فناوری های نوین

همکاری صنعتی برای وارد کردن گرافن به مصارف تجاری و دفاعی



به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گرافیت وان قصد دارد زنجیره تأمین گرافیت در آمریکا را ایجاد کند که در این مسیر از کمک شرکت گرافیت کریک نیز استفاده خواهد کرد.

آنتونی هاستون، بنیانگذار و مدیرعامل گرافیت وان گفت: ما از همکاری با تیم وربک متریالز بسیار خوشحالیم، شرکتی که به عنوان پیشرو در حوزه مواد پیشرفته گرافیتی و گرافن شناخته می‌شود. در حالی که اکثر تولیدات شرکت گرافیت وان به بازارهای باتری و سیستم‌های ذخیره سازی انرژی وسیله نقلیه الکتریکی وارد می‌شود، ما می دانیم که تطبیق‌پذیری گرافیت و گرافن فرصت‌هایی را برای توسعه بازارهای کاملاً جدید در بخش‌های تجاری و دفاعی فراهم می‌کند. این برنامه‌های تحول آمیز همان چیزی است که ما قصد داریم با وربک متریالز روی آن کار کنیم.

جان لتو مدیرعامل شرکت وربک متریالز گفت: وربک متریالز از همکاری با تیم گرافیت وان برای برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد حوزه دفاعی و تجاری، هیجان‌زده است، این کار با استفاده از مواد گرافیتی پیشرفته و گرافنی گرافیت وان انجام می‌شود. نیازهای نوظهور قابل توجهی وجود دارد که می‌توان از گرافیت با درجه بالا و تیمی از مهندسان و دانشمندان با تجربه عمیق در فرمولاسیون‌های صنعتی و فنی که از خصوصیات مکانیکی و الکتریکی منحصر به فرد گرافیت و گرافن با کیفیت بالا استفاده می کنند، برای رفع این نیازها استفاده کرد. همکاری تیمی با گرافیت وان منجر به ارائه بهترین توانایی و عملکرد برای مشتریان خواهد شد.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا