اخبار سایت

دیگر نمی‌توانید برنامه‌های تلویزیونی را از Google TV بخرید



در 21 ژوئیه، گوگل یک سند پشتیبانی منتشر کرد که تغییرات آتی را بدون توضیح دلیل این حرکت برجسته می کرد. این شرکت گفت: “با این تغییرات، دیگر نمی‌توانید قسمت‌ها و فصل‌های تلویزیونی را از Google TV در دستگاه‌های Google TV، دستگاه‌های Android TV و برنامه Google TV Mobile خریداری کنید.”

گوگل به مردم توصیه می‌کند برنامه های تلویزیونی را از یوتیوب خریداری کنند، البته هیچ چیزی در مورد فیلم‌ها ذکر نشده است، اما این شرکت تأیید کرده است که قابلیت خرید فیلم با Google TV همچنان باقی خواهد ماند. Google TV و یوتیوب برای خرید فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی دیجیتال یکسان را به اشتراک می‌گذارند تا بتوانید آن‌ها را در هر دو برنامه تماشا کنید.

توجه داشته باشید که هر برنامه‌ای که از یوتیوب خریداری می‌کنید فقط در برنامه یوتیوب یا رابط وب قابل مشاهده است. مهم نیست که چگونه به آن نگاه می کنید، این امر باعث قطع ارتباط بین آرشیو خرید Google TV و یوتیوب شما می‌شود که قبلاً همگام بودند.

کتابخانه Google TV شما از فیلم‌ها و نمایش‌های خریداری‌شده همچنان در همه دستگاه‌های Google TV و Android TV ، در برنامه Google TV برای iOS و Android و در وب‌سایت YouTube در دسترس خواهد بود. همانطور که گوگل توضیح می‌دهد، این شامل اجاره‌های فعال و کل فصل‌های تلویزیونی می‌شود، «صرف نظر از جایی که خرید انجام شده است».

در چند سال گذشته، این شرکت برنامه Play Movies & TV را تغییر نام داد و از پلتفرم Android TV حذف کرد، اما کماکان می‌توانید تمام خریدهای ویدیویی خود را از Play Movies، Google TV و YouTube پیدا کنید.

 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا