ووکامرس

بهبود جایگاه سایت در نتایج گوگل با کمک افزونه WP Rankie


موتور های جست و جو گوگل یکی از مهم ترین ابزار ها برای افزایش ترافیک فروشگاه اینترنتی و در نتیجه بالا رفتن میزان درآمد سایت است. گوگل به هر سایتی رتبه خاصی می دهد و کاربر بهترین نتایج را مشاهده خواهد کرد. یکی از مهم ترین عواملی که به روی جایگاه سایت تاثیر گذار است، انتخاب کلمه کلیدی مناسب است. افزونه WP Rankie به عنوان بهترین ابزار ردیابی و بررسی رتبه کلمات کلیدی در وردپرس به شما کمک می‌کند تا بتوانید رنک کلمات کلیدی خود و هم چنین عملکرد رقیبان خود را در گوگل بررسی کنید.

افزایش فروش در فروشگاه های اینترنتی

یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار های آنلاین افزایش فروش محصولات است. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید، معرفی کردن سایت به افراد بیشتر و در دسترس قرار دادن بیش از پیش آن است. موتور جستجو گوگل از مهم ترین ابزار هایی است که می تواند ترافیک منتقل شده از طریق سرچ های ارگانیک را افزایش دهد و باعث بهبود جایگاه سایت شما و در نتیجه افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما شود.

سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو ” Search Engine Optimization  ” از عواملی است که به جایگاه و رنک سایت شما در گوگل را مشخص می کند. مشخصه های زیادی به روی سئو یک سایت تاثیر گذار است اما می توان مهم ترین آن ها را انتخاب کلمه کلیدی مناسب دانست. بدین منظور مدیران وبسایت ها، با بررسی همیشگی کلمات کلیدی و ردیابی رتبه خود در کلمات کلیدی موردنظرشان، تلاش می کنند تا بازید سایت را از طریق موتور های جستجو افزایش دهند.

افزونه ردیابی رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل WP Rankie

افزونه WP Rankie از بهترین ابزار های ردیابی و بررسی رتبه کلمات کلیدی است. شما می توانید با خرید و فعالسازی آن رنک کلمات کلیدی خود را در گوگل بررسی کنید. هم چنین بهترین و موثر ترین کلمه کلیدی را استخراج کنید و  با استفاده از ردیاب افزونه رنکی رتبه کلمات کلیدی سایت خود را به صورت مداوم بررسی کنید.

از دیگر کاربرد های این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. بررسی رتبه وب سایت
  2. بررسی عملکرد وب سایت رقیبان
  3. گزارش گیری رتبه کلمات کلیدی به صورت نمودار WP Rankie
  4. بررسی رتبه کلمات کلیدی استفاده شده در وب سایت
  5. دسترسی به تغییرات و نمودار ها به صورت لحظه ای

برای خرید و فعال سازی افزونه ردیابی رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل WP Rankie، به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید افزونه ردیابی رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل WP Rankie

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ووکامرس فارسی
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ووکامرس فارسی مراجعه نمایید

دکمه بازگشت به بالا