اخبار سایت

سایت اینترنتی فروش شکلات و کاکائو


—————- رپرتاژ آگهی —————–

شرکت هیوا شکلات (هیوا پخش کیمیا) با تجربه ای 10 ساله با تیم مدیریتی مجرب از سال 1392 شروع به فعالیت بصورت پخش مویرگی انواع برندهای برنوتی، پارمیدا، مرداس، بیلوردی، شوکولایف، دریکا، کیمدی، شهد بهار، ژل ژله، آبنبات و پاستیل کندی و… در سطح کل استان فارس و استان های در این محدوده نظیر بوشهر، یاسوج و کهگیلویه ادامه داده است.
شرکت هیوا تجارت کیمیا پس از گذشت چندین سال از شروع فعالیت توسط نیروهای مجرب خود سعی دارد با شعار همراه شیرین خاطرات شما، با ارائه محصولات خود با بهترین کیفیت و بسته بندی های لوکس و زیبا در بازار مطابق با سلایق هر قشر و هر گروهی از خریداران و مصرف کنندگان خاطره شیرینی را از خود به جای گذارد.
 

شکلات کادویی

وقتی یک هدیه فروش اینترنتی شکلاتی انتخاب می‌کنید، می‌توانید با انتخاب نوع شکلاتی که بیشتر از آن لذت می‌برند، آن را هیجان انگیزتر کنید. اگر می‌دانید که مخاطب شما به شکلات تلخ علاقه دارد، یک شکلات کادویی تلخ انتخاب کنید و اگر تنوع را دوست دارند، پیشنهاد می‌کنیم یک جعبه شکلات میکس کادویی یا ترافل شکلاتی بخرید. به هر حال مهم نیست که کدام شکلات کادویی را انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که هدیه شما علاوه بر بسته بندی شیک، بهترین شکلات با طعمی بی‌نظیر، متفاوت و لذت بخش است.
اگر شما هم می‌خواهید با خرید یک شکلات کادویی به دیدار دوستان و آشنایانتان بروید و آن‌ها را خوشحال کنید، همین حالا شکلات مورد نظرتان را از فروشگاه آنلاین هیوا شکلات سفارش دهید.
 

بهترین شکلات‌های کادویی کدامند؟

به نظر می‌رسد که ترکیب طعم‌های مختلف شکلات هرگز پایانی ندارد و شما همیشه در این فکر می‌مانید که آیا آن‌ها هنگام باز کردن کادو، گزینه دیگری را ترجیح می‌دادند. با این حال، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم هدیه ای عالی برای عزیزانتان بخرید، به طوری که نگران انتخاب یک هدیه فروش شکلاتی کادویی اشتباه نباشید. پیشنهاد می‌کنیم، شکلات‌های زیر را برای هدیه دادن انتخاب کنید:
   – شکلات ترافل کاکائویی کادویی مرداس
   – شکلات کاکائویی کادوئی برنوتی MQ300
   – شکلات کرم شکلاتی کاکائو و قهوه کادویی برنوتی MQ400
   – شکلات کرم کاکائو قهوه کادویی برنوتی MQ500
   – شکلات شیری کادویی برنوتی E300
   – شکلات تلخ کادویی برنوتی E700
   – شکلات تلخ کشمشی کادویی برنوتی E500
   – شکلات کرم کاکائو کادویی برنوتی MC500
   – شکلات تلخ کادوئی برنوتی BX700
   – شکلات شیری کادویی برنوتی BX300
   – شکلات میکس تلخ و شیری کادویی برنوتی Ex400
   – شکلات تلخ کادویی برنوتی EX500
   – شکلات شیری کادویی برنوتی EX300
   – شکلات میکس کادوئی برنوتی HM6
   – شکلات کادوئی برنوتی
 

فروش شکلات تلخ با بهترین قیمت عمده 

شکلات تلخ مسلماً یکی از بهترین میان وعده‌ها برای افراد سالم است. شکلات تلخ حاوی فلاوانول است، فلاوانول نوعی پلی فنول در کاکائو بوده که به کاهش فشار خون و بهبود عملکرد عروق کمک کرده و حتی از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند.
برای در نظر گرفتن شکلات تلخ، شکلات باید حداقل 50 درصد مواد جامد کاکائو، کره کاکائو و شکر داشته باشد، اما مانند شکلات شیری حاوی شیر نیست، مگر در مقادیر کمی که ممکن است در اثر آلودگی متقابل در طول تولید ایجاد شود. هرچه شکلات تیره‌تر باشد، مواد جامد کاکائو بیشتر و شکلات تلخ‌تر است، در نتیجه بیشترین فواید ممکن برای سلامتی را دارد.
شما می‌توانید برای خرید انواع شکلات تلخ با درصدهای مختلف از طریق همین صفحه اقدام کنید. کارشناسان ما نیز در هیوا شکلات آماده پاسخگویی به شما در زمینه فروش بهترین مدل‌های شکلات تلخ هستند. با ما تماس بگیرید.
 

شکلات تلخ

 

شکلات تلخ بخوریم یا نخوریم؟

شکلات، یک ماده غذایی مشهوری در سراسر دنیاست که بسیاری از کشورهای جهان سالانه میلیون ها دلار از درآمد خود را صرف تولید و  یا واردات این خوراکی خوشمزه می کنند و مصرف کنندگان در هر سن و جنس از این خوراکی استقبال می کنند. شکلات انواع و اشکال بسیار متنوعی دارد که با تغییر در میزان مواد تشکیل دهنده شکلات انواع متفاوتی از آن را ایجاد میکند، هر چه میزان درصد بالایی از کاکائو در آن بکار رفته باشد و رنگ تیره ای داشته باشد شکلات واقعی محسوب می شود و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.
بر اساس اطلاعات پزشکی ثبت شده مصرف منظم و متعادل شکلات تلخ بدلیل داشتن مقدار بیشتری آنتی اکسیدان و فلاونوئید می تواند از انواع بیماری ها جلوگیری کند. با توجه به اینکه نباید در مصرف شکلات تلخ افراط شود توصیه می شود که حداکثر مصرف روزانه افراد حداکثر 50 گرم شکلات تلخ با مقدار 70 درصد کاکائو باشد.

 

انواع و درصدهای شکلات تلخ

همانطور که اشاره کردیم، فروش شکلات تلخ حاوی 50 تا 90 درصد مواد جامد کاکائو، کره کاکائو و شکر است، در حالی که شکلات شیری حاوی 10 تا 50 درصد مواد جامد کاکائو، کره کاکائو، شیر و شکر است. اگرچه شکلات تلخ نباید حاوی شیر باشد، اما ممکن است ردپایی از شیر ناشی از آلودگی متقاطع در طول پردازش به آن اضافه شود، زیرا اغلب از ماشین آلات یکسان برای تولید شکلات شیری و شکلات تلخ استفاده می‌شود. شکلات‌های با کیفیت پایین‌تر ممکن است چربی کره، روغن‌های گیاهی یا رنگ‌ها و طعم‌های مصنوعی نیز داشته باشند. انواع شکلات تلخ با درصدهای زیر زیر دسته بندی می‌شود:
   – شکلات تلخ و شیرین نشده (85 تا 100 درصد)
   – 
شکلات تلخ ملایم (65 تا 80 درصد)
   – 
شکلات تلخ نیمه شیرین (35 تا 60 درصد)
 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا