وردپرس

Help Needed: /services/ URL Showing Archive Instead of Custom Page


پاسخ ها: 0

سلام به همه،

من با استفاده از موضوع سفارشی Roofix در سایت وردپرس خود با مشکلی روبرو هستم. هدف من این است که یک صفحه خدمات سفارشی نمایش داده شود /services/ URL، اما صفحه آرشیو خدمات همچنان نشان داده می شود. در اینجا توضیح مفصلی از مشکل و تمام اقداماتی که تا کنون برای حل آن انجام داده ام آورده شده است.

مشکل:
من یک صفحه خدمات سفارشی ایجاد و ویرایش کرده ام و می خواهم در صفحه نمایش داده شود /services/ URL. با این حال، هر زمان که سعی می کنم URL را به عنوان تنظیم کنم /services/، به جای آن صفحه آرشیو خدمات نشان داده می شود. این صفحه بایگانی دارای عنوان و توضیحات پیش‌فرض SEO «بایگانی خدمات» است و صفحه سفارشی من را لغو می‌کند.
وقتی URL را به چیزی شبیه به آن تغییر می دهم /services1/، صفحه سفارشی به درستی نشان داده می شود، اما البته، این URL مورد نظر من نیست. به نظر می رسد /services/ URL به بایگانی گره خورده است، و من نمی توانم بفهمم که چگونه بایگانی را غیرفعال کنم یا صفحه سفارشی را برای نمایش در این URL نشان دهم.

آنچه تا کنون امتحان کرده ام (هیچ کدام جواب نداد):

1. جستجو کرد has_archive تنظیم در فایل های تم:
من از طریق فایل های موضوع مانند جستجو کردم functions.php، general.php، rdtheme.phpو سایر موارد برای تعیین محل نوع پست سفارشی roofix_services ثبت شده است. سعی می کردم تنظیم کنم 'has_archive' => false برای غیرفعال کردن آرشیو متأسفانه، من نتوانستم پیدا کنم این CPT در کجا ثبت شده است، و هیچ یک از فایل هایی که بررسی کردم شامل has_archive تنظیم
آیا ممکن است CPT در مکان یا فایل دیگری ثبت شود که من نادیده می گیرم؟ هر گونه پیشنهادی در مورد کجای دیگری که می توانم نگاه کنم؟

2. بررسی تضادهای قالب در موضوع:
من پوشه تم را کاوش کردم و به دنبال فایل هایی مانند آن گشتم archive-services.php یا archive.php که می تواند صفحه سفارشی من را نادیده بگیرد. پیدا کردم و نامش را تغییر دادم archive-services.php به archive-services-old.php برای غیرفعال کردن قالب آرشیو با این حال، حتی پس از انجام این کار، یک صفحه آرشیو متفاوت به جای صفحه خدمات سفارشی من نمایش داده می شود.

علاوه بر این، مسیر کارهایی که انجام داده‌ام را گم کرده‌ام.

چگونه می توانم بایگانی را به طور کامل حذف کنم /services/ URL و آیا به جای آن صفحه خدمات سفارشی من را نمایش می دهد؟
من هر راه حلی که به ذهنم می رسید را امتحان کرده ام و تا به حال هیچ چیز جواب نداده است. هر گونه کمک یا مشاوره بسیار قدردانی خواهد شد!

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

مشاهده پاسخ های این مطلب
———————————————
این مطلب از سایت انجمن وردپرس گردآوری شده است و کلیه حقوق مطلق به انجمن وردپرس می باشد در صورت مغایرت و یا بروز مشکل اطلاع دهید تا حذف گردد

منبع: انجمن وردپرس

دکمه بازگشت به بالا