بدون دسته بندی

Booknetic Review – یک افزونه رزرو و زمان بندی قرار ملاقات وردپرس


اگر می خواهید یک سیستم رزرو و زمان بندی آنلاین به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید، پس بوکنتیک افزونه ای است که به طور خاص برای این کار ساخته شده است. در این بررسی Booknetic، توضیح خواهیم داد که این افزونه چه کاری می تواند انجام دهد و چگونه کار می کند.

در حالی که بسیاری از خدمات این قابلیت را ارائه می دهند، Booknetic یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای کاربران وردپرس است. در این مقاله ارزش زیادی برای پول دارد و ویژگی های مفید زیادی دارد.

پس از خواندن این بررسی، متوجه خواهید شد که آیا این ابزار مناسبی برای ایجاد یک سیستم رزرو و زمان بندی آنلاین برای یک وب سایت وردپرسی است یا خیر.

درباره افزونه وردپرس Booknetic

همانطور که در مقدمه این بررسی Booknetic ذکر شد، این افزونه می تواند به شما کمک کند یک سیستم رزرو نوبت آنلاین را به وب سایت های وردپرس اضافه کنید. با تشکر از این، شما می توانید شروع به پذیرش رزرو برای خدمات خود به صورت آنلاین، از طریق وب سایت وردپرس خود کنید.

در حالی که می توانید به مشتریان و مشتریان خود اجازه دهید خودشان رزرو کنند، لازم نیست این جنبه از Booknetic را فعال کنید.

در عوض، می توانید از این افزونه به عنوان یک سیستم رزرو آنلاین و برنامه ریزی داخلی استفاده کنید. شما و تیمتان از این سیستم برای وارد کردن رزروها و قرار ملاقات های مشتریان و مشتریان خود به صورت حضوری یا از طریق تلفن استفاده می کنید. انجام این کار راهی آسان برای مدیریت قرارهای خود به شما می دهد، بدون اینکه مشتریان خود را ملزم به رزرو آنلاین خود کنند.

Booknetic همچنین با ابزارهای پردازشگر پرداخت ادغام می شود تا به شما امکان می دهد پرداخت های آنلاین مربوط به رزرو خود را جمع آوری کنید. همچنین می‌توانید Booknetic را با بسیاری از ابزارها و خدمات دیگر ادغام کنید تا سیستم رزرو و زمان‌بندی مناسبی را برای کسب‌وکار یا نوع دیگری از پروژه ایجاد کنید.

همانطور که در این بررسی Booknetic خواهیم دید، این یک افزونه رزرو و زمان بندی وردپرس بسیار انعطاف پذیر است که می تواند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین ویژگی های Booknetic

بررسی بوکنتیک

این بخش از بررسی ما به بهترین ویژگی های Booknetic می پردازد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این ابزار مناسب برای آنلاین کردن سیستم رزرو آنلاین شما است یا خیر.

داشبورد کاربر پسند

اگر از خود می‌پرسید که آیا توانایی فنی برای پیاده‌سازی سیستم رزرو آنلاین را دارید، پاسخ می‌تواند مثبت باشد.

Booknetic طوری طراحی شده است که تا حد امکان کاربر پسند باشد. به نظر می رسد کار زیادی برای طراحی رابط کاربری انجام شده است.

پس از نصب و فعال سازی افزونه در وب سایت وردپرسی خود، می توانید از طریق داشبورد سفارشی آن از Booknetic استفاده کنید.

داشبورد Booknetic

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، افزونه Booknetic از طراحی رابط کاربری داشبورد وردپرس پیروی نمی کند. در عوض، به یک داشبورد مدرن و هدفمند برای مدیریت قرار ملاقات ها، رزروها و برنامه های خود به صورت آنلاین دسترسی دارید.

صفحه اصلی داشبورد به شما کمک می‌کند تا در یک نگاه، تعداد ملاقات‌هایی که برنامه‌ریزی کرده‌اید و سایر معیارهای مهم را ببینید.

پس از کلیک بر روی سایر صفحات داشبورد، می توانید جزئیات قرار، اطلاعات پرداخت و نمای تقویم را مشاهده کنید.

به لطف طراحی داشبورد Booknetic، استفاده از این افزونه بسیار آسان است.

سازنده فرم رزرو سفارشی

فرم ساز بوکنتیک

برای اطمینان از اینکه می‌توانید هنگام رزرو، نوع مناسبی از اطلاعات را جمع‌آوری کنید، Booknetic به شما کنترل زیادی بر فرم‌های رزروتان می‌دهد. علاوه بر استفاده آسان، فرم ساز قدرتمند Booknetic شانس پیکربندی این افزونه را برای کار با تجارت شما و الزامات منحصر به فرد آن افزایش می دهد.

تقویم قرار ملاقات

برای سهولت مدیریت برنامه خود یا مشاهده برنامه تیم خود، Booknetic دارای یک ویژگی تقویم است. از طریق داشبورد، می توانید تقویم را مشاهده کنید و سپس به سرعت تمام قرارهایی که رزرو شده اند را مشاهده کنید.

نماهای مختلف تقویم Booknetic شما را قادر می سازد تا قرار ملاقات ها را فیلتر کنید. این می تواند به شما کمک کند تا به سرعت نوع اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنید. این می تواند شامل مشاهده تمام قرارهای ملاقات برای یک کارمند یا مشتری خاص باشد.

توانایی مدیریت چندین کارمند

اگر می‌خواهید یک سیستم رزرو آنلاین برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید، شاید خوشحال باشید که بدانید Booknetic چندین کارمند را پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل، مشتریان شما یا هرکسی که رزرو می کند می تواند به راحتی انتخاب کند که چه کسی را می خواهد برای قرار ملاقات خود ببیند.

هر یک از کارکنان می توانند برنامه زمانی خود را برای دریافت رزرو داشته باشند. همچنین می‌توانید کارکنان را به مکان‌های خاصی اختصاص دهید تا فقط در آن مکان رزرو شوند.

پشتیبانی از چندین سرویس

یک سرویس را انتخاب کنید

اگر کسب و کار شما چندین سرویس ارائه می دهد، Booknetic می تواند به راحتی این خدمات را انجام دهد. از طریق داشبورد افزونه، می توانید چندین سرویس ایجاد کنید که مشتریان و مشتریان شما می توانند رزرو کنند.

نمای ساختار دسته بندی بسیار پیچیده است و باید بتواند هر گونه پیکربندی که کسب و کار شما دارد را مدیریت کند. همچنین برنامه ریزی خدمات شما و دسته بندی های مختلف آنها را بسیار ساده می کند.

پشتیبانی موقعیت مکانی چندگانه

مکان های Booknetic

اگر کسب و کار شما چندین مکان دارد، می توانید به راحتی با Booknetic این مکان ها را به سیستم رزرو خود اضافه کنید. سپس، هنگامی که یک مشتری یا مشتری در حال رزرو آنلاین است، می تواند انتخاب کند که مایل است قرار ملاقات در کدام مکان برگزار شود.

قرار ملاقات های تکراری

اگر کسب‌وکار شما از قرارهای مکرر استفاده می‌کند، می‌توانید فرآیند انجام این رزروهای اضافی را خودکار کنید. به عنوان مثال، این برای قرار ملاقات هایی که به صورت هفتگی یا ماهانه تکرار می شوند مفید خواهد بود. کافی است تعداد دفعات تکرار قرار ملاقات را وارد کنید و افزونه بقیه کارها را انجام خواهد داد.

گزینه های خاموشی

برای جلوگیری از قرار ملاقات مشتریان و مشتریان در دوره هایی که شما کار نمی کنید، می توانید تاریخ های خاصی را خاموش کنید. همچنین می‌توانید دوره‌های زمانی، تعطیلات عمومی و سایر سناریوها را خاموش کنید. این می تواند برای جلوگیری از رزرو دوبل و همچنین سردرگمی عمومی با سیستم رزرو آنلاین شما استفاده شود.

اعلان های پیامک و ایمیل

با Booknetic، مشتریان یا مشتریان شما می توانند در مورد قرار ملاقات ها و برنامه های خود، از طریق پیامک اختیاری و اعلان های ایمیل، یادآوری شوند. اعلان‌های ایمیل از طریق ادغام با دروازه‌های ایمیل SMTP یا WP امکان‌پذیر می‌شوند. برای این اعلان‌های پیامکی اختیاری، Booknetic با ادغام می‌شود تویلیو سرویس برای فعال کردن این قابلیت.

اگر می خواهید تعداد مشتریان یا مشتریانی را که قرار ملاقات خود را از دست می دهند، کاهش دهید، این باید مفید باشد. همچنین می تواند به شما و کارکنانتان کمک کند تا از برنامه خود مطلع شوید.

ادغام ووکامرس

اگر می‌خواهید به‌عنوان بخشی از فرآیند رزرو قرار، پرداخت‌های آنلاین را دریافت کنید، با Booknetic امکان‌پذیر است. از آنجایی که Booknetic با افزونه محبوب WooCommerce کار می کند، می توانید عملکرد تجارت الکترونیک لازم را برای جمع آوری پرداخت های آنلاین به راحتی اضافه کنید.

سازگاری PayPal و Stripe

وقتی صحبت از جمع‌آوری پرداخت‌های آنلاین می‌شود، Booknetic را می‌توان برای کار با PayPal و Stripe تنظیم کرد. این به شما طیف خوبی از گزینه ها را برای نحوه پذیرش پرداخت آنلاین ارائه می دهد. از آنجایی که این دو مورد از محبوب ترین پردازشگرهای پرداخت آنلاین هستند، دیدن این موارد خوب است.

البته، شما می توانید از Booknetic به روش های مختلف استفاده کنید. بنابراین، اگر نمی خواهید پرداخت های آنلاین را جمع آوری کنید، می توانید به راحتی این قابلیت افزونه را خاموش کنید.

پرداخت های سپرده را جمع آوری کنید

جمع آوری کل پرداخت از قبل ممکن است برای کسب و کار شما مناسب نباشد. اگر اینطور است، همچنان می توانید با Booknetic از خود در برابر درآمد از دست رفته محافظت کنید. به لطف عملکرد پرداخت سپرده، می توانید مقدار پولی را برای جمع آوری در طول فرآیند رزرو تعیین کنید. این نه تنها باید مانع از دست دادن تمام درآمد خود از یک قرار ملاقات از دست رفته شود، بلکه باید مشتریان و مشتریان شما را تشویق کند تا در قرار ملاقات خود شرکت کنند تا از از دست دادن این سپرده جلوگیری شود.

کوپن های تخفیف ایجاد کنید

اگر می‌خواهید برای خدمات قابل رزرو خود به مشتریان خود تخفیف ارائه دهید، می‌توانید کوپن‌هایی در داخل Booknetic ایجاد کنید. هنگام ایجاد یک کوپن، می توانید تخفیف را به عنوان یک مقدار ثابت تعیین کنید، مانند 10 دلار از قیمت کامل. در غیر این صورت، می توانید تخفیف را به عنوان درصدی از قیمت کامل تعیین کنید. همچنین می توانید تاریخ انقضا و محدودیت استفاده را برای هر کوپن تعیین کنید. تعیین اینکه یک کوپن با چه خدماتی می تواند استفاده شود نیز امکان پذیر است.

همگام سازی تقویم گوگل

برای اطمینان از اینکه می‌توانید برنامه قرارهای خود را پیگیری کنید، می‌توانید به راحتی Booknetic را با سرویس محبوب و رایگان Google Calendar ادغام کنید. به لطف این، می توانید برنامه خود را خارج از وب سایت وردپرس خود، با مشاهده تقویم گوگل، از طریق مرورگر وب یا برنامه تلفن هوشمند مشاهده کنید.

اگر می خواهید مطمئن شوید که دیگر هرگز قرار ملاقات دیگری را از دست ندهید، این ویژگی بسیار مفید است.

داده های مشتری و قرار ملاقات را به اکسل صادر کنید

اگر می‌خواهید از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید یا آن‌ها را به برنامه دیگری وارد کنید تا آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید و گزارش ایجاد کنید، این کار با Booknetic بسیار ساده است.

صادرات داده‌های خود در قالب CSV به شما امکان می‌دهد آن‌ها را در بسیاری از نرم‌افزارهای محبوب، از جمله صفحات گسترده مانند Excel باز کنید. سپس می‌توانید از عملکرد آن برنامه‌ها برای غواصی عمیق‌تر در داده‌های خود استفاده کنید و ببینید چه زمانی دوره‌های پرمشغله‌تان است، چه مشتریانی بیشترین قرارها را می‌گیرند و هر اطلاعات دیگری که فکر می‌کنید برای کسب‌وکارتان مفید است.

کاملاً پاسخگو برای موبایل

صفحات این افزونه همه کاملاً سازگار با موبایل هستند. این بدان معناست که بازدیدکنندگان شما می توانند بدون توجه به نوع دستگاهی که استفاده می کنند قرار ملاقات بگذارند. همین امر در مورد داشبورد افزونه نیز صدق می کند. به لطف این، می توانید برنامه و رزروهای خود را در یک دستگاه تلفن هوشمند با صفحه کوچکتر مدیریت کنید.

طراحی قابل تنظیم

برای اطمینان از اینکه محتوای Booknetic، مانند فرم‌ها و پنل‌های رزرو با بقیه سایت شما مطابقت دارد، می‌توانید یکی از هفت سبک رنگی از پیش تعریف شده را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید طرح رنگ سفارشی خود را از ابتدا ایجاد کنید. اگر می خواهید سیستم رزرو آنلاین شما با برند تجاری شما مطابقت داشته باشد، با Booknetic امکان پذیر است.

با هر تم وردپرس کار می کند

چه در حال حاضر یک وب سایت وردپرس داشته باشید یا نه، Booknetic دقیقاً در سایت شما قرار می گیرد. همانطور که این افزونه برای کار با آن ساخته شده است هر قالب وردپرس که به خوبی کدگذاری شده باشد، در هنگام استفاده از Booknetic آزاد هستید که مجموعه الگوهای مناسبی را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

مستندات تفصیلی

همانطور که تا کنون از اطلاعات این بررسی Booknetic می بینید، این افزونه دارای ویژگی های زیادی است. همچنین یک ابزار بسیار قابل تنظیم است. بنابراین برای کمک به شما در استفاده حداکثری از این افزونه، اسناد مفید زیادی در وب سایت Booknetic وجود دارد.

هنگام خرید این افزونه، به عنوان بخشی از مجوز Booknetic خود، می توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا در صورت استفاده از این ابزار با مشکلی مواجه شوید.

اطلاعات قیمت گذاری Booknetic

افزونه وردپرس Booknetic را می توانید از بازار آنلاین CodeCanyon خریداری کنید. این یکی از محبوب ترین مکان ها برای خرید افزونه وردپرس است، بنابراین لازم نیست در هنگام خرید از آنجا نگران امنیت آنلاین باشید.

در زمان نوشتن این بررسی Booknetic، می توانید خرید افزونه فقط با 39 دلار

با این حال، مطمئن شوید که صفحه پلاگین در CodeCanyon را برای آخرین اطلاعات قیمت بررسی کنید.

صرف نظر از مبلغی که برای این افزونه پرداخت می کنید، تا زمانی که Booknetic در حال توسعه باشد، به به روز رسانی های آینده دسترسی خواهید داشت. همچنین به مدت شش ماه پس از خرید، به پشتیبانی توسعه دهنده افزونه دسترسی خواهید داشت. با این حال، می توانید برای تمدید این دوره پشتیبانی به 12 ماه، مبلغ 12.75 دلار اضافی (در زمان نوشتن مقاله) بپردازید. اگر می‌خواهید در 12 ماه آینده به کسی مراجعه کنید، این می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی باشد.

می توانید آخرین اطلاعات قیمت گذاری Booknetic را مشاهده کنید در وب سایت CodeCanyon.

نتیجه گیری مروری بوکنتیک

همانطور که در این بررسی Booknetic مشاهده می کنید، این یک افزونه قدرتمند برای افزودن قابلیت رزرو قرار آنلاین به وب سایت وردپرسی است.

علاوه بر تمام ویژگی های عالی، استفاده از Booknetic بسیار آسان است. به لطف این، چه در استفاده از وردپرس تازه کار باشید و چه یک حرفه ای حرفه ای، نصب این افزونه نسبتاً آسان است و سپس امکاناتی را برای انجام رزرو آنلاین و زمان بندی قرار در وب سایت خود تنظیم کنید.

قیمت Booknetic به ویژه جذاب است. در مقایسه با سایر سیستم های رزرو آنلاین، Booknetic ارزش زیادی برای پول دارد.

چه بخواهید برنامه خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید یا یک سیستم رزرو آنلاین با امکانات کامل را در یک وب سایت وردپرس پیاده سازی کنید، Booknetic بیش از این کار را انجام می دهد.

برای اطلاعات بیشتر درباره Booknetic امروز اینجا را کلیک کنید.

آیا این مقاله مفید بود؟

بلهخیر

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

Link to fons nuntium

دکمه بازگشت به بالا