اخبار سایت

چرا یک شرکت باید هدایای تبلیغاتی داشته باشد؟


—————- رپورتاژ آگهی —————–




آنهایی که عادت به هدیه دادن به مشتریان و شرکای تجاری خود دارند، از مزایای هدایای تبلیغاتی آگاه هستند و از یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزار بازاریابی استفاده می کنند. اگر هنوز از این ابزار استفاده نکرده اید، اکنون وقت آن است که از هدایای تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود استفاده کنید.

با هدیه دادن به طور نامحسوس وارد زندگی مشتریان خود خواهید شد. با این کار قصد جدی خود را برای دستیابی به همکاری خوب با طرف مقابل نشان می دهیم. این یک رابطه سودمند با مشتریان ما است.

 

ارزش یک هدیه تبلیغاتی چقدر باید باشد؟




شرکت‌ها هم به مصرف‌کنندگان و هم به شرکای تجاری هدیه می ‌دهند، ولی باید بر اساس اینکه هدایا به چه کسی داده می شود، ما بین هدایای تجاری انبوه، تبلیغاتی و شخصی تمایز قائل شویم. البته این بستگی به این دارد که مدیران تا چه اندازه از اهمیت و ارزش هدیه تبلیغاتی آگاه باشند.

به عنوان مثال در صنعت خودرو، می توانید یک خودکار به مشتری خود که این خدمات را سالی یک بار انجام می دهد، هدیه دهیم. با این حال، ما نمی توانیم همان هدیه را به شریک تجاری خود بدهیم.

تقریباً همه مدیران از هدف و اثر هدایای تبلیغاتی آگاه هستند. با این حال، درصد قابل توجهی از شرکت ها هنوز تجربه استفاده از هدایای تبلیغاتی را ندارند. ما در شرکت تکسازان ترنج با بیش از ده سال تجربه طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی در این نوشته چند دلیل برای اینکه هدایای تبلیغاتی را جدی بگیرید ذکر می کنیم:

 

نکته 1: هدف گذاری دقیق مشتری




شما با انتخاب دقیق مخاطب و تقدیم هدیه به او، کاملا دقیق مخاطب را هدف گرفته اید. وقتی تبلیغات تلویزیونی یا بیلبرد را استفاده می کنیم، مخاطب انبوه را هدف می گیریم و بسیار گران هستند. اما در این روش برای کسانی که فکر می‌کنید می‌توانند مشتری شما شوند، هدیه بدهید، این کار دقیقاً محرکی است  که باعث می شود مشتری تصمیم بگیرد بیشتر در مورد شما بداند و به احتمال زیاد محصول یا خدمات شما را بخرد. هدیه ای بدهید که گران نباشد اما ارزش خوبی برای مشتری داشته باشد.

 

نکته 2: هدایای تبلیغاتی، نشان پیوند با مخاطب است




هنگامی که یک کسب و کار دارید، باید بین خود و مشتریان خود پیوند ایجاد کنید و مطمئن شوید که مشتریان به شما پایبند هستند. در نمایشگاه ها، دیدارها، مراسم و برنامه های عمومی از فرصت حضور مخاطبین استفاده کنید و با یک هدیه تبلیغاتی نام کسب و کار خود را در ذهن مخاطب هک کنید.

 

نکته 3: آنها به عنوان یک کارت ویزیت عمل می کنند




هدایای تبلیغاتی نیز به عنوان کارت ویزیت ارزشمند عمل می کنند. مثلا در نمایشگاه، ممکن است مشتری نزد شما آمده و بگوید که ظرف یک یا دو سال تمام پنجره های خانه را تعویض خواهد کرد. اگر به او یک کارت ویزیت یا یک بروشور بدهید، احتمال زیادی وجود دارد که آن را در جایی به اشتباه بگذارد یا خیلی سریع در سطل زباله بیندازد. اما اگر مثلاً یک تقویم رومیزی چوبی با لوگوی خود به او بدهید، او آن را روی میزکار خود قرار می دهد. با این کار هر بار که پشت میزش می نشیند به یاد شما می افتد و اگر میز کار او در یک شرکت باشد، مراجعین هم لوگو و نام کسب و کار شما را خواهند دید.

 




بنابراین، ما به شما توصیه می کنیم که به مشتریان بالقوه خود (کسانی که ممکن است در آینده محصول یا خدمات شما را بخرند) چیزی کاربردی ارائه دهید. چیزی که برای مدت طولانی تری دوام بیاورد و آنها را به یاد شما بیاورد.

 

نکته 4: هدایای تبلیغاتی گامی در جهت آگاهی از برند




آگاهی از برند (Brand Awareness) یکی از گام های مهم برندینگ است. وقتی شما یک جعبه پذیرائی چوبی زیبا به عنوان هدیه به شرکتها ارسال می کنید و روی میز جلسات آنها قرار می گیرد، به این تریتب مشتریان می توانند بلافاصله شرکت شما را شناسایی کنند. اصولا تمام محصولات تبلیغاتی با لوگو خود توزیع کنید. به آنها یک تصویر گرافیکی و پیام کاملاً یکنواخت بدهید. به این ترتیب مشتریان شما را می شناسند.

 

نکته 5: هدایای تبلیغاتی دیجیتال یک ابزار بازاریابی مورد نیاز و بادوام هستند




این روزها ابزارهای دیجیتال بسیار پرکاربرد است. همه شهروندان به این لوازم دیجیتال نیازمند هستند و در صورت دریافت آن به صورت هدیه، حتما از آن استفاده می کنند. پک هدایای تبلیغاتی حاوی محصولات دیجیتال، یک روش بازاریابی بسیار موثر است که مشتریان جدیدی را جذب شرکت می کند. آن دسته از شرکت هایی که سال ها در بازار موقعیت خوبی داشته اند این استراتژی را می دانند و به آن پایبند هستند.

 




کسب و کارها دریافته اند که هدایا باید کیفیت بالایی داشته باشند. محصولات دیجیتال بسیار پرکاربرد هستند و چنین محصولات باکیفیتی کمک می کند تا مشتری با برند ارتباط بهتری برقرار کند.

هوشمندی در انتخاب و سفارش هدایای تبلیغی در کاهش هزینه و اثربخشی آن موثر است. بهترین و بیشترین تاثیر با هدایای منحصر به فرد ایجاد می شود. آنهایی که کیفیت بهتری نیز دارند، حتی تاثیر بهتری خواهند داشت. ما در ترنج گیفت هدایای متفاوتی را برای شما پیشنهاد می کنیم.

 

نکته 6: «وفاداری» مشتری را افزایش می دهند




داشتن مشتریان وفادار هدفی است که هر شرکتی می خواهد به آن دست یابد. برای رسیدن به این هدف باید پیگیرانه و سخت تلاش کرد. شما باید مراقب مشتریان خود باشید و به طور مداوم برای بهبود روابط با آنها تلاش کنید. مشتریان وفادار به دو دلیل برای کسب و کار شما حیاتی هستند:

هدایای تبلیغاتی راهی عالی برای تشکر از اعتماد مشتری است.

 

نکته 7: هدیه تبلیغاتی، بخشی از کمپین بازاریابی شما و هماهنگ با آن است




هدایای تبلیغاتی را با استراتژی بازاریابی و بازار خود تنظیم کنید. شما می توانید محصولات تبلیغاتی متنوعی را به ما سفارش بدهید که متناسب با برنامه های بازاریابی و تبلیغات باشد. در هر نمایشگاهی متناسب با گروه بازدیدکنندگان برای شما هدایای متنوعی را طراحی و تقدیم می کنیم.

یکی از مهمترین ویژگی های ترنج گیفت، داشتن کارگاه تولید اختصاصی است و با داشتن تجربه بیش از یک دهه فعالیت در این عرضه،  آگاه است که تنها در صورت ارائه کیفیت عالی، خدمات خوب و قیمت منصفانه می تواند برای شما هم خدمت مناسب ارائه کند.

 

داشتن کارگاه تولید، دست ما را در طراحی، تیراژ تولید و تعهد به موقع باز می گذارد




آیا شما برای سفارش هدایای تبلیغاتی آماده اید؟ آیا سوالی دارید؟ سوال خود را کامنت بگذارید تا را در همین جا پاسخگو باشیم یا با کارشناسان شرکت تکسازان ترنج تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا