بازار

سرمایه گذاری در ونکوور

در آوریل 2013، دولت کانادا برنامه ی ویزا را برای شروع تجارت توسعه داد. این اولین برنامه ی جهانی است که به برخی کارآفرینان اقامت دائم داده و می توانند به شرکای متعددی دسترسی داشته باشند. کانادا مقصد محبوب کارآفرینان است و به اقتصاد کانادا کمک می کند. سرمایه گذاری در ونکوور یکی از راه های مهاجرت به کانادا است.

از ژاپن در شرق آسیا گرفته تا شیلی در غرب قاره آمریکا، کشورهای بسیار پرشماری وجود دارد که آماده ی پذیرش سرمایه گذاران هستند و سعی می کنند نظر آن ها را به سمت خود جلب کنند. مهم ترین دلایل انتخاب کانادا به عنوان محلی برای سرمایه گذاری عبارت هستند از :

  • دسترسی به بازارهای جهانی : کانادا از طریق ۱۵ توافقنامه و قرارداد تجاری که با ۵۱ کشور دنیا منعقد کرده است، به تولید ناخالص داخلی ۵۲ تریلیون دلار آمریکا دست پیدا کرده و همچنین، به سرمایه گذاران اجازه می دهد به بیش از ۱.۵ میلیارد مشتری بالقوه در سراسر دنیا دسترسی داشته باشند.
  • زیر ساخت های حمل و نقل : ممکن است عده ای بر این باور باشند که به خاطر دور بودن کانادا از اروپا، حمل و نقل یا صادرات و واردات از کانادا به کشورهای اروپایی دشوار است یا اصلا انجام نمی شود. اما باید بدانید که از نظر جغرافیایی، کانادا در موقعیت بسیار مناسبی در نقشه دنیا قرار دارد تا به عنوان قطب مرکزی تجارت جهانی عمل کند. زیر ساخت های حمل و نقل هوایی کانادا یکی از بهترین ها در جهان هستند و بنادر ساحلی این کشور نیز دسترسی مستقیم دریایی به آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی را فراهم می کنند. همچنین، دریاچه های بزرگ مرز جنوبی نیز دسترسی آسان به ایالات متحده را فراهم می کنند. این زیر ساخت ها زنجره ی تامین مستمر ایجاد می کنند و عملیات تجاری را نیز تسهیل می کنند.
  • نیروی کار و استعدادهای تحصیل کرده : نیاز به نیروهای کاری با استعداد دارید؟ خب، کانادا تحصیل کرده ترین نیروهای کاری در کل دنیا را دارد. تقریبا ۵۹.۴ درصد از کانادایی های ۲۵ تا ۶۴ ساله دارای مدرک آکادمیک از موسسات آموزش عالی این کشور هستند. و اگر نمی توانید مهارت های تخصصی مورد نیاز خود را در استعدادهای پرورش یافته ی داخلی کانادا بیابید، می توانید به سرعت استعدادهای برتر بین المللی را از طریق برنامه ی استراتژی مهارت های جهانی بیابید. به عنوان مثال، نیروهای کار واجد شرایط می توانند از طریق جریان استعدادهای جهانی، در عرض کم تر از دو هفته مجوز کار کانادا را دریافت کنند. بررسی های صورت گرفته، نشان می دهند که تورنتو دارای بیشترین نیروی کار با استعداد در کل کانادا است و پس از آن هم مونترال و ونکوور قرار دارند.
  • هزینه و ریسک پایین : بر اساس بررسی های صورت گرفته، کانادا در میان کشورهای G7 کم ترین میزان مالیات را از بیزینس های تازه تاسیس دریافت می کند. نرخ موثر مالیاتی (METR) در این کشور 13.7% است که از متوسط نرخ مالیات در کشورهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) نیز کم تر است.
  • ثبات سیاسی : از نظر ثبات سیاسی، کانادا پس از ژاپن دومین کشور برتر دنیاست.
  • سیستم بانکداری امن : شش بانک برتر آمریکای شمالی از نظر امنیت، در کانادا واقع شده اند و در بین ۵۰ بانک امن دنیا هم نام آن ها به چشم می خورد.
  • فساد کم : کانادا از نظر شاخص ادراک فساد در سال 2020 رتبه دوم را در در بین کشورهای موسوم به G7 و یازدهم جهان را به دست آورد که نشان می دهد کم ترین میزان فساد در آن وجود دارد.
  • فناوری، نوآوری و خلاقیت بالا : فناوری ‌های جدید دنیا به لطف اکوسیستم نوآورانه ‌ای که سرمایه‌گذاران را با ابتکارات، مشوق‌ ها و برنامه‌ ها به هم مرتبط می کند، در کانادا جان می‌گیرند. همچنین، فعالیت های گسترده ی این کشور در امور فناوری در طی سال های اخیر، آن را به یکی از بزرگ ترین قطب های این صنعت تبدیل کرده است.
  • کیفیت بالای زندگی : به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت زندگی هستید؟ خب، کانادا همان چیزی است که دنبال آن بودید. این کشور دارای برخی از چشم نوازترین مناظر و شهرهای پر جنب و جوش جهان است، فضای مناسبی را برای زندگی، کار، سرگرمی، تربیت فرزند و اهداف معنوی بزرگ دیگر ارائه می دهد. طبق گزارش US News در سال ۲۰۲۱، کانادا بهترین کشور دنیا برای زندگی است..
  • علاوه بر این، شش شهر کانادا بین ۱۰۰ شهر برتر دنیا قرار دارند که عبارت هستند از تورنتو (رتبه ۱۳)، ونکوور (رتبه ۳۴)، مونترال (رتبه ۴۱)، کلگری (رتبه ۴۷)، اتاوا (رتبه ۶۷) و همینطور ادمونتون (رتبه ۷۶).
  • کانادا رتبه بسیار بالایی در فهرست امن‌ترین کشورهای جهان دارد. حفظ فضای صلح‌آمیز باعث شده تا به محلی برای رشد توانایی‌ها و ظرفیت‌های انسانی تبدیل شود. صلح همچنین ارتباط متقابل با عملکرد اقتصادی قوی دارد. نرخ بهره در کشورهای دارای شرایط صلح‌آمیز بسیار پایین‌تر و باثبات‌تر است، همین مسئله درباره نرخ تورم صادق است. حال آنکه در چنین کشور نرخ سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بالاتر است.
  • با توجه به سهم قابل توجه کانادا در اکوسیستم‌های طبیعی جهان، منابع طبیعی این کشور مانند جواهر تحت محافظت قرار دارند. علاوه بر تمامی این ویژگی‌های متمایز می‌توان گفت که مردم به راحتی در این کشور تنفس می‌کنند، کیفیت هوای کانادا در بین 10 رتبه برتر جهان قرار دارد.

مروری بر سرمایه‌گذاری در ونکوور

وقتی در بنیاد ونکوور سرمایه‌گذاری می‌کنید، پول شما همراه با دیگر کمک‌های مالی سرمایه‌گذاری می‌شود و بخشی از درآمد حاصل از این سرمایه‌گذاری‌ها صَرف کمک به هزاران مؤسسه‌ی خیریه می‌شود.

هدف سرمایه‌گذاری در ونکوور

هدف سیاست سرمایه‌گذاری بنیاد ونکوور بهینه‌سازی سود، افزایش سازمان‌دهی‌ها (بخشی از درآمد صندوق شما که سالانه تقسیم می‌شود) و در عین حال، محافظت از سرمایه‌ی شما دربرابر تورم است.

گزینه‌های سرمایه‌گذاری در ونکوور

درصورت ایجاد صندوق در بنیاد ونکوور، دو گزینه‌ی سرمایه‌گذاری در اختیار دارید:

  • صندوق امانی؛  صندوق سرمایه‌گذاری متعادل سهام، درآمد ثابت، املاک و مستغلات و صندوق‌های استراتژی چندگانه. بیشتر سرمایه‌ها در صندوق امانی سرمایه‌گذاری می‌شوند.
  • صندوق سرمایه‌گذاری با مسئولیت اجتماعی؛ یک صندوق متعادل است که شرکت‌هایی را که بیشتر در زمینه‌ی سوخت‌های فسیلی، سلاح‌های نظامی، تأسیسات برق هسته‌ای و دخانیات مشارکت دارند را مدیریت می‌کند.

بیشتر بخوانید: قیمت دلار کانادا در ونکوور

کمیته‌ی سرمایه‌گذاری در ونکوور

کمیته‌ی سرمایه‌گذاری کمیته‌ای متشکل از داوطلبان با دانش گسترده‌ی سرمایه‌گذاری است که بر عملکرد سرمایه‌گذاری نظارت می‌کنند. مسئولیت‌های کمیته‌ی سرمایه‌گذاری شامل موارد زیر است:

  • بررسی بیانیه‌های سیاست‌گذاری سرمایه‌گذاری
  • بررسی تخصیص دارایی
  • ·         نظارت مدیر صندوق بر ریسک و بازده صندوق
  • ·         نظارت بر انطباق
  • پیشنهاد انتصاب مدیران یا پایان همکاری با مدیران سرمایه‌گذاری.

طبقه‌بندی دارایی برای سرمایه گذاری در ونکوور

برای دستیابی به سطوح مناسب ریسک متناسب با بازده متعادل شده، سیاست سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری را به گروه‌های دارایی زیر اختصاص می‌دهد:

  • ترکیب دارایی سیاست صندوق امانی
  • ·         ترکیب دارایی سیاست صندوق سرمایه‌گذاری با مسئولیت اجتماعی

مدیران سرمایه‌گذاری در ونکوور

بنیاد ونکوور از ساختاری چندمدیره و چنددارایی در پرتفوی سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند. با توزیع وجوه در چندین شرکت، می‌توانیم بهترین مدیران را براساس حوزه‌ی تخصص انتخاب کنیم و دارایی‌های خود را در گروه‌ها و مناطق مختلف دارایی تقسیم کنیم.

مدیران صندوق امانی برای سرمایه گذاری در ونکوور

  • سهام: مدیریت دارایی بورگوندی، مدیریت دارایی فریرا، سرمایه‌گذاری‌های ثابت، مدیریت سرمایه‌گذاری بلک کریک، مدیریت دارایی کامجست
  • درآمد ثابت: فیلیپس، مدیریت سرمایه‌گذاری شمال و هاگر
  • ·         وام‌ها: سرمایه‌گذاری‌های مدیریت‌شده‌ی تی‌دی گری استون
  • صندوق‌های استراتژی چندگانه: شرکای مدیریت دارایی، پیمکو
  • املاک و مستغلات: بنتال کندی، مدیریت یک‌پارچه‌ی دارایی فریرا، مدیریت دارایی بروکفیلد، سرمایه‌گذاران جهانی CBRE .
دکمه بازگشت به بالا