جامعه

معرفی صفر تا صد هتل مارینا پارک کیش

 

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

آشنایی با هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش یک هتل پنج ستاره است که در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار افتتاح شد و آخرین بار در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت. فضای اطراف این هتل با انواع مختلفی از گونه‌های گیاهی پوشیده شده و آب‌نماهای جذاب، زیبایی آن را دوچندان کرده است. هتل مارینا پارک کیش در بلوار مرجان، جنب برج‌های دو قلو ساخته شده است و دارای ۱۸۶ اتاق با امکانات کامل می‌باشد. این هتل در یکی از زیباترین نواحی جزیره کیش قرار دارد و از هر نظر امتیاز مثبت را فراهم می‌کند.هتل مارینا پارک کیش خودش به تنهایی یک جزیره تفریحی است. امکانات گردشگری متعدد، ساحل اختصاصی با امکان ماهیگیری، قایق‌سواری و سوخت‌گیری کشتی‌ها، باغی چند هکتاری، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و … باعث محبوبیت و شهرت این هتل شده است.

هتل مارینا پارک در جزیره کیش، یکی از مقاصد توریستی محبوب در ایران، واقع شده است. این هتل با موقعیتی بسیار عالی در نزدیکی دریاچه نمک و دریاچه سبز قرار گرفته است موقعیت این هتل نیز یکی از مزایای آن است؛ زیرا از اینجا به آبشار شلال‌های کاریزمی، پارک رفاهی ۲۱ میلیارد و بازار بزرگ کیش دسترسی آسان دارید. ازینرو هتل مارینا پارک یکی از بهترین هتل های کیش از نظر موقعیت مکانی به حساب می آید. و امکانات زیادی را برای مسافران فراهم می‌کند. این هتل به عنوان یکی از هتل‌های لوکس در جزیره کیش شناخته می‌شود.امکانات و خدمات هتل مارینا پارک شامل اتاق‌های مجهز و مدرن، استخر سرپوشیده و روباز، سالن ورزشی، رستوران‌های با منوی چندگانه، فضای سبز و زمین‌های ورزشی مختلف می‌باشد. همچنین، هتل از امکاناتی مانند اینترنت رایگان Wi-Fi، پارکینگ، خدمات اتاق، خدمات نگهبانی ۲۴ ساعته و… برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با این هتل 5ستاره به بررسی کامل تر هتل مارینا پارک کیش پرداخته می شود.

اتاق ‌های هتل مارینا کیش

هتل مارینا پارک کیش یک مجموعه بزرگ در سواحل زیبای جزیره کیش در خلیج فارس قرار دارد. این هتل دارای ۱۸۶ اتاق می باشد و انواع اقامتگاه‌ها را به خانواده‌ها و افراد تجاری ارائه می‌دهد.

  • اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش دارای انواع و اقامتگاه‌ها با مناظر زیبا و امکانات متنوع هستند:
  • اتاق استاندارد دبل: این اتاق با متراژ 36.5 متری دارای منظره‌ای دلفریب به دریا است و دو تخت مجزا دارد. از اینترنت پرسرعت و سایر امکانات نیز بهره‌برداری کنید.
  • سوئیت یک خوابه: این اتاق با متراژ 91.8 متری مناظر زیبا را به همراه تخت دو نفره ارائه می‌دهد.
  • جونیور سوئیت دو خواب: این سوئیت 64 متری با منظره‌ای زیبا و دلپذیر و دو تخت دونفره میزبان شما میهمانان عزیز می‌شود.
  • سوئیت رویال منظره دلنشین پارک: این سوئیت 148 متری با دو تخت دونفره و دو تخت مجزا به همراه اتاق نشیمنی بزرگ و سایر امکانات ویژه تجربه‌ای لذت‌بخش را ارائه می‌دهد.

رستوران هتل مارینا پارک کیش

امکانات ویژه هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک در جزیره کیش امکاناتی فراوان برای مهمانان خود دارد. این امکانات شامل موارد زیر می‌شود:

  • استخر سرپوشیده: برای لذت‌بردن از آب و آفتاب در هر فصلی.
  • صندوق امانات: برای ایمن نگه داشتن اشیاء شخصی.
  • پارکینگ رایگان: برای مهمانانی که با خودرو مسافرت می‌کنند.
  • ترانسفر فرودگاهی رایگان: برای راحتی مسافران در تردد به و از فرودگاه.
  • پذیرش ۲۴ ساعته: برای ارائه خدمات به مهمانان در هر زمانی.
  • امنیت و حفاظت: برای آرامش خاطر مهمانان.
  • کپسول آتش‌نشانی: برای ایمنی در مواقع ضروری.
  • دوربین مداربسته در فضاهای عمومی: برای افزایش امنیت.

هتل مارینا پارک کجاست؟

هتل مارینا پارک در جزیره کیش بلوار مرجان واقع شده است. این هتل پنج‌ستاره، در یکی از مناطق زیبا و سرسبز جزیره، در کنار ساحل مرجانی خلیج فارس قرار دارد. این هتل با معماری خاص و موقعیت مکانی منحصر به فرد، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک در جزیره کیش، یک مقصد زیبا و تفریحی است. این هتل دارای امکانات ورزشی و تفریحی متنوعی است که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید:

استخر سرپوشیده هتل مارینا پارک: استخر سرپوشیده این هتل یک مکان عالی برای شنا و تفریح در آب است. می‌توانید در آب‌های گرم و آرام این استخر به تفریح بپردازید.

سونا بخار هتل مارینا پارک: سونا بخار یک امکان فوق‌العاده برای آرامش و تجدید نشاط است. با حضور در سونا، می‌توانید از خستگی روزانه خود رها شوید و لذت ببرید.

جکوزی هتل مارینا پارک: جکوزی یک محیط آرامش‌بخش است که با آب‌گرمی و جریان آب، به شما احساس آرامش و رفاه می‌دهد.

باشگاه بدنسازی هتل مارینا پارک: اگر علاقه‌مند به تمرینات ورزشی هستید، باشگاه بدنسازی هتل مکانی مناسب برای تمرینات شما خواهد بود.

زمین تنیس هتل مارینا پارک: برای علاقه‌مندان به تنیس، زمین تنیس هتل فرصتی عالی برای بازی و تمرین است.

سالن بازی (گیم‌نت) هتل مارینا پارک: اگر به سرگرمی و تفریح علاقه دارید، سالن بازی هتل با انواع بازی‌های مختلف، مکانی مناسب برای شما خواهد بود.

 

جاذبه های اطراف هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک در کیش قرار دارد و از موقعیت منحصربهفردی برخوردار است. این هتل پنج ستاره در کنار اولین و مجهزترین مارینای ایران قرار گرفته است. از طریق هتل مارینا پارک، شما به تمام تفریحات دریایی دسترسی دارید و می‌توانید از اقامت در جزیره کیش بهره‌برده و لحظاتی دلپذیر را تجربه کنید.

جاذبه‌های اطراف هتل مارینا پارک به شرح زیر است:

پارک مرجان کیش:

این پارک ساحلی در کیش واقع شده است و در مجاورت بازار مرجان قرار دارد. با امکانات تفریحی مثل قایق‌سواری و جت‌اسکی، می‌تواند خستگی خرید و گشت‌و‌گذار در بازار مرجان را از تن شما برطرف کند. آلاچیق‌ها و محوطه‌سازی جذاب این پارک ساحلی فرصتی مناسب برای نشستن در کنار دریا و لذت‌بردن از چشم‌انداز طبیعت اطراف را فراهم می‌آورد.

فاصله تا هتل مارینا پارک 1 کیلومتر و 120 متر.

استخر هتل مارینا پارک کیش

بازار مرجان کیش:

بازار مرجان در شرق جزیره کیش قرار دارد و در مجتمعی تجاری-سیاحتی به همین نام واقع شده است. این بازار دارای 260 واحد تجاری است که 134 واحد از آن‌ها فعال هستند و محصولات متنوعی از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و لوازم خرازی را به فروش می‌رسانند.

فاصله تا هتل مارینا پارک 1 کیلومتر و 357 متر.

پلاژ آقایان کیش:

این پلاژ در شمال شرقی جزیره کیش قرار دارد و مساحت زمینی حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع دارد. علاوه بر ساحل، دارای زمین‌های والیبال ساحلی، قایق‌های کانو و تورینگ، اتاق ماساژ، زمین فوتبال ساحلی، بوفه، زمین هندبال ساحلی و نمازخانه است.

فاصله تا هتل مارینا پارک 3 کیلومتر و 287 متر.

بازار پردیس 2 کیش:

بازار پردیس 2 در میدان پردیس جزیره کیش قرار دارد و دارای 230 واحد تجاری در چهار طبقه است. این بازار با محیط مدرن و زیبا و موقعیت مکانی عالی، مورد استقبال گردشگران زیادی قرار می‌گیرد.

فاصله تا هتل مارینا پارک 3 کیلومتر و 288 متر.

پارک دلفین‌ها کیش:

این پارک دلفین‌ها اولین پارک دلفین در ایران است و در سال 1384 راه‌اندازی شد. با مساحت بیش از 100 هکتار، دارای استخری با گنجایش 18 هزار متر مکعب و محل زیست و زاد و ولد جانوران مختلف از جمله

فاصله تا هتل مارینا پارک 3 کیلومتر و 570 متر.

مرکز تجاری کیش:

این مرکز تجاری در جزیره کیش قرار دارد و به نام مرکز خرید پالادیوم شناخته می‌شود. مرکز خرید پالادیوم با برندهای داخلی و خارجی در زمینه‌های پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و غیره معروف است. علاوه بر خرید، این مرکز دارای امکاناتی مانند باشگاه ورزشی، رستوران، شهربازی، فودکورت و سینما است.

فاصله تا هتل مارینا پارک 4 کیلومتر و 174 متر.

کیبل اسکی کیش:

کیبل اسکی در جزیره کیش قرار دارد. کیبل اسکی یک ورزش آبی است که در آن شخص با استفاده از یک تخته و یک طناب روی موج‌های دریا حرکت می‌کند.

فاصله تا هتل مارینا پارک 4 کیلومتر و 274 متر.

اسکله تفریحی کیش:

سکله تفریحی در جزیره کیش قرار دارد و در شمال شرقی جزیره قرار گرفته است. این اسکله دارای طول 437 متر و عرض 18 متر است و به دلیل چشم‌انداز وسیع، ورزش‌های آبی و سکوهای چوبی محبوبیت دارد. در این اسکله می‌توانید از تفریحاتی مانند جت اسکی، قایق‌های پدالی، غواصی و ماهیگیری لذت ببرید.

فاصله تا هتل مارینا پارک 4 کیلومتر و 605 متر.

دکمه بازگشت به بالا