وردپرس

How to make it obvious that some items on list are links


پاسخ ها: 0

بنابراین من روی یک وب سایت جدید کار می کنم، پیوندی که به اشتراک گذاشتم به “servicios” من که صفحه خدمات است می رود. صفحه هنوز به طور کامل انجام نشده است، اما بخش اول «Servicio de installación y configuración de servidor» است، من یک بخش با نقاط گلوله اضافه کردم و 4 پیوند اول را به بخش سؤالات متداول اضافه کردم که به طور مفصل توضیح می دهد که هر مورد به چه چیزی اشاره دارد. با این حال، مشخص نیست که این پیوندهای واقعی قابل کلیک هستند.

من سعی کردم “mas info” را در پایان هر نوشته کوچک اضافه کنم به این امید که بتوانم رنگ “Mas Info” را به آبی تغییر دهم، زیرا اغلب متن آبی به معنای قابل کلیک است. با این حال من نمی توانم بفهمم که چگونه فقط رنگ “mas info” را تغییر دهم. به نظر می رسد تنها گزینه ای که دارم این است که رنگ کل متن را به آبی تغییر دهم، نه فقط قسمت “mas info”. اگر کل متن آبی باشد، مشخص نیست که یک مورد قابل کلیک است.

آیا راه دیگری برای اطلاع دادن به کاربر وجود دارد که بخش قابل کلیکی است بدون نیاز به افزودن «شما می توانید برای اطلاعات بیشتر روی متن کلیک کنید» در انتهای هر خط؟

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

مشاهده پاسخ های این مطلب
———————————————
این مطلب از سایت انجمن وردپرس گردآوری شده است و کلیه حقوق مطلق به انجمن وردپرس می باشد در صورت مغایرت و یا بروز مشکل اطلاع دهید تا حذف گردد

منبع: انجمن وردپرس

دکمه بازگشت به بالا