وردپرس

Help Disabling “Services” Archive Page and Editing CPT SEO Titles


پاسخ ها: 0

سلام به همه،

من با مشکلی مواجه هستم /services/ URL در وب سایت من با استفاده از موضوع سفارشی “Roofix”. وضعیت این است:

  1. غیرفعال کردن مشکل URL صفحه / خدمات بایگانی:
    من صفحه سفارشی خود را برای “سرویس ها” ویرایش کرده ام و سعی کردم URL را روی آن تنظیم کنم /services/. با این حال، وقتی URL را به عنوان ذخیره می کنم /services/، صفحه آرشیو به جای صفحه ای که من ویرایش کردم نمایش داده می شود. صفحه آرشیو تقریباً شبیه به صفحه ویرایش شده من است، اما عنوان و توضیحات SEO به عنوان “آرشیو خدمات” چسبانده شده است. اگر URL را به چیز دیگری تغییر دهم /services1/، صفحه ای که من ویرایش کردم به درستی ظاهر می شود، اما البته، دسته بندی خدمات همچنان به آن گره خورده است /services/etc/. به نظر می رسد /services/ URL به این صفحه آرشیو پیوند یا پیوست شده است و من نمی توانم راهی برای ویرایش یا تغییر عناوین سئو و توضیحات آن پیدا کنم.
  2. کاری که تا الان انجام داده ام:
    من ویرایشگر فایل تم را بررسی کرده ام (به عنوان مثال، functions.php، general.php، layout-settings.php) اما نتوانسته اید محل ثبت نوع پست سفارشی یا نحوه غیرفعال کردن بایگانی یا اصلاح عناوین SEO را پیدا کنید.
  3. نسخه فعلی وردپرس من:
    من در حال حاضر از یک نسخه قدیمی وردپرس استفاده می کنم زیرا مشکلات قبلی در به روز رسانی داشتم (6.6.2 برای به روز رسانی موجود است)، اما مطمئن نیستم که به روز رسانی مشکل را حل کند یا خیر.

سوالات:

  • چگونه می توانم تنظیمات صفحه بایگانی را برای “خدمات” CPT پیدا و تغییر دهم تا بتوانم عناوین و توضیحات SEO را به درستی کنترل کنم یا آرشیو را به طور کامل غیرفعال کنم؟
  • آیا به روز رسانی به وردپرس 6.6.2 می تواند به حل این مشکل کمک کند؟

پیشاپیش از هرگونه کمکی که می توانید ارائه دهید سپاسگزارم!

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

مشاهده پاسخ های این مطلب
———————————————
این مطلب از سایت انجمن وردپرس گردآوری شده است و کلیه حقوق مطلق به انجمن وردپرس می باشد در صورت مغایرت و یا بروز مشکل اطلاع دهید تا حذف گردد

منبع: انجمن وردپرس

دکمه بازگشت به بالا