اخبار سایت

برترین تولید کننده های فرش ماشینی ایران را بشناسید


—————- رپرتاژ آگهی —————–

آیا برترین تولید کننده های فرش ماشینی ایران را می شناسید؟ کدام برند با چه ویژگی هایی برای شما نام آشنا است؟ فرش ماشینی ایرانی یکی از جذاب ترین ها و در عین حال پرطرفدارترین فرش هایی است که مشتریان هنگام خرید آن را انتخاب می کنند. همه شما قطعا تبلیغات پر زرق و برق انواع برندهای فرش ماشینی را در فروشگاه ها، فضای مجازی، تبلیغات تلویزیونی و… دیده اید. بعضی از این تبلیغات با شعارهای تبلیغاتی همراه هستند که قطعا در ذهنتان ماندگار خواهند شد. در ادامه شما را با بهترین تولید کننده های فرش ماشینی ایرانی آشنا خواهیم کرد.
 

معرفی برترین تولید کننده های فرش ماشینی ایران

برترین تولید کننده های فرش ماشینی ایران تولید کننده هایی هستند که در کنار زیبایی و ظرافت، بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه داده اند. شاید برای خرید فرش ماشینی اولین معیاری که به آن توجه شود، زیبایی فرش باشد؛ اما بعد از خرید و گذشت زمان، بیشترین چیزی که جلب توجه می کند، کیفیت فرش است. قطعا زمانی که فرش با مواد اولیه و الیاف باکیفیت تولید شده باشد، با گذشت زمان کیفیتش را از دست نمی دهد.
همچنین برترین تولید کننده های فرش ماشینی ایران اصالت نقش را به خوبی حفظ می کنند. بعضی از افراد گمان می کنند رعایت اصالت طرح و نقش فقط مختص فرش های سنتی و دستباف است. این در حالیست که تولید کننده های فرش های ماشینی طبق نقشه های مخصوص و بدون هیچ عیب و خطایی فرش های ماشینی را می بافند. در انواع برندهای فرش ماشینی ایرانی که در بین مردم محبوب هستند، این موضوع به خوبی رعایت شده است که فرش به صورت تخصصی تولید شود. در بعضی از مراحل تولید نیاز است که برای حفظ اصالت فرش، بافت به صورت دستی یا نیمه دستی توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود.
فرش ماشینی ایرانی اصیل که توسط برندهای معروف و مطرح تولید می شود، چنین ویژگی هایی دارد. بنابراین تولید کننده های برتر همان گونه که به تولید فرش دستباف با اصالت اهمیت می دهند، در تولید فرش ماشینی نیز همین حساسیت ها را به خرج خواهند داد. در ادامه لیستی از بهترین تولید کننده های فرش ماشینی ایرانی را مطرح می کنیم.
 

معرفی برترین تولید کننده های فرش ماشینی ایران

 

برترین تولید کننده فرش ماشینی ایرانی: قالی سلیمان

یکی از قدیمی ترین و نام آشناترین انواع برندهای فرش ماشینی در ایران، قالی سلیمان است. این شرکت از سال 1365 در زمینه تولید فرش های ماشینی باکیفیت فعالیت داشته و توانسته یکی از نام آوران پیشرو در صنعت فرش ماشینی باشد. از جمله مهمترین ویژگی های فرش های ماشینی برند قالی سلیمان باید به طرح و نقشه اصیل و زیبا و کیفیت نخ های به کار رفته در فرش اشاره کنیم.
 

برترین تولید کننده فرش ماشینی ایرانی: ستاره کویر یزد

در لیست برترین تولید کننده های فرش ماشینی ایران گروه ستاره کویر یزد جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. در حقیقت مجموعه ستاره کویر یزد یکی از بزرگترین مجموعه های نساجی در ایران است. کیفیت بالای الیاف های این فرش و ارائه فرش های باکیفیت در قالب طرح و رنگ های مختلف از جمله دلایل اصلی محبوبیت این برند است.
 

برترین تولید کننده فرش ایرانی: فرش فرهی

یکی دیگر از برترین تولید کننده های فرش ماشینی ایران، فرش فرهی است. عدم پرز دهی، مقاومت بالا در برابر سایش، شستشو و نور خورشید و همچنین ضد حساسیت بودن الیاف ها، از جمله مهمترین ویژگی های فرش فرهی هستند. فرش فرهی یکی از انواع برندهای فرش ماشینی در ایران است که نخ های مرغوب را به صورت خام تولید می کند و سپس با رنگ کردن آنها، بهترین فرش های ماشینی را تولید می کند. کیفیت انواع فرش های ماشینی که در مجموعه فرش فرهی تولید می شود، بالاست. به همین علت این برند جزو یکی از برندهای محبوب و پرفروش در ایران به حساب می آید.
 

برترین تولید کننده فرش ماشینی ایرانی : فرش مدما

 

برترین تولید کننده فرش ماشینی ایرانی : فرش مدما

در لیست انواع برندهای فرش ماشینی ایرانی، فرش مدما عنوان اولین و تنها تولید کننده فرش های ماشینی قابل شستشو در ماشین لباسشویی را به خود اختصاص داده است. یکی از جدیدترین انواع فرش های ماشینی ایرانی یعنی فرش هایی که قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارند و 100% ضد لغزش هستند توسط مجموعه فرش مدما تولید می شود. فرش های این مجموعه دو لایه هستند که لایه زیرین به صورت کاملا اختصاصی ضد لغزش است. این ویژگی باعث شده تا مشتریان علاوه بر خرید فرش ماشینی باکیفیت، دیگر دغدغه شستشوی فرش و سر خوردن آن روی سطوح مختلف را نداشته باشند.
 

برترین تولید کننده فرش ماشینی ایران: فرش ساوین

در لیست برترین تولید کننده های فرش ماشینی ایران، فرش ساوین نیز جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. این برند حدود نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع فرش های ماشینی دارد. زیبایی و ظرافت از جمله مهمترین ویژگی های فرش ساوین هستند. این برند از نخ باکیفیت برای تولید فرش های ماشینی استفاده می کند. همین ویژگی باعث شده تا فرش ساوین به یک برند باکیفیت و محبوب در بین مشتریان تبدیل شود.
 

برترین تولید کننده فرش ماشینی ایرانی: فرش پاتریس

فرش پاتریس جزو برترین تولید کننده های فرش ماشینی ایران است. فرش پاتریس یا همان ستاره طلایی دلیجان از دهه 60 تا به امروز اقدام به تولید انواع فرش های ماشینی ایرانی کرده است. این برند نه تنها فرش ماشینی، بلکه اقدام به تولید انواع پادری، تابلو فرش، رانر، پاتختی، گلیم و… نیز کرده است. در نتیجه مشتریان می توانند بدون محدودیت از محصولات این برند، المان های منزلشان را انتخاب و خریداری کنند. فرش پاتریس از گذشته تا به امروز جدیدترین و به روزترین طرح و نقش فرش های ماشینی ایرانی را به بازار عرضه کرده است.
 

برترین تولید کننده فرش ماشینی: فرش زمرد مشهد

در لیست برترین تولید کننده های فرش ماشینی ایران، فرش زمرد مشهد قرار دارد. این شرکت به دلیل تولید فرش هایی با کیفیت بسیار زیاد، در بین مشتریان محبوب و مشهور است. فرش زمرد مشهد انواع نمونه های جدید و به روز را به بازار ارائه داده است. شما می توانید انواع فرش های گل برجسته و فرش هایی با طرح و نقشه جدید را از این برند خریداری کنید. اگر به دنبال تنوع بالا در بین طرح و نقشه فرش هستید، خرید فرش ماشینی زمرد مشهد را به شما پیشنهاد می دهیم. این برند فرش ایرانی، یکی از برندهای صادرکننده انواع فرش به سراسر دنیا است.
 

برترین تولید کننده فرش ماشینی ایرانی: فرش نگین مشهد

یکی از بهترین تولید کننده های فرش ماشینی ایرانی، فرش نگین مشهد است. این برند مطابق با تعداد شانه فرش، تراکم کیفی نسبی را ارائه می دهد. به طور کلی برای تولید فرش های این برند از الیاف مرغوب و باکیفیت استفاده شده است. همچنین الیاف های به کار رفته در فرش های ماشینی فرش نگین مشهد، بدون حساسیت و پرزدهی هستند. این برند یکی از صادر کننده های فرش ایرانی است.

جمع بندی نهایی
در اینجا برترین تولید کننده های فرش ماشینی ایران را معرفی کردیم. هر یک از این برندها با یک سری ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد تولیدات خود را به بازار ارائه می دهند. در این میان مجموعه فرش مدما اولین و تنها تولید کننده فرش ایرانی دو لایه و قابل شستشو در ماشین لباسشویی است. این وجه تمایز باعث شده تا خریداران از این فرش ها استقبال بیشتری کنند؛ زیرا شستشو و نگهداری از آن بسیار آسان است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا