Generalطراحی وب

تبلیغات موتور WP


با توجه به حملات حقوقی فاحش WP Engine علیه مت مولنوگ، یکی از بنیانگذاران وردپرس، تعدادی از مشتریان آنها به دنبال میزبانی جایگزین بوده اند و در مقابل تعدادی از هاست ها برای مشتریان WP Engine که به دنبال مهاجرت به هاست هستند، تبلیغات ویژه و تبلیغاتی ایجاد کرده اند. که ارتباط بسیار خوبی با WordPress.org دارد. در اینجا آنها به ترتیب حروف الفبا هستند.

اگر پیشنهاد جدیدی آنلاین شد، این پست را به روز می کنیم، با ما تماس بگیرید و آن را پیوند خواهیم داد.

  • Bluehost هزینه های مهاجرت را پوشش می دهد و قرارداد موجود شما را خریداری می کند. آنها پشتیبانی تلفنی 24/7 را ارائه می دهند، می توانید با شماره 844-699-3907 با آنها تماس بگیرید. میزبانی ابری مبتنی بر wp.cloud آنها از 29.99 دلار در ماه شروع می شود.
  • Pressable قرارداد فعلی WP Engine شما را خریداری می کند و با قیمت آن مطابقت دارد، بنابراین اگر در میانه یک قرارداد طولانی با WP Engine هستید، لازم نیست تا زمان تمدید خود صبر کنید.
  • WordPress.com یک سال رایگان از هر طرحی که ارائه می دهد به شما می دهد و 5٪ از قیمت خرید شما را به بنیاد وردپرس اهدا می کند. برنامه های مربوطه آنها از 25 دلار در ماه شروع می شود.
  • برای مشتریان سازمانی در مقیاس بزرگ، وردپرس VIP هزینه مهاجرت را پوشش می دهد. برنامه های آنها معمولاً از 2 هزار دلار در ماه شروع می شود.
این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

جهت دانلود و یا توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید

دکمه بازگشت به بالا