فناوری اطلاعات

نمایشگاه ملی حمل و نقل دانش بنیان در اصفهان گشایش یافت



به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه ملی حمل و نقل دانش بنیان صبح چهارشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی و همزمان با سی و دومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک کلانشهرهای کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان گشایش یافت.

برگزاری نخستین نمایشگاه ملی حمل و نقل دانش بنیان از رویدادهای مهم در حوزه حمل و نقل و ترافیک است که از جنس رویدادهای نیاز محور بوده که در محیط دانشگاه صنعتی اصفهان از ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور ۳۵ شرکت دانش بنیان و فناور و شهرداری اصفهان برگزار شده و این رویداد ملی تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

برگزاری این رویداد براساس منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان کشور برای حل مشکلات و چالش‌های اقتصادی و فناوری، ارائه راهکارهایی برای ایجاد تعامل بین دانشگاه‌ها و صنعت، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و توسعه فضای کارآفرینی و نوآوری در کشور در اصفهان در حال برگزاری است.

برگزاری نخستین رویداد حمل و نقل دانش بنیان با همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و در راستای تفاهم نامه مشارکت فناورانه در طرح تحول حمل و نقل انسان محور در شهر اصفهان است. بازدید از نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ بعد از ظهر است.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا