فناوری های نوین

فرصت فروش مستقیم محصولات و خدمات فناورانه در فروشگاه اینوتکس ۲۰۲۴



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، با حمایت مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس، اینوتکس ۲۰۲۴ قصد دارد تا شرایطی را فراهم کند که شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کشور بتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

فروشگاه محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه با هدف ایجاد بستری برای فروش و ارائه خدمات مستقیم محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به مصرف‌کنندگان نهایی این محصولات راه‌اندازی شده است.

متقاضیان حضور در این بخش از نمایشگاه می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی اینوتکس به آدرس: inotechmart.inotex.com پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

الزامات اصلی این محصولات، قابلیت فروش مستقیم در محل به مشتری و نهایی و نوآور و فناور بودن محصول یا خدمت است.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۷۶۲۵۱۲۲۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

فروشگاه محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه نه تنها فرصتی برای معرفی و فروش محصولات این شرکت‌ها فراهم می‌آورد، بلکه با ترویج فرهنگ استفاده از فناوری‌های نوین در زندگی روزمره، سعی در افزایش آگاهی عمومی دارد.

در سال گذشته، ادر این بخش شاهد فروش بیش از ۶۰ قلم کالا از مجموع ۲۴ شرکت با محصولاتی در حوزه‌های نانو، کودکان، سلامت، اپلیکیشن‌ها و… بود که منجر به فروشی بالغ بر ۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی این شرکت‌ها شد.

سیزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، «اینوتکس ۲۰۲۴»، از ۱۸ لغایت ۲۱ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه با بیش از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده، ۴۵۰ غرفه‌دار و ۲۴ رویداد جانبی، بزرگ‌ترین گردهمایی در زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور به شمار آمده و به دنبال تحقق اهداف شبکه‌سازی، همکاری و سرمایه‌گذاری در این زیست‌بوم است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا