲۴ ساعته و بیدار

 ۴- بررسی عملکرد وب‌سایت

 ۵- ارزیابی فنی وب‌سایت

 ۶- رفع باگ‌های سیستم

 ۷- بک آپ‌گیری

 ۸- تمدید اشتراک هاست و دامین

طراحی سایت اختصاصی در تهران

طراحی سایت اختصاصی به معنی ایجاد یک سایت حرفه‌ای مکمل برای توسعه کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاینی است که می‌خواهند در دنیای تجارت از رقبا پیشی بگیرند و برند خود را در میان کاربران توسعه دهند.

 سفارشی‌سازی سایت از خدمات اصلی ایزی وب است و طراحی وب‌سایت در تهران با توجه به نیازهای خاص مشتریان انجام می‌شود. ایجاد ویژگی‌های هنری و نوآورانه مانند جلوه‌های منحصر به فرد بصری، وب برندینگ، کدنویسی‌های محرمانه و مختص سایت، سئو بیس با کیفیت، ثبت سفارش جذاب و کاربری بسیار راحت و دسترسی آسان همگی از جمله خدمات ویژه به شمار می‌روند.

مشاوره رایگان و تخصصی طراحی سایت در تهران

تحقیق و بررسی، شناخت و کسب آگاهی از طراحی سایت در تهران پیش نیاز ورود به دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی و فروش آنلاین محصولات است. به همین دلیل اولین قدم دریافت مشاوره از شرکت‌های متخصص در این زمینه است. ایزی وب قبل از هرگونه اقدامی، مشاوره تخصصی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و حین مشاوره با توجه به انتظارات، اهداف و خواسته‌های مشتری پلن‌های کاملاً مشخص و راهکارهای صحیح و مقرون به صرفه را پیشنهاد می‌کند. به این ترتیب روند تصمیم‌گیری در زمینه طراحی وب‌سایت فروشگاهی در تهران یا ساخت هر نوع سایتی برای کارفرما آسان‌تر خواهد شد.

ویژگی‌های طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای و قدرتمند

برای دیده‌شدن برند و کسب‌وکار خود از طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای در ایزی وب بهره‌مند شوید. طراحی قدرتمند سایت امتیازات زیادی را به جهت پیشرفت کسب‌وکارها در بردارد. ویژگی‌های اصلی طراحی سایت حرفه‌ای عبارت‌اند از:

  • طراحی بی‌همتا و خاص گرافیکی و جلوه‌هایی بصری سایت
  • طراحی سایت سازگار با موبایل
  • سئو سایت کاربرپسند
  • سرعت بالای لود شدن سایت
  • حفظ اطلاعات و امنیت بالای هویت و حریم خصوصی کاربران
  • قابلیت ایجاد افزونه‌ها امکانات و ابزارهای ویژه به سایت
  • کد نویسی مختص و با کیفیت
  • سیستم گزارش‌گیری حرفه‌ای
  • ارزیابی عملکرد (KPI) مطلوب طراحی سایت در تهران
  • سیستم مدیریت محتوا
  • خدمات و پشتیبانی همیشه بیدار و پاسخگو
  • ارائه بهترین خدمات مثل راه‌اندازی سایت دیجی کالا

بهترین زبان برنامه نویسی در طراحی وب سایت در تهران

 شناخت بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی به منظور طراحی سایت در تهران هزینه‌های طراحی سایت را کاهش می‌دهد و همچنین کارایی، امنیت و انعطاف‌پذیری سایت را نیز تقویت می‌کند.

 نتایج و مزایای استفاده از زبان برنامه‌نویسی با کیفیت به شرح زیر است:

 ۱- کاربری آسان برای جستجوی اطلاعات و محصولات

 ۲- سرعت اجرای مطلوب سایت

 ۳- عملکرد عالی سایت

 ۴- افزایش دسترسی به بازارهای جهانی

 ۵- امنیت بالا

 برترین زبان‌های برنامه‌نویسی عبارت‌اند از:

  • ML (HyperText Markup Language)
  • CSS  (Cascading Style Sheets)
  • JavaScript
  • TypeScript
  • زبان‌های برنامه نویسی back end( پایتون، PHP، # C، Java، Ruby، C++، SQL، GoLang)

تفاوت سایت شرکتی و فروشگاهی

ماهیت سایت‌های فروشگاهی، ارائه محصولات متنوع و متعدد در طیف گسترده‌ای به کاربرانی است که علاقه زیادی به خرید آنلاین دارند و روزبه‌روز این تقاضا بیشتر می‌شود. در حالی که سایت‌های شرکتی با هدف اطلاع‌رسانی، معرفی برند و کسب‌وکار، افزایش اعتبار و نفوذ به بازارهای جدید و فروش خدمات طراحی می‌شوند؛ بنابراین با توجه به ماهیت هر کدام از این سایت‌ها، شکل و شمایل ظاهری و عملکرد و کارایی سایت نیز تغییر می‌کند و متفاوت می‌شود.

جدول مهمترین جزئیات طراحی سایت فروشگاهی در تهران و سایت شرکتی

سایت فروشگاهی

سایت شرکتی

صفحات اصلی

صفحات اصلی

دسته بندی محصولات

صفحه اهداف و ماموریت ها

ثبت سفارش و سبد خرید مشتری

درباره ما

پرداخت انلاین

تماس با ما

درباره فروشگاه

صفحات معرفی خدمات

راه های تماس

تصاویر و محتوای وبلاگ

لوکیشن

لوکیشن

نتیجه گیری درباره طراحی وب سایت در تهران

ایزی وب با بیش از ده سال تجربه کاری و تخصصی در زمینه ارائه انواع خدمات طراحی سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، اختصاصی، وردپرسی، پورتال سازمانی و غیره به کارفرما مشاوره تخصصی می‌دهد و کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را گسترش دهد.

مشاوره تخصصی در باب شناسایی اهداف، تحقیقات و شناسایی بازار و حوزه کسب‌وکار، نوع محصولات و خدمات؛ اولین گام‌های استارت یک بیزینس آنلاین است. در قدم بعدی بر اساس نیازهای کاربران، سلیقه، موقعیت، بودجه و سرمایه اولیه مشتری طراحی یک سایت مورد پسند اجرا می‌شود و در آخرین مرحله بعد از پیاده‌سازی سایت خدمات و پشتیبانی از سوی ایزی وب برای شناخت بیشتر و کسب رتبه‌های نخست موتورهای جستجو صورت می‌گیرد.

قیمت طراحی سایت در تهران و مدت زمان انجام پروژه بسته به نوع سایت، حوزه کسب‌وکار و اهداف کارفرما متفاوت است.

سوالات متداول درباره طراحی سایت فروشگاهی در تهران

  1. طراحی سایت فروشگاهی چقدر زمان می‌برد؟

طراحی وب‌سایت فروشگاهی در تهران با توجه به عواملی مثل نوع محصولات، افزونه‌ها و امکانات، زبان برنامه‌نویسی و سایر موارد معمولاً بین سه هفته تا چند ماه طول می‌کشد.

  1. چرا طراحی وب‌سایت نیازمند به‌روزرسانی است؟

سایت برای دیده شدن بیشتر باید در نخستین رتبه‌های موتور جستجو قرار بگیرد و از طرفی برای اینکه کاربران تجربه خوشایندی را داشته باشند به روز سانی و بهینه‌سازی محتوای سایت، سرعت، کدنویسی و ارزیابی عملکرد آن ضروری است.

  1. چرا طراحی وب‌سایت مراحل و پیچیدگی‌های زیادی دارد؟

مراحل مختلف طراحی سایت فروشگاهی در تهران نیاز به مهارت‌های تخصصی زیادی دارد طراح گرافیک، برنامه‌نویس، سئوکار، کارشناس دیجیتال مارکتینگ و سایر اعضای تیم طراحی هریک به نوبه خود مسئولیت قسمتی از کار را برعهده دارند به همین دلیل ساخت سایت روند پیچیده و چند مرحله‌ای دارد.

دکمه بازگشت به بالا