وردپرس

افزونه دیجی اسکرپر، بروز رسانی خودکار قیمت‌ محصولات از دیجی کالا


افزودنی به روزرسان قیمت محصولات دیجی کالا | دریافت خودکار قیمت‌ از دیجی کالا | پلاگین خواندن قیمت از دیجی کالا

معرفی افزونه دیجی اسکرپر

بل افزونه دیجی اسکرپر ما می‌توانید قیمت محصول خود را از وبسایت مرجع دیجی کالا، بدون هیچگونه پیچیدگی و صرفا با وارد کردن لینک محصول دریافت کنی به این صورت نیاز به تغییر دستی قیمت محصولات به صورت تکی ندارید . طراحی ساده این پلاگین، به شما این امکان را خواهد داد که با چند کلی همواره مطمئن شوید که قیمت روز محصول را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اید.

نکته:در نظر داشته باشید که در حال حاضر، استعلام قیمت فقط برای محصولات ساده ووکامرسی (فیزیکی، دانلودی و مجازی) قابل استفاده است.

مزایای افزونه دیجی اسکرپر

در طراحی این افزونه وردپرس مهمترین ویژگی، کاربری آسان برای پرهیز از هرگونه سردرگمی بوده است. بدین ترتیب، شما صرفا با وارد کردن لینک محصول مد نظر خود از وبسایت دیجی‌کالا، می‌توانید از به روز بودن قیمت محصول خود اطمینان حاصل نمایید. از جمله مزایای دیجی اسکرپر:

  • کاربری آسان و سریع
  • پرهیز از فشار برروی منابع هاست (عملکرد سبک در پس زمینه)
  • به روزرسانی روزانه (اجتناب از افزایش بار سرور و استعلام‌های متعدد)
  • بالا بردن میزان رضایت مشتری (جلوگیری از تصحیح قیمت یا عودت وجه)
  • سازگار با تمام قالب‌های فروشگاهی
  • اعمال خودکار قیمت در فروش ویژه دیجی کالا

نحوه کار با افزوهه دیجی اسکرپر

کدنویسی تمیز و بی نقص در افزونه دیجی اسکرپر

دیجی اسکرپر  یک محصول ایرانی است و بر پایه‌ی کدنویسی اصولی و بی نقص طراحی شده تا هیچگونه خللی در عملکرد وبسایت شما ایجاد ننماید. با در نظر گرفتن عملکرد بهینه، استفاده از دیتابیس به حداقل رسیده تا هیچگونه بار اضافه‌ای برروی رم و cpu هاست شما اعمال نشود. به لطف کرون جاب استفاده شده، تمامی قیمت‌ها به صورت اتوماتیک در هر روز، به روزرسانی خواهند شد.

به روزرسانی خودکار قیمت

برای اطمینان از به روز بودن قیمت‌ها، دیجی اسکرپر به صورت خودکار تمامی محصولاتی که در آن‌ها دیجی‌خوان فعال باشد را لیست کرده و به ترتیب قیمت جدید هر محصول را استعلام خواهد نمود. بدین ترتیب، هیچگاه نیاز نیست که نگران تغییرات قیمت محصول در دیجی‌کالا باشید. در صورتیکه محصولی در جشنواره قرار گرفته و با تخفیف عرضه شود، دیجی اسکرپر به صورت خودکار، هم قیمت اصلی (بدون تخفیف) و هم قیمت جشنواره (با تخفیف) را استعلام نموده و در اختیار مشتری قرار خواهد داد.

نوشته افزونه دیجی اسکرپر، بروز رسانی خودکار قیمت‌ محصولات از دیجی کالا اولین بار در راست چین. پدیدار شد.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت راست چین گردآوری شده و صرفا چهت اگاه سازی است.

منبع: سایت راست چین

دکمه بازگشت به بالا