وردپرس

Issue with Recaptcha and Paypal, now Paypal returns error


پاسخ ها: 0

سلام

من وب سایتی دارم که در فرم دارای چک باکس reCAPTCHA V2 است و گاهی اوقات وقتی بازدیدکننده با استفاده از پی پال خرید می کند، صفحه به «صفحه تشکر» نمی رود و یک «کپچای نامعتبر» نشان داده می شود و در آنجا گیر می کند. یکی از مشتریان گفت که با موفقیت پرداخت کرده‌اند، اما هیچ چیزی در باطن ما که نشان‌دهنده ارسال فرم یا هر چیزی که نشان‌دهنده پرداخت باشد، حتی paypal نیست.

من سعی کردم راه حل ها را پیدا کنم و سپس فرمیناتور را به آخرین نسخه به روز کردم، اما متوجه برخی از اشکالات دیگر برای جعبه تلفن بعد از به روز رسانی شدم، کشور در پشت جعبه ورودی و نه داخل جعبه نمایش داده می شود. لطفا زیر را ببینید:

من سپس به نسخه قدیمی فرمیناتور نسخه 1.28.1 کاهش دادم و اکنون یک مشکل جدید وجود دارد. وقتی فرم را پر می کنم و دکمه پرداخت Paypal را فشار می دهم، با این خطا مواجه می شوم:

«خطا! هنگام تأیید پرداخت مشکلی پیش آمد»

حالا نمی دونم چیکار کنم، سعی کردم فیلد پی پال رو بدون شانس دوباره بسازم. من حتی برای تست به آخرین نسخه آپدیت کردم و همچنان همان خطا را دریافت می کنم.

هر ایده ای؟

این صادرات فرم است:
https://pastejustit.com/wjtrxhegde

با تشکر

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

مشاهده پاسخ های این مطلب
———————————————
این مطلب از سایت انجمن وردپرس گردآوری شده است و کلیه حقوق مطلق به انجمن وردپرس می باشد در صورت مغایرت و یا بروز مشکل اطلاع دهید تا حذف گردد

منبع: انجمن وردپرس

دکمه بازگشت به بالا