اخبار سایت

بهترین راهکار برای ساختن سایت چیست؟


—————- رپرتاژ آگهی —————–

تا حالا شده است که با سایت‌‌های شخصی افراد برخورد کنید؟ مثلا سایت یک مدیر فروش یا سایت یک مدرس کنکور؟ در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که خیلی از افراد سایت دارند، چه برسد به کسب‌وکارها! اما علت آن چیست؟ چرا این حجم از اقبال برای سایت وجود دارد؟ چرا حتی افراد حقوقی هم دنبال ساختن سایت هستند؟

علت اصلی این استقبال این است که با داشتن یک سایت، حجم زیادی از اطلاعات در دسترس مخاطبین بالقوه قرار می‌گیرد و احتمال دیده شدن بسیار بالاتر می‌رود. درصد بالایی از افراد جامعه، زمان بسیار زیادی را به وب‌گردی یا گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. پس می‌توان با حضور در چنین فضاهایی، خدمات و کسب‌وکار را به افرادی نشان داد که در اینترنت وقت می‌گذرانند. البته مساله فقط وقت گذراندن هم نیست. خیلی از افراد اصلا به قصد خرید کالا به اینترنت مراجعه می‌کنند یا حتی به دنبال خدمت مورد نظرشان، سایت‌های نتایج جستجوی گوگل را بالا و پایین می‌کنند.
مدل زندگی کردن طوری تغییر کرده است که هیچ‌کدام از ما الان نمی‌توانیم تصور کنیم که قبلا برای یافتن خدمت یا کالای مورد نظرمان چطور باید اقدام می‌کردیم. الان فقط کافیست که گوگل را باز کنیم و آن چیزی را که در پی یافتنش هستیم را در آن بنویسیم و با هزاران گزینه روبرو شویم. 

حالا که اهمیت ساخت سایت را یادآوری کردیم، زمان آن رسیده است که روش‌های ساخت سایت را بررسی کنیم. مثلا آیا شما می‌دانید که سایت‌ساز چیست؟ می‌دانید که ساختن یک سایت با سایت‌ساز چقدر راحت است؟ یا فکرتان سراغ روش‌های سنتی‌تر ساختن وب‌سایت رفته است و می‌خواید با یک طراح و برنامه‌نویس برای ساختن سایتتان مشورت کنید.
 

روش‌های بسیار متنوعی برای ساختن یک وب‌سایت وجود دارد اما یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها استفاده از پلتفرم‌های فروشگاه ساز است که ظرف مدت کوتاهی یک وب‌سایت به شما تحویل می‌دهند. این پلتفرم‌ها عموما هم هزینه‌ی اولیه‌ی بالایی برای ساخت وب‌سایت از شما دریافت نمی‌کنند ولی برای استفاده‌ی کامل از تمام امکاناتشان باید مبلغی را بپردازید. 

مزایای استفاده از فروشگاه سازها برای ساخت سایت
همانطور که گفتیم فروشگاه‌سازها یکی از ابزارهای بسیار ساده و کارآمد برای ساختن وب‌سایت هستند. اما مساله فقط سادگی نیست. فروشگاه‌سازها می‌توانند همه‌ی آن چیزی را که برای یک فروش اینترنتی به آن نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهند. شما برای فروختن کالا یا خدمات خود در اینترنت فقط به یک سایت ساده نیاز ندارید. سایت شما باید امکانات پرداخت امن را هم در اختیار مشتریان قرار دهد و همچنین شرایط ارسال را نیز فراهم کند. خود کالاها باید با توضیحات کامل در وب‌سایت قرار بگیرند و تصاویر واضح و مناسبی داشته باشند. اگر فروشگاه‌سازی بتواند خدمات ارسال پیامک را هم داشته باشد، برخی از سایت‌سازها هستند که این خدمات را ارائه می‌دهند. 
پس برای انتخاب بهترین فروشگاه ساز اینترنتی باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. با توجه به اینکه به چه مدلی از خدمات نیاز دارید، کالا می‌فروشید یا خدمات، محصولاتتان نیاز به زمان آماده‌سازی دارند یا نه، می‌توانید از میان فروشگاه سازهای موجود یکی را انتخاب کنید.
یکی از فروشگاه سازهای بسیار خوب که می‌تواند نیازهای متعددی را پوشش دهد، دیجی‌فای است که فروشگاه‌ساز دیجی‌کالاست. برای دیدن خدمات آن می‌توانید به digify.shop سر بزنید و از میان پکیج‌های مختلفی که برای ساختن سایت دارد، یکی را انتخاب کنید. پکیج لایت دیجی‌فای که ارزان‌ترین پکیج است، برای کسب‌وکارهای تازه‌کار و تازه‌وارد گزینه‌ی بسیار مناسبی است. با استفاده از این پکیج فروش با سایت را تجربه می‌کنند و با خم‌وچم کار آشنا می‌شوند. 
پکیج‌های بعدی دیجی‌فای مانند پرو و مکس، برای کسب‌وکارهایی با فروش بالاتر مناسب است که هدفشان علاوه بر داشتن سایت، تبلیغات و ترافیک آن نیز باشد. این پکیج‌ها علاوه بر یک سایت کامل فروشگاهی، تبلیغات آن را هم بر عهده می‌گیرند و به روش‌های مختلف ترافیک سایت را نیز بالا می برند که می‌تواند به برندینگ هم کمک کند. 
البته این امکان نیز برای کسب‌وکارهایی که تنها علاقه‌مند به خرید بسته‌های تبلیغاتی دارند هم وجود دارد. یعنی بدون اینکه نیازی به ساختن سایت با دیجی‌فای داشته باشد، می‌تواند از این بسته‌ها استفاده کند و ترافیک سایت را بالا ببرد و با افزایش بازدیدکننده‌ها، میزان فروش را هم بیشتر کند.
 

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا