فناوری های نوین

جنایت صهیونیست‌ها در شهادت سردار سیدرضی بی‌پاسخ نخواهد ماند



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در پیام روح الله دهقانی آمده است:

«الّذین آمنوا وهاجروا وجاهدوا فی سبیل اللّه بأموالهم وأنفسهم أعظم درجةً عند اللّه وأولٰئک هم الفائزون

خبر شهادت سردار سرافراز، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی در پی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در چهارم دی‌ماه، تألم فراوانی را بار دیگر در ماه آسمانی شدن بزرگانی چون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، برای ملت ایران در پی داشت.

سردار سرتیپ پاسدار سید رضی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه بود که مجاهدت‌های ایشان در جبهه نبرد با تکفیری‌های مورد حمایت آمریکا و غاصبان صهیونیست به رزق شهادت مزین شد. بدون شک راه او و دیگر هم‌رزمان آسمانی‌اش در جبهه مقاومت با الطاف خداوند قادر و متعال تا نابودی کامل جبهه باطل دنباله‌دار خواهد بود و این جنایات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

شهادت این بزرگ‌مرد مدافع حرم را به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، خانواده بزرگوار ایشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای روح بلند شهید سید رضی موسوی، علو درجات و حشر با شهدا و اولیاء الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

سردار سرتیپ پایدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه، روز دوشنبه، چهارم دی ماه در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی به دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا