اخبار سایت

حضور مردم در پای صندوق‌های رای عامل ناکامی دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی صبح امروز جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی، در جمع خبرنگاران حاضر شد و افزود: انقلاب اسلامی ایران با مسائل زیادی روبرو بوده و انتخابات نیز یک مساله مهم است، باید با حضور و مشارکت پرشور در انتخابات زمینه پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه کسی را انتخاب کنید که از انتخاب آن فرد راضی باشید و در انتخاب فرد اصلح تشخیص به عهده خود رأی دهندگان است، اضافه کرد: شهید آیت الله رئیسی با صداقت و تواضع و تلاش شبانه روزی به سیستان و بلوچستان توجه ویژه‌ای داشتند.

کرمی، ادامه داد: طرح‌های بزرگ آبرسانی و گازرسانی سیستان و بلوچستان در همه شهرهای استان در حال اجرا است، علاوه بر آن با بهره مندی از ظرفیت مرز، ما دو منطقه آزاد و یک منطقه ویژه داریم که مردم مرزنشین باید از این مزیت مرز به بهترین نحو بهره ببرند.

وی گفت: طرح‌های بی‌نظیر کریدوری، اقتصاد دریا و طرح‌های دیگر به سرعت در زمینه‌های صنعتی، تجاری، کشاورزی و گردشگری به سرعت در حال رشد است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی سبب ناامیدی و ناکامی دشمنان می‌شود و ما وظیفه داریم با تمام وجود از رأی مردم صیانت کنیم، افزود: مردم این استان، مردمی بصیر و انقلابی هستند، دشمنان در فضای مجازی در حال القای ناامیدی و ناتوانی هستند.

وی گفت: با توجه به تحریم‌ها از نظر علمی و در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل توجهی داریم علاوه بر آن ارتباط با تمام جهان برقرار است.

کرمی با اشاره به رفتار بی‌نظیر وزیر خارجه شهید امیرعبداللهیان، ادامه داد: این شهید عزیز در سفر به پاکستان از لحظه لحظه‌های زمان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران بهره می‌گرفتند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره اهمیت انتخابات امروز و اینکه مشارکت مردم پای صندوق رأی بسیار مهم است، گفت: اگر ایرانی قوی و مقتدر می‌خواهیم باید در انتخاب سرنوشت کشورمان سهیم باشیم.

وی اظهار کرد: به فضل الهی انتخابات مرحله دوم همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان شروع شده و همه عوامل اجرایی و مسؤولان نظارتی پای کار هستند تا انتخابات با دقت و سلامت کامل در سیستان و بلوچستان برگزار شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رأی مردم حق الناس است همه موظفیم که با دقت از رأی مردم صیانت کنیم تا دور دوم انتخابات مانند هفته گذشته در سلامت برگزار شود.

وی تصریح کرد: همه بازرسان پای کار هستند، تاکید ویژه شده همه عوامل اجرایی و مجموعه شورای نگهبان در صحنه حضور داشنه باشند و با دقت برنامه‌ها را پیگیری کنند تا به امید خدا انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

کرمی تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان می‌دانند باید فرد اصلح را انتخاب کنند که دلسوز اسلام باشد و با همه وجودش برای مردم و رفع مشکلات مردم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی شبانه روز نشناسد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار

منبع:مهر

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

باشگاه خبرنگاران همسونیوز| آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز

دکمه بازگشت به بالا