بازار

آرتانسیم؛ نوید بخش آرامش در صنعت تهویه ایران

تهویه هوا در فضاهای بسته از دو جهت قابل بررسی می‌باشد. کیفیت هوای پیرامون، تمیز بودن این صنعت و بی خطر بودن آن.
کیفیت هوای پیرامون با توجه به آلودگی‌ هوا تا حد بسیار زیادی روی سلامتی افراد تاثیرگذار است. تهویه مطبوع بدون استفاده از گاز و آب به عنوان یکی از سالم‌ترین روش‌های تهویه معرفی شده است. این روش‌های تهویه محیط زیست را تخریب نمی‌کنند و دوست بشر هستند. یکی از بهترین تولید‌کنندگان دستگاه‌های تهویه در ایران، آرتانسیم است که در این بخش با گروه صنعتی آرتانسیم و محصولاتی که در زمینه تهویه مطبوع(داکت اسپلیت، چیلر و فن کویل) تولید کرده‌اند بیشتر آشنا خواهید شد.

خدمات آرتانسیم

گروه صنعتی آرتانسیم توانسته‌اند با وجود تحریم‌های بسیاری علیه ایران، محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی تولید کنند. این برند با عنوان تولید کننده سیستم‌های تهویه مطبوعی که تولید می‌کند شناخته می‌شود. محصولات آرتانسیم توانسته‌اند با کیفیت بالایی که دارند استانداردهای بسیاری را کسب کنند. ازجمله خدمات آرتانسیم می‌توان به تولید داکت اسپلیت، هواساز، فن کویل، چیلر و روف تاپ پکیج اشاره کرد.

داکت اسپلیت آرتانسیم

یکی از رایج‌ترین سیستم‌هایی که برای تهویه خانه، ادارات و ساختمان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند داکت اسپلیت‌ها هستند. داکت اسپلیت دارای دو بخش داخلی و خارجی می‌باشد. یونیت داخلی آن برای تهویه فضای داخلی روی دیوار نصب شده و واحد خارجی آن که به کندانسور معروف است در فضای خارج از ساختمان نصب می‌شود.
داکت اسپلیت‌ ها انواع و اقسام مختلفی دارند که با توجه به نیاز مشتریان تولید شده‌اند. داکت اسپلیت اینورتر، داکت اسپلیت معمولی. هرکدام از این داکت اسپلیت‌ ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند می‌توانند کاربرد و مزایای متفاوتی داشته باشند.

از مزایای خرید داکت اسپلیت آرتانسیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به لوله کشی آب سرد و گرم
  • راندمان بالا و تهویه مطبوع
  • قابلیت برنامه ریزی و نصب در هر محیطی
  • قیمت مناسب
  • عدم نیاز به لوله کشی آب سرد و گرم

فن کویل آرتانسیم

دستگاه فن کویل از دو بخش فن و کویل ساخته شده است. از فن کویل امروزه در بسیاری از ادارات، ساختمان‌ها و منازل استفاده می‌کنند. فن کویل یک تبدیل کننده حرارت است که می‌تواند در فصل‌های مختلف برای تهویه هوا مورد استفاده قرار بگیرد. از این سیستم برای سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع استفاده می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با تهویه مطبوع و فن کویل‌ ها به وب سایت آرتانسیم مراجعه کنید. در این وب‌سایت می‌توانید فن کویل ‌های تولید شده توسط گروه صنعتی آرتانسیم را با مشخصات کامل مطالعه کنید.

فن کویل

چیلر آرتانسیم

یکی از سیستم‌هایی که برای سرمایش و تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می‌گیرد، چیلر است. از چیلر ها برای تهویه مطبوع اماکنی چون باشگاه‌های ورزشی، ادارات، مساجد و… استفاده می‌کنند. چیلر ها انواع و اقسام مختلفی دارند و به دو دسته متراکم و جذبی تقسیم می‌شوند. از طرفی چیلر ها بر اساس شکل خنک شدنی که دارند به چیلر های آب خنک، هوا خنک و تبخیری تقسیم شده‌اند.
همانطور که می‌دانید هزینه گرم کردن آب به وسیله برق بسیار بالاست از این رو استفاده از آب گرم پکیج یا موتورخانه و انتقال آن به دستگاه‌ می‌تواند جایگزین مناسبی برای این روش باشد. در وب‌سایت آرتانسیم می‌توانید مدل‌های مختلف چیلر را با تمامی مشخصات مطالعه کنید.

کندانسور داکت اسپلیت

روف تاپ پکیج آرتانسیم

یکی از تولیدات گروه صنعتی آرتانسیم که شاید بسیاری از مردم با آن آشنایی نداشته باشند، روف تاپ پکیج آرتانسیم است. در واقع این دستگاه به منظور سرمایش و گرمایش در منازل، دفاتر اداری و ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمام اجزا جانبی روف تاپ مانند کندانسور هوایی، کمپرسور، فن و… همه در یک جعبه قرار گرفته‌اند که به آن یونیت پکیج می‌گویند. نحوه عملکرد این سیستم مانند اسپلیت و داکت اسپلیت است با این تفاوت که اجزا در این سیستم‌ها در دو قسمت مجزا قرار گرفته‌اند.
این دستگاه یک دستگاه مستقل با راندمان بسیار بالاست. روف تاپ پکیج تمام امکانات مربوط به یک تهویه مناسب را دارد. برای دیدن مدل‌های بیشتر از روف تاپ پکیج می‌توانید به وب‌سایت آرتانسیم مراجعه کنید.

هواساز آرتانسیم

هواساز دستگاهی است که برای تنظیم میزان رطوبت، تنظیم دما، کیفیت هوا و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بسیاری از مواقع برای فیلتراسیون هوا از این دستگاه استفاده می‌کنند. هواساز ها انواع و اقسام مختلفی دارند که می‌توان به هواساز بیمارستانی، صنعتی و ساختمانی اشاره کرد.
از دیگر کاربردهای سیستم‌های هواساز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل استفاده در محیط‌های بزرگ
  • محیط‌هایی که باید هوای تصفیه گردیده جریان داشته باشد
  • محیط‌ها و اماکنی که میزان تردد در آن‌ها بالاست
  • محیط‌هایی که میزان رطوبت آن باید مشخص باشد
  • در محیط‌هایی که توزیع هوا باید از طریق کانال باشد

فروشگاه اینترنتی آرتانسیم

گروه صنعتی آرتانسیم فعالیت خود را با هدف تولید کالای ایرانی با کیفیت، مطابق با استانداردهای جهانی از سال 1390 آغاز کرد. آرتانسیم همواره توانسته تمام محصولات تولیدی خود را با دستگاه‌های به روز و پیشرفته تولید کند. همین امر کیفیت محصولات ساخته گردیده را بیش از قبل افزایش خواهد داد. آرتانسیم  به منظور تولید و کارآفرینی، در خط تولید خود از مهندسین و متخصصین با تجربه استفاده کرده است. بدین ترتیب محصولات با کمترین خطا و نقصی تولید می‌شوند. برنامه اصلی و هدف این شرکت روی تولید محصولاتی چون چیلر، داکت، فن کویل، اسپلیت و… متمرکز گردیده است.

قیمت پایین و مناسب محصولات، کیفیت بالا محصولات، بالا بودن میزان رضایت‌مندی مشتریان، کارآفرینی، ارتقای کیفیت، تنوع محصولات و… از عواملی است که موجب محبوبیت این برند و محصولاتش گردیده است.

دکمه بازگشت به بالا