اخبار سایت

قابلیت ویرایش خودکار به گوگل فوتوز افزوده می‌شود



گوگل فوتوز (Google Photos) در حال ارائه یک به‌روزرسانی برای بهبود قابلیت‌های ویرایش ویدیو است. تغییراتی که اکنون در دستگاه‌های اندروید و iOS وارد شده‌اند، ابزارهای ویرایش دستی جدید و تنظیمات پیش‌فرض مبتنی بر هوش مصنوعی را برای سرعت بخشیدن به فرآیند ویرایش ویدیو اضافه می‌کنند.

به گزارش ایتنا، کاربران اندروید تفاوتی فوری در رابط کاربری برنامه خواهند دید. ویرایشگر ویدیو اکنون ابزارهای ضروری ویرایش ویدیو را به وضوح نشان می دهد و این به‌روزرسانی دسترسی به آنها را بسیار آسان‌تر می‌کند.

موارد افزوده شده شامل یک ابزار اصلاح به روز شده است که به کاربران امکان می‌دهد فیلم را با دقت بیشتری برش دهند، به علاوه دکمه بهبود خودکار برای تصحیح رنگ با یک ضربه و تثبیت فیلم نیز افزوده شده است.

همچنین ابزار جدید Slo-Mo به کاربران امکان کنترل سرعت ویدیو را می‌دهد و امکان افکت‌های حرکت آهسته (اسلو موشن) یا سریع (فست موشن) را فراهم می‌کند.

 

انتظار می‌رود کاربران اندروید و iOS مجموعه‌ای از پیش‌تنظیمات ویدیویی جدید را نیز دریافت کنند. این تنظیمات کارهای ویرایش معمولی مانند کوتاه کردن ویدیو، تنظیم نور، کنترل سرعت یا اعمال افکت‌های پیچیده‌تر را خودکار می‌کنند. کاربران همچنین می‌توانند ردیابی پویا حرکت سوژه اصلی را اضافه کنند، روی هر چیزی که مهم‌تر است زوم کنند، یا فقط با چند ضربه جلوه‌های حرکت آهسته (اسلوموشن) را اضافه کنند.

این به‌روزرسانی پس از آپدیت ویدیویی که گوگل فوتوز هفته گذشته معرفی کرد، عرضه می‌شود. هر دو به‌روزرسانی ویژگی‌های ویرایش دستی را اضافه می‌کنند که در سایر برنامه‌های ویرایش ویدیو نیز به‌صورت استاندارد وجود دارد، اگرچه ابزارهای هوش مصنوعی گوگل فوتوز تقریبا منحصربه‌فرد هستند.

به نظر می‌رسد که گوگل روی خودکارسازی کارهای رایج متمرکز شده است، که ممکن است گوگل فوتوز را برای کاربران عادی که زمان یا تجربه لازم برای انجام ویرایش‌های دستی و حرفه‌ای ندارند، در دسترس‌تر کند.

قابلیت جدید گوگل از امروز در اندروید و iOS در دسترس است. به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی سمت سرور باشد، به این معنی که باید به‌طور خودکار در دستگاه‌هایی که آخرین نسخه گوگل فوتوز را اجرا می‌کنند وارد شود.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا