اخبار سایت

رژیم غاصب اسرائیل بی چون و چرا مضمحل خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ ابراهیم جباری شامگاه سه‌شنبه در یادواره ۳۶۵ شهید شهرستان سوادکوه در مسجد جامع شهر پلسفید، با اشاره به ۱۰ شهید سردار، ۳ شهید مدافع حرم، ۱۰ شهید ترور، یک خانواده دارای سه شهید، و ۶ شهید گمنام تدفین شده در شهرستان، وجود این شهدا را نتیجه تربیت خانواده‌های مردم این شهرستان دانست و گفت: این جوانان برای دفاع از کیان اسلام و قرآن و حفظ تمامیت ارضی و عزت اسلام و مسلمین تربیت شدند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در زمان ابتدای انقلاب آمادگی لازم را نداشتیم، خاطرنشان کرد: اما در آن شرایط از اقصی نقاط کشور، جوانان و پیشکسوتان و فرماندهان جوان مجاهدت و فداکاری کردند.

وی با بیان اینکه شهدایی مانند حاج قاسم، اقتدار دشمن را شکستند، افزود: دشمن داعش را سازماندهی کرد تا پس از استقرار، به ایران اسلامی حمله کند اما با هدایت حضرت آقا و فرماندهی حاج قاسم و مجاهدت رزمندگان آنها را سرکوب و منکوب کردیم.

سردار جباری با اشاره به مجاهدت رزمندگان و لحظات بی نظیر ایثار و فداکاری شهدا، بر ضرورت بیان و تفسیر این صحنه‌های ایثار و شهادت در قالب‌های مختلف هنری، فرهنگی، فیلم و رمان تاکید کرد و گفت: باید این روح ایمان، مقاومت و شجاعت و فداکاری و دفاع از کیان اسلام را به نسل جوان و نوجوان منتقل کنیم.

وی با بیان تهاجمات سنگین فکری و جنگ شناختی دشمن، تصریح کرد: دشمن باور و اعتقاد ما را مورد هجمه قرار داده تا جوانان ما را از مسیر دور کند و وظیفه ما برای مقابله با این هجمه، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و جدید است.

این مسؤول با اذعان بر تعطیلی و نیمه تعطیل بودن برخی مساجد، به اهمیت افزایش فعالیت مساجد و مؤسسات فرهنگی اشاره کرد و گفت: اگر یک جوان را به مسجد هدایت کنیم و از او یک رزمنده بسازیم، به بیان قرآن یک تاریخ را هدایت کرده ایم.

جباری با بیان اینکه پیروزی در دفاع از حرم با ایمان، اخلاص و صداقت، روح قرآنی و ولایت مداری حاصل شده است، بر ضرورت دمیدن روح صداقت و معنویت در جوانان تاکید کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس نیز جوانان ما در دل شب در جبهه، ساعت‌ها مشغول عبادت بودند و روح ایمان در آنها چنین روحیه مقاومی ساخته است.

وی با اشاره به اینکه حضرت آقا یک تنه در برابر دنیا کفر ایستاده است، خاطرنشان کرد: غیر از مطالعات و اطلاعات و اشراف علمی، این روح عبادت ایشان بوده که چنان شخصیتی از ایشان ساخته که دمار از روزگار دشمن درآورده است.

این مسؤول با اشاره به تاکید رهبری بر این فرموده امام علی (ع) مبنی بر اینکه پیروزی حاصل صداقت است، گفت: اگر همه در جامعه با خدای خود صادق باشیم، خداوند هم دشمنان ما را خوار و خفیف می‌کند و نیاز به جنگ هم نیست.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه در طی ۲۰۰ سال گذشته حوادثی رخ داده که امروز برای ما عبرت است، توضیح داد: چرا امروز در فلسطین این اتفاقات می‌افتد؟ بخاطر ضعف حکومت‌ها و نبود امام مقتدری که مردم را آماده و راهنمایی کند.

وی با اذعان بر اینکه اگر مجاهدت رزمندگان ما در دفاع از حرم نبود، باید در کشورمان با داعش می‌جنگیدیم، گفت: به برکت خون این شهیدان و هدایت حضرت آقا پروژه‌ای که قرار بود منجر به محاصره ایران شود، منجر به محاصره اسرائیل شد و اینکه امروز اسرائیل چند بیگناه را می‌کشد پیروزی نیست، بلکه آنها در آستانه شکست هستند و آمریکا ناچار به ترک منطقه است.

سردار جباری با بیان اینکه اسرائیل بی چون و چرا مضمحل خواهد شد، دلیل این امر را محور مقاومت و زحمات کشیده شده در این راه عنوان کرد و افزود: حاج قاسم محور مقاومت را با هدایت رهبری، معماری کرده است.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم با همه افتخارات، غایت فرماندهی خود را سرباز حضرت آقا بودن می‌دانست، به اهمیت تبعیت از ولی فقیه اشاره کرد و گفت: باید از این شهیدان و مکتب حاج قاسم درس بگیریم و بدانیم وقتی امام جامعه وارد میدان شود، عقلانیت و قداست باهم ترکیب می‌شود و دیدگاه ایشان حکیمانه تمرین دیدگاه است ک باید بدان عمل کرد.

این مسؤول با بیان اینکه وجود امام در جامعه منجر به برکتی شده که تمام سختی‌ها آسان می‌شود، مشکلات جامعه را ناشی از عدم تبعیت دانست و گفت: اگر جامعه تبعیت کند، پیروز است.

وی با اذعان بر اینکه از دشمن با شلیک چند موشک نترسیم، افزود: ما به برکت حضرت آقا، زحمات حاج قاسم، بدرالدین در یمن و شیخ حسن نصرالله در لبنان قوی‌ترین جبهه را تشکیل داده ایم و باید این عصای موسی بیافتد تا ساحران خبیث را ببلعد.

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

باشگاه خبرنگاران همسونیوز| آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز

دکمه بازگشت به بالا