بازارشرکت های میزبانی وب و طراحی سایتطراحی وبهاستهاست لینوکسوردپرسووکامرس

خرید هاست وردپرس ارزان

خرید هاست یکی از دغدغه های هر شخصی که در حال راه اندازی وب سایت با وردپرس هست، بهترین راه کار قطعا خرید هاست وردپرس ارزان ایران هست!

خرید هاست وردپرس تاثیر مستقیم بر سرعت و سئو سایت شما خواهد داشت بنابر در خرید هاست وردپرس باید دقت لازم رو داشته باشید.

هاست چیست؟

هاست یک فضای میزبانی هاست که اطلاعات وب سایت شما روی اون بارگذاری میشه تا در فضای اینترنت دیده بشه.

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس همان هاست لینوکس هست با این تفاوت که روی هاست وردپرس تنظیمات خاصی اعمال شده تا سرعت و امنیت وردپرس افزایش پیدا کنه.

همونطور که میدونین یکی از مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار بر سئو یک سایت این هست که سرعت بالایی داشته باشه و استفاده از هاست وردپرس باعث این اثر گذاری مثبت خواهد شد.

البته هر هاست وردپرسی که از هر شرکتی تهیه کنید قطعا این مزیت رو داره، هاست وردپرس رو باید از شرکت های معتبر تهیه کنید تا اطمینان کافی از کیفیت و سرعت هاست وردپرس اون ها داشته باشید.

هاست وردپرس ایران یا خارج؟

هاست وردپرس ایران: هاست وردپرس ایران یعنی هاست وردپرسی که سرور اون در ایران قرار داشته باشه.

هاست وردپرس ایران نسبت به هاست وردپرس خارج دارای مزایای بیشتری هست به این دلیل که سرور این هاست در ایران هست و بنابر این پینگ و سرعت این سایت برای کاربران داخل ایران بسیار عالی خواهد بود.

ضمن اینکه ترافیک هاست وردپرس ایران برای کاربران شما بصورت نیم بها محاسبه خواهد شد و دیگر مزایای هاست وردپرس ایران این هست که در زمان قطع اینترنت بین الملل در داخل کشور سایت شما برای کاربران داخل ایران در دسترس خواهد بود.

هاست وردپرس خارج: هاست وردپرس خارج یعنی هاستی که سرور اون در خارج از مرز های ایران باشه، مثل سرور های آلمان و…

هاست خارج وردپرس به دلیل اینکه پینگ بالایی برای کاربران داخل ایران داره استقبال کمتری ازش میشه اما بازم طرفدار های خاص خودش رو داره.

بعضی ها به این دلیل هاست وردپرس خارج و اروپا میخرن که چون سرعت لود سایت شون برای گوگل بهتر میشه در صورتی که دیگه معیار های گوگل عوض شده و گوگل سرعت لود شدن سایتتون بر اساس تجربه کاربر در نظر میگیره.

تجربه کاربر هم از طریق گزارشات مرورگر به گوگل ارسال میشه و در صورتی که هاست وردپرس ایران استفاده کنید گوگل متوجه این میشه که سایت شما با سرعت بالایی در حال لود شدن برای کاربران سایت شما هست.

بنابر این از نظر ما هاست وردپرس ایران برنده میدان هست از همه جهات!

هاست وردپرس سی پنل یا دایرکت ادمین؟

سی پنل و دایرکت ادمین 2 کنترل محبوب برای هاست و میزبانی سایت هستن و از بهترین کنترل پنل های مدیریتی هستن.

انتخاب بین این 2 پلن بخشیش سلیقه ای هست و بخشیش هم بر اساس نیاز های کاربر که خرید هاست سی پنل انجام بدید یا خرید هاست دایرکت ادمین.

هاست سی پنل دارای امکانات بیشتری نسبت به هاست دایرکت ادمین هست که بعضی ها بخاطر امکانات بیشتر هاست سی پنل اون رو انتخاب میکنن.

هاست دایرکت ادمین هم به دلیل کمتر بودن امکانات اون کمی کار با اون ساده تر هست و کنترل پنل خلوت تری داره و دلیل انتخاب بعضی ها همین مورد سادگی هست.

امکانات مهمی که هاست وردپرس باید داشته باشه:

وب سرور حرفه ای: وب سرور نقش مهمی در سرعت و امنیت وب سایت شما داره و حتما از شرکتی هاست وردپرس خرید کنید که از وب سرور لایت اسپید استفاده میکنه.

کلود لینوکس: کلود لینوکس هم یک سیستم عامل هست و هم یک ابزار بسیار حرفه ای در بحث میزبانی وب سایت (هاستینگ) ، هاستینگی که از کلود لینوکس برای هاست هاش استفاده میکنه هم امنیت بالاتری داره و هم از ایجاد تداخل توسط مشترکین دیگه تا حد زیادی جلوگیری میکنه.

سیستم های امنیتی: همونطور که گفتیم امنیت هاست وردپرس یکی از مهم ترین موضوعات هست، ابزار های امنیتی مثل Imunify360 , CPGuard ابزار هایی هستند که سایت وردپرس شما رو در برابر حملات زیادی محفوظ میکنه.

خرید هاست وردپرس یا سرور مجازی؟

بجز خرید هاست وردپرس گزینه دیگه ای هم پیش روی شما هست به اسم سرور مجازی یا VPS

با خرید سرور مجازی میتونین کنترل پنل هایی مثل وردپرس یا دایرکت ادمین روی اون نصب کنین و یک هاست کاملا اختصاصی داشته باشین که هم منابعش مال خودتون هست و هم به هر شکلی که دوست دارین میتونین اون رو تنظیم کنین.

در مقاله خرید هاست وردپرس یا سرور مجازی از وب سایت وبیت این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهاد میکنیم در صورتی که بین خرید هاست وردپرس یا سرور مجازی موندید و نیاز دارید بدونید کدام بهتر هست حتما این مقاله مفید رو مطالعه کنید.

بصورت کلی مزایا سرور مجازی برای استفاده به عنوان هاست وردپرس این هست که شما میتونید سرعت و امنیت بیشتری برای سایت وردپرسی تون فراهم کنین.

امیدواریم مقاله خرید هاست وردپرس ارزان برای شما مفید بوده باشه.

موفق باشید

دکمه بازگشت به بالا