بازار

جذاب‌ترین کشتی های تفریحی کیش و سایت های غواصی!

کیش از هیجان‌انگیزترین مقاصد سفر شناخته می‌شود که با امکانات و جاذبه‌های خود، لحظات بسیار لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی‌ای را برایتان رقم می‌زند. در این جزیره نه تنها تفریحات آبی و هوایی زیادی مانند پاراسل و فلای برد وجود دارد، بلکه شما می‌توانید در کشتی‌های تفریحی بسیار هیجان‌انگیزیز آن شرکت کنید که برنامه‌های مفرحی برای مسافران و گردشگران ارائه می‌کنند. همچنین می‌توانید از سایت‌های غواصی آن دیدن کنید و سفری متفاوت به دنیای زیر آب داشته باشید. در ادامه برای آشنایی با این مراکز با ما همراه شوید.

یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تفریحات ابی در جزیره کیش شرکت در برنامه‌های کشتی‌های تفریحی هستند که بسیار شاد و مفرح برگزار می‌شوند. پس اگر قصد دارید لحظات به یادماندنی‌ای را در کنار خانواده تجربه کنید می‌توانید خود را با بلیط هواپیما کیش قاصدک 24 به این جزیره برسانید یا بلیط قطار رجا را به مقصد بندرعباس از قاصدک 24 خریداری کرده و سپس با شناورهای دریایی موجود در بندرها، به کیش بروید. این قطارها به ویژه قطارهای 5 ستاره، از امکانات و خدمات رفاهی قابل توجهی برخوردار هستند و برای مسیرهای طولانی بهترین انتخاب شناخته می‌شوند. در ادامه با بهترین کشتی‌های تفریحی از نظر مردم آشنا می‌شویم که برای بازدید از تمامی آن‌ها باید به بندرگاه کیش مراجعه کنید.

کشتی اوستا

کشتی تفریحی اوستا از ساعت 19 تا 1 بامداد با برنامه‌های هیجان‌انگیز خود میزبان شما خواهد بود. در این کشتی بزرگ می‌توانید در جنگ‌های شبانه، کنسرت‌های زنده و حتی استندآپ کمدی شرکت کنید یا از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های آن بر روی عرشه استفاده کنید. بی‌شک صرف یک وعده‌ی غذایی در این کشتی‌ها همراه با تماشای امواج آب و شنیدن موسیقی‌های دلپذیر بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود.

کشتی آرتمیس با منوی غذایی بی‌نظیر!

اگر قصد دارید جذاب‌ترین گشت دریایی خود را در آب‌های خلیج فارس تجربه کنید، به کشتی تفریحی آرتمیس کیش بروید. این کشتی از ساعت 13 تا 1 بامداد پذیرای مسافران و گردشگران بوده و برنامه‌ها و مسابقات پرنشاطی برگزار می‌کند. وجه تمایز کشتی آرتمیس نسبت به سایرین، برخورداری از بزرگترین رستوران دریایی کشور است که منوی غذایی آن متنوع و بسیار باکیفیت هستند. ناگفته نماند گشت دریایی آرتمیس به مدت 2 ساعت برگزار می‌شود.

کشتی های تفریحی کیش

کشتی زیبای آکواریم ستاره

کشتی آکواریم ستاره را می‌توان زیباترین کشتی تفریحی کیش دانست. زمانی که وارد این کشتی می‌شوید، از مناظر خارق‌العاده‌ی زیر پاهایتان حیرت‌زده خواهید شد؛ چرا که کف این کشتی شیشه‌ای بوده و به وضوح می‌توانید انواع گیاهان و ماهی‌های آبزی را تماشا کنید و عکس‌های جذابی بگیرید. در خصوص سایر برنامه‌ها نیز باید بدانید معمولا تمامی کشتی های تفریحی کیش از انواع رستوان، مراسم‌های شاد، مسابقات، جنگ‌های شبانه و کنسرت‌های زنده برخوردار هستند و کشتی آکواریم ستاره نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کشتی تارا

اگر بخواهیم بهترین کشتی تفریحی کشتی از نظر مردم را به شما معرفی کنیم، بی‌شک کشتی تارا در صدر لیستمان خواهد بود. چرا که با سوار شدن بر این کشتی می‌توانید از شام رایگان، رستوران‌های دریایی با موسیقی زنده، انواع مراسم‌های شاد و استندآپ کمدی‌های جذاب بهره‌مند شوید که لذت سفر را برایتان دو چندان می‌کنند.

هیجان‌انگیزترین کلوپ های غواصی جزیره!

کلوپ‌های تفریحات آبی کیش تنوع زیادی دارند و در هرکدام ورزش‌ها و بازی‌های مختلفی برگزار می‌شود. ما نیز این بخش را به مراکزی اختصاص داده‌ایم که در آن‌ها می‌توانید از غواصی در کیش لذت ببرید و لحظات دلچسبی را برای خود ثبت کنید. البته این مجموعه‌ها تنها برای غواصی نیستند و با نام بهترین مراکز تفریحات دریایی کیش نیز شناخته می‌شوند. پس اگر قصد دارید انواع ورزش‌های آبی و هوایی این جزیره را تجربه کنید، حتما در سفر خود سری به آن‌ها بزنید.

تجربه غواصی در کیش

سایت غواصی داما

در جنوب شرقی کیش سایت غواصی‌ای وجود دارد که در اعماق 33 متری آن، کشتی غرق‌شده‌ای لنگر انداخته است. این کشتی باربری متعلق به کشور سنگال بوده و در سال 1384 غرق می‌شود. تاکنون علت دقیق این اتفاق مشخص نشده و تنها خبرهایی در خصوص آب‌گرفتگی موتورخانه اعلام شده‌اند. حواشی این اتفاق‌ها سبب محبوبیت این سایت غواصی شده تا جایی که سایت داما را با نام سایت کشتی غرق شده در کیش می‌شناسند. پس اگر قصد دارید یک سفر ماجراجویانه به اعماق آب داشته باشید حتما در این سایت غواصی کنید. البته باید توجه نمایید وارد شدن به داخل کشتی نیازمند مهارت‌های حرفه‌ای بوده و برای افراد مبتدی توصیه نمی‌شود. بنابراین بهتر است در اطراف آن شنا کنید و از مناظر شگفت‌انگیز زیر آب لذت ببرید.

کلوپ بیگ کورال

سایت غواصی بیگ کورال را می‌توان در دسته‌ی بهترین سایت های غواصی ایران جای داد؛ چرا که اکوسیستم این سایت بسیار چشمگیر و مملو از ماهی‌های معروف، مرجان‌های رنگارنگ و لاک پشت‌های مختلف است. عمق این سایت در هنگام مد دریا حداکثر به 7 متر می‌رسد و در هنگام جزر کامل، عمقی 4 متری دارد. پس اگر در غواصی مبتدی هستید و قصد ندارید عمق زیادی را شنا کنید، این سایت بهترین کلوپ غواصی کیش برایتان خواهد بود. برای بازدید از آن می‌توانید به بخش سواحل شرقی جزیره مراجعه کنید.

سایت های غواصی در کیش

سایت کشتی یونانی

کلوپ تفریحی دریایی کشتی یونانی از بهترین سایت های غواصی جزیره شناخته می‌شود که در انتهای بلوار اندیشه کیش قرار دارد. شما در این مجموعه گردشگری می‌توانید انواع تفریحات ابی کیش را تجربه کنید که از پرطرفدارترین آن‌‌ها می‌توانیم به غواصی در اعماق آب‌های خلیج فارس، پاراسل، فلای بورد، شاتل سواری و جت اسکی اشاره کنیم.

افزون بر موارد گفته شده تفریحات آبی در کیش شامل موارد دیگری نیز می‌شوند که در زیر مشاهده می‌کنید. برخی از این موارد، مجموعه‌های تفریحی گردشگری بوده و برخی دیگر از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین تفریحات آبی در کیش هستند که لحظات شیرینی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

  • پارک دلفین های کیش
  • تم پارک آبی اوشن
  • کلوپ دریایی مارینا کیش
  • سی باب کیش
  • پدل بورد کیش
  • بیگ بال
  • پلاژهای کیش
  • ماهی گیری در کیش

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم، برای سفر به کیش می‌توانید از بلیط‌های هواپیما قاصدک 24 استفاده کنید و سریع‌ترین شیوه رسیدن به این جزیره را انتخاب نمایید. همچنین اگر قصد دارید سفر ارزانی داشته باشید و از راه زمینی خود را به کیش برسانید، حتما از بلیط‌های قطار قاصدک 24 کمک بگیرید که از معتبرترین شرکت‌های مسافربری مانند فدک و رجا عرضه می‌شوند. برای رزرو هتل و اقامت در این جزیره هم تنها باید به بخش هتل در سایت قاصدک 24 رفته یا با پشتیبانی آن‌ها تماس بگیرید. فراموش نکنید خرید تورهای مسافرتی که به صورت پکیج‌های بلیط سفر و هتل و… ارائه می‌شوند برای سفر به کیش بهتر هستند؛ چرا که هزینه‌ها را کاهش داده و دیگر نیازی به خرید جداگانه ندارند.

برای خرید تور ارزان کیش کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا