بازار

مراقبت بعد از واژینوپلاستی

معمولا به بیماران توصیه میشود که بین یک و نیم تا دو ماه بعد از واژینوپلاستی  ،  مراقب های لازم صورت گیرد . به خاطر اینکه هنوز ورم دارد و اون بافت هنوز از زیر حساس است . و حتی امکان دارد که وقتی سکس انجام بشود بیمار احساس ناراحتی کند . این باعث افسردگی بعضی از بیماران میشود . واسه همین موضوع ، حتما توصیه میشود که دو ماه سکس انجام نشود .

بعضی از بیماران خیلی روی منطقه شون حساس هستند . ممکن است تا چندین ماه روی لابیاها احساس درد داشته باشند . و اینها همه موقت است و یک ظاهر زیبا برای لابیاها می ماند . اینکه ایا این قضیه برگشت پذیر است ؟ خیر

بافتی که برداشته شده ، دیگه دوباره رشد نمیکنه ، مثلا به مرور زمان ، بارداری بافت رو عوض نمی کنه ، البته به هر حال هورمون های بافت ، میتونه یک مقدار بافت رو شل بکنه ، و شکل اش رو تغییر می دهد . اون لابیاهای اولیه برنمیگرده ، و تقریبا این شکل برایتان ثابت است . بعضی وقتها احتیاج به یک جراحی کوچیک به وسیله لیزر هم وجود دارد . برای مریض هایی که لابیاهای ان غیر قرینه هستند . بعضی وقتها ممکن است یک جراحی ترمیمی کوچیک نیاز باشد . که اگر نیاز به انجام باشه بعد از 5 تا 6 ماه لیزر کردن نیاز به ترمیم هست .

و اگر لازم باشد جاهایی دستکاری ریز بشود ، باید توسط لیزر لابیاپلاستی انجام بشود .

بعضی وقتها بعضی از بیماران لابیاهای خیلی خیلی بزرگی دارند ، و پر از چین و چروک دارند در قسمت لابیاها ، و کیس های خوبی برای لیزر نیستن و بهتره جراحی کرد . و ما توصیه میکنیم این جراحی در اتاق عمل باشد . چون جراحی هایی که ظریف هستند رو میشه در مطب انجام داد . ولی اگر نیاز داشته باشند که بافت زیادی از بیمار برداشته بشود ، این کار زمان بر هست . و بهتره هست بیمار کاملا بیهوش باشه . جراح بتونه کارش رو راحت انجام بده .

اینکه لیزر لابیاپلاستی مزیت دارد یا جراحی لابیاپلاستی ؟؟ بستگی به کیس دارد همانطور که گفتم لیزر مزایای خیلی بیشتری دارد . ولی در بعضی از افراد جراحی لابیاپلاستی به نفع شون هست .

و اینکه جراحی لابیاپلاستی جاش نمی مونه ، جاش کاملا برطرف میشود . و باید فرصت بدهیم بعضی از بیماران خیلی حساس هستند . یکی دو ماه اول همیشه خودشان را چک می کنند . اصلا این کار رو نکنید ، اجازه بدید بافت بخوابه ، و کاملا اون بافت شکل طبیعی خودش رو به دست بیاره .

انجام لابیاپلاستی میل جنسی را از بین نمیبره . البته به شرطی که به صورت صحیح انجام بشود . بخصوص در ناحیه کلیتورال . ( قسمت بالای لابیاها ) افزایش اعصاب جنسی حسی خیلی زیادی در ان منطقه هست . خیلی با دقت باید انجام بشود . و اگر به صورت عملی و ظریف و دقیق انجام بشه ، اصلا میل جنسی بیمار از بین نمیره . و میل جنسی بیشتر میشه . و جس جنسی و میل جنسی و اعتماد به نفس خانمها رو بیشتر می کنه . نکته دیگر اینکه این لابیاهایی که ما برای بیمار میسازیم در واقع ، با بیمار هماهنگ میشه که چه شکلی دوست دارد . بعضی از بیماران نمیخواهند لابیاهاشون خیلی کوتاه باشه . و بعضی ها خیلی لابیاهای کوچکی دوست دارند . و طریقه اینکه به چه میزانی کوتاه کنیم از بیمار سوال میشه . و نظر اون رو هم میگیرن . لازم به ذکر است که لابیاپلاستی به تنهایی در این منطقه کارساز نیست . بعضی از بیماران لابیاماژور کوتاهی دارند . و اتروفی شده و بافت چربی اش رو از دست داده ، که ما هر چقدر لابیامینور رو کوتاه کنیم . باز هم به نظر بزرگ میاد . این تقصیر از ما نیست و ممکن است تزریق چربی نیاز باشد انجام شود . یا در مواردی تزریق ژل توصیه میشود . البته تزریق چربی رو من ترجیح میدهم . و این دو تا کاری که برای بیمار انجام میشود خیلی دلچسب تر است

 هزینه جراحی لابیاپلاستی

ممکن است بیمار بخواد در بیمارستان جراحی لابیاپلاستی کند . در این شرایط هزینه خود بیمارستان 5000000 میلیون تومان است . و یا تقاضای ماندن یک شب اضافه در بیمارستان را کند که در این شرایط هزینه یک شب اضافه حدود 500000 هزار تومان میباشد . 

هزینه لابیاپلاستی در جاهای مختلف متفاوت است . مثلا در بعضی مراکز 4000000 میلیون تومان میباشد و در بعضی از مراکز 6000000 میلیون میباشد . اینکه در بعضی از مراکز هزینه های بیشتری میگیرد بستگی به موضوعاتی است که اشاره میکنیم . دو نوع روش جراحی لابیاپلاستی داریم . یک روش با تیغ است یک روش با لیزر است  ، که قطعا روش با لیزر از جایگاه ویژه ای برخوردار است . و اولویت بیشتری دارد .

هزینه لیپوماتیک شکم پهلو بر اساس چه پارامترهایی تعیین میشود ؟ این هزینه بر اساس قانون و قواعد خاصی است که در ادامه به ان می پردازیم. لیپوماتیک شکم و پهلو از دو قسمت تشکیل شده است که میتوان به هر ناحیه 6000000 میلیون تومانی اشاره کرد . که در مجموع 12000000 میلیون تومان میباشد . که این ممکن است هزینه بیمارستان هم بهش اضافه شود که مبلغ 7000000 میلیون تومان هم هزینه بیمارستان است . که در مجموع 19000000 میلیون تومان میشود . 

دکمه بازگشت به بالا