فناوری های نوین

جزئیات تازه درباره مراحل ثبت‌نام در رویداد اینوتکس ۲۰۲۴



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴ از دهه دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. در شیوه جدید ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه، به‌منظور ارتقای سطح نوآوری دستاوردها و محصولات ارائه شده توسط مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی در اینوتکس، سطح نوآوری آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مطابق اطلاعیه دبیرخانه این نمایشگاه، در فرایند ثبت‌نام متقاضیان حضور در اینوتکس، جهت تسهیل مشارکت و ارائه بهتر شرکت‌های متقاضی غرفه در نمایشگاه، جلسه مصاحبه‌ای برگزار خواهد شد تا کیفیت حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه اینوتکس افزایش یابد. این فرایند همچنین به دبیرخانه نمایشگاه کمک می‌کند تا با آگاهی از اهداف غرفه‌داران از حضور در نمایشگاه، بتواند خدمات و راه‌حل‌های بازاریابی مطلوبی به مشارکت‌کنندگان و متقاضیان فضای نمایشگاهی خود ارائه دهد.

نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) بزرگ‌ترین گردهمایی زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور است که سیزدهمین دوره آن در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد. این رویداد با شعار «زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» در تلاش است با همراهی و مشارکت بازیگران بزرگ زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور، بستری مطلوب برای مشارکت و همکاری، سرمایه‌گذاری، و شبکه‌سازی برای اجزای مختلف این زیست‌بوم ایجاد کند.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به نمایشگاه اینوتکس و نحوه ثبت‌نام می‌توانند شبکه‌های اجتماعی نمایشگاه اینوتکس را به نشانی inotexevent دنبال کرده یا به Inotex.com مراجعه نمایند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا