فناوری های نوین

رباتی که کار در انبار را از انسان می آموزد



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت GXO، بزرگترین پیمانکار لجستیک جهانی، ربات نوینی در انبار خود به کار گرفته است. این ربات انسان نما در گذر زمان از فعالیت های انسانی می آموزد.

شرکت «رفلکس رباتیکس» این ربات انسان نمای چند منظوره را ساخته که می تواند به طور یکپارچه بین انجام فعالیت های تکراری مختلف مانند انتقال محموله های سنگین، فرآیندهای مختلف اتوماسیون و برداشتن محصول تغییر وضعیت دهد.

این دو شرکت با همکاری یکدیگر راه حلی نوین برای به کارگیری ربات انسان نما در فعالیت های جدید به کار گرفتند.

قابلیت های ربات پس از ۶۰ دقیقه به کارگیری راه حل های رباتیک به مرحله عملیاتی می رسد و پس از یادگیری از انسان ها به طور کاملا خودکار می شود. این دومین توافقنامه «ربات به عنوان (Raas)» شرکت GXO برای به کارگیری ابزارهای مدرن در عملیات ها است.

آدریان استوچ مدیر اتوماسیون این شرکت می گوید: ما با رفلکس برای توسعه قابلیت های جدید ربات جهت انجام فعالیت های مختلف در انبارهایمان همکاری کرده ایم. ما در طرح انکوباتور عملیاتی مان از فناوری های نوینی استفاده کردیم که ارزش های نوینی برای مشتریانمان فراهم می کنند.

GXO از برنامه انکوباتور عملیاتی برای همکاری با توسعه دهندگان مختلف استفاده می کند تا به این ترتیب موارد استفاده عملیاتی را در یک آزمایشگاه تایید کند.

شرکت رفلکس رباتیک نیز مدعی ساخت ربات های ارزان قیمت با استفاده روزمره است تا فعالیت های تکراری در انبارها و کارخانه ها را خودکار کند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا