اقتصادیبازار

بهترین خودروهای برقی دنیا

بهترین خودروهای برقی دنیا

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی در جهان و کمک به حفاظت از محیط زیست و کنار گذاشتن سوخت های فسیلی، خودروهای برقی در بازار ظاهر شده اند. در عین حال طراحان این خودروها بیش از هر چیز روی عملکرد فنی مناسب آن ها تمرکز داشتند. به همین دلیل بسیاری از مردم نمی توانستند با چنین خودروهایی ارتباط برقرار کنند و آنها را خریداری کنند. به همین دلیل است که خودروسازان به فکر تولید خودروهای لوکس افتاده اند تا لوکس ترین خودروهای برقی را به مشتریان خود ارائه دهند. بنابراین، اگر به خودروهای برقی علاقه ای ندارید، بهتر است این مقاله را از دست ندهید. همچنین شما عزیزان برای آموزش های بیشتر خودرویی می توانید از یکی از بهترین سایت های خودرویی در ایران با نام حنفی کار نیز استفاده نمایید و مقالات و آموزش کارشناسی ماشین را از این سایت به صورت کامل مشاهده نمایید. در ادامه همراه ما باشید.

بهترین خودروهای برقی در دنیا

شاید بتوان تولید و توزیع خودروهای برقی را انقلابی در صنعت خودروسازی دانست. در عین حال بسیاری از علاقه مندان به خودرو یا به اصطلاح خودروسازان علاقه ای به این گونه خودروها ندارند; اما چه بخواهید و چه نخواهید، استفاده از این ماشین ها به نفع همه افراد روی زمین است. اگر قبلاً افراد شاکی بودند که خودروهای برقی اصلاً لوکس و زیبا نیستند، پس بهتر است با هشت خودروی ارائه شده در این مقاله آشنا شوید تا ایده خود را در مورد خودروهای برقی لوکس کاملاً تغییر دهید. در حال حاضر لوکس ترین خودروهای برقی جهان عبارتند از:

 رولزرویس اسپکتر

همه ما می دانیم که هر جا از خودروهای لوکس و گران قیمت صحبت می شود، نمی توان از رولز رویس نام برد. اگر بخواهیم در مورد این خودروی الکتریکی صادق باشیم، باید بگوییم که رولزرویس اسپکتر بهترین خودروی الکتریکی لوکس در کل جهان است. کاپوت این خودرو نیز مانند اکثر رولزرویس ها بزرگ و کشیده است و روح اکستازی (نماد معروف یا کنده کاری روی کاپوت خودروهای رولزرویس) نیز زیبایی این خودرو را دو چندان کرده است.

Spectre مانند یک کوپه طراحی شده است و هر دو بر خلاف خودروهای معمولی در عقب باز هستند که واقعا عالی است. اگر طراحی بیرونی این خودرو را نادیده بگیریم، نمی توانیم فضای داخلی را نادیده بگیریم. عکس بالا تنها بخشی از زیبایی بازار را نشان می دهد. چراغ سقفی این خودرو در کهکشان ساخته شده است تا در هنگام رانندگی در شب از آن لذت ببرید.

دریچه های تهویه مطبوع نیز تا حد امکان زیبا طراحی شده اند. رولزرویس می گوید از بهترین چوب دنیا برای فضای داخلی اسپکتر استفاده کرده است. تنها چیزی که بوم شناسان را نگران می کند استفاده از چرم طبیعی در داخل خودرو است. در عین حال، مشتریان می توانند چرم مصنوعی را نیز برای خودروی منحصر به فرد خود انتخاب کنند.

پورشه تایکان

یکی از لوکس ترین خودروهای برقی دنیا، پورشه تایکان است. شاید اگر این خودرو را با خودروهای دیگر این لیست مقایسه کنید، آن را خودرویی بسیار لوکس تلقی نکنید. با این حال، بد نیست بدانید که این خودرو در سراسر جهان محبوبیت فوق العاده ای دارد و از نظر تجهیزات موجود و طراحی بدنه نمی توان آن را لوکس نامید. در عین حال، خودروهای پورشه در مقایسه با خودروهای بسیاری از برندهای دیگر، لوکس محسوب می شوند. هنگامی که این دستگاه را سفارش می دهید، به راحتی می توانید ویژگی های آن را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال حتی در هنگام انتخاب رنگ پنکه کولرگازی چندین گزینه پیش روی شماست و می توانید رنگ های عناصر داخلی را نیز ترکیب کنید. فضای داخلی این خودرو به رنگ تمام بدنه است. شاید فکر نکنید هنگام انتخاب رنگ چرم صندلی، علاوه بر رنگ های خاص، بتوانید رنگ چرم خود را نیز در دو رنگ انتخاب کنید تا جذاب و مجلل تر شود.

اگر به آشنایی بیشتر با خودروهای خارجی و مقایسه آنها علاقه مند هستید سایت حنفی کار در بخش مقالات خود به بررسی دقیق تر هر یکی از این خودروها پرداخته است. شما عزیزان می توانید برای آموزش کارشناسی رنگ خودرو به این سایت مراجعه نمایید.

فیات ۵۰۰e

500e خودروی کوچکی است، اما برای کسانی که به فضای زیادی نیاز ندارند، می تواند انتخاب خوبی باشد، زیرا به هر میزانی می تواند ترافیک بزرگراه ها را مدیریت کند. افرادی که به خارج از شهر سفر می کنند باید هوندا ای یا مینی الکتریک را به عنوان خودروی دوم انتخاب کنند. فیات رانندگی به اندازه دو خودروی ذکر شده هیجان انگیز نیست، اما با ظاهر شیک و کیفیت عالی خود یک گزینه معتبر خواهد بود.

بنز EQS

EQS تمام مزایای یک خودروی الکتریکی مانند نرمی، عملکرد بی صدا و عملکرد بالا را دارد، همراه با همه چیزهایی که مرسدس از دهه ها ساخت بهترین سدان های لوکس جهان آموخته است. یک ماشین عالی برای سفرهای طولانی، هم پشت فرمان و هم در صندلی عقب.

لوتوس Eletre

اولین چیزی که در مورد لوتوس التره توجه ما را به خود جلب می کند، شباهت آن به شاسی بلند معروف لامبورگینی اوروس است. حتما می دانید که لوتوس کارز یک شرکت خودروسازی بریتانیایی است که بیشتر خودروهای آن اسپرت یا مسابقه ای هستند. اکنون لوتوس وارد عرصه تولید خودروهای برقی لوکس شده است، خوشبختانه لوتوس التر با استقبال مثبت بسیاری از افراد مواجه شده است.

وقتی به شما بگوییم این خودرو موتوری 905 اسب بخاری دارد، احتمالا باورتان نمی شود. در عین حال، زمان صفر تا صد Eletre تنها 4.5 ثانیه است که برای چنین خودرویی واقعا شگفت انگیز است. طراحی صندلی ها و فرمان فوق العاده به نظر می رسد. در عین حال ماساژور خودرو یکی از مواردی است که این شرکت به آن اهمیت زیادی می دهد و مشتریان از آن رضایت کامل دارند.

پژو e-2008

پژو در نسل دوم خود، 2008 را به خودرویی جذاب تبدیل کرده است. این خودرو اکنون بسیار منحصر به فردتر از قبل به نظر می رسد، به طوری که به نظر می رسد در داخل ساخته شده است، در حالی که نسل قبلی یک کپی بزرگتر از 208 بود. مدل 2008 به لطف سه بعدی چشمگیر خود، تجربه ای آینده نگرانه را به راننده ارائه می دهد. صفحه نمایش و درایو الکتریکی.

Nio ES8

شرکت خودروسازی نیو یک برند چینی است که هدف آن رقابت با برندهای مطرح و معروف دنیا در زمینه خودروهای برقی لوکس است. ES8 نیز یکی از پرچمداران این شرکت است که فضای داخلی آن واقعا لوکس و گران به نظر می رسد. اولین ویژگی این خودروی برقی این است که هر مسافر می تواند تهویه هوا را تنظیم کند.

در عین حال، علاوه بر فضای پای بزرگ، سرنشینان صندلی عقب نیز می توانند برای ایجاد فضای بیشتر، صندلی های جلو را جمع کنند. البته این کار باید انجام شود تا راننده به خوبی رانندگی کند و نگران نباشد. البته این خودرو هنوز با غول های برقی شناخته شده ترین کمپانی ها فاصله دارد اما با توجه به قیمت و کارکردهایی که دارد خرید آن منطقی به نظر می رسد.

Lucid Air

خودروی Lucid Air یک سدان الکتریکی پیشرفته با نمای بیرونی واقعا شگفت انگیز است. طراحی داخلی این خودرو نیز در عکس بالا قابل مشاهده است که بسیار هم جذاب است. ترکیب رنگ مشکی و المان های چوبی قهوه ای در این خودرو چیزی باقی نمی گذارد. ممکن است تعداد صفحه نمایش های استفاده شده در Lucid Air زیاد نباشد، اما مطمئناً تمام نیازهای شما را برآورده می کند و کار با آنها لذت بخش خواهد بود.

حالا بهتره برید و مشخصات این ماشین رو ببینید. این خودرو با یک بار شارژ می تواند 830 کیلومتر را طی کند که در بین رقبا نتیجه بسیار بالایی است. شتاب 0 تا 60 این خودرو کمتر از 2 ثانیه است، چیزی که تنها موتور 1234 اسب بخاری Lucid Air می تواند به آن دست یابد. سقف این خودرو نیز پانوراما است که می توانید در حین رانندگی از زیبایی محیط اطراف خود لذت ببرید و خلاصه از آن جا نمانید!

جمع بندی

در این مقاله به بررسی بهترین خودرو های برقی پرداختیم و تمامی موارد را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دادیم. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم. امید است این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آموزش کارشناسی فنی خودرو و آموزش کارشناسی خودرو می توانید به سایت حنفی کار مراجعه نمایید. همچنین به منظور یادگیری معامله گری در بازار خودرو می توانید اقدام به مشاهده دوره های این مجموعه کنید. در صورت عدم تمایل برای یادگیری کارشناسی خودرو در زمان خرید خودرو دست دوم می توانید از خدمات کارشناسی در محل این مجموعه بهره مند شوید.

دکمه بازگشت به بالا