اخبار سایت

مردم گذشته و حال نامزدهای انتخابات را بررسی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار کرد: جابر ابن عبدالله انصاری نقل می‌کند در محضر پیامبر بود حضرت فرمود ای جابر بعد از من شخصی از خاندان من را خواهی دید که نامش نام من است، ظاهرش شبیه من است، درهای دانش را به روی مردم می‌گشاید و علم را توضیح و تفسیر می‌کند.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت امام اشاره کرد و افزود: ایشان در خصوص رئیس جمهور شهید فرمودند بعد از فقدان رئیسی عزیز همه روزنامه‌ها مطبوعات و فضای مجازی و تمام جریان‌های مختلف از خدمات او و تلاش‌های شبانه روزی او تمجید می‌کنند و دلم برای رئیسی سوخت.

وی ادامه داد: در زمان حیات او حاضر نبودند یک کلمه این حرف‌ها بزنند این برجستگی‌ها را می‌دیدند ولی کتمان می‌کردند یا عکس آن می‌گفتند و او را می‌آزردند. شهید رئیسی یک نصاب تازه ای در خدمت رسانی به ملت ایجاد کرد که کار رئیس جمهور بعد سخت‌تر شده است. ایشان خستگی را نمی‌شناخت و خدمتگزارانی داشتیم خدمت کردند اما نه در این حد.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: رهبر انقلاب درباره انتخابات فرمودند انتخابات پیش روی ما کار بزرگی است و یک پدیده پر دستاورد است که این ملت رقم خواهند زد و این کار بزرگ به دست ملت رقم خواهد خورد.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد بیان کرد: رئیس جمهور کشور اسلامی ما باید ولایتمدار باشد و از عمق جان ولایت را باور داشته باشد و از ته دل به حضرت آقا نزدیک باشد، در عمل تبعیت محض از امر ولایت داشته باشد و نه در شعار.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: رئیس جمهور باید مثل سردار دل‌ها و شهید رئیسی سرباز مخلص آقا باشد و روحیه کار و تلاش مستمر و مداوم داشته باشد و برای پیشبرد کشور تلاش خستگی ناپذیر داشته باشد، آگاه به مسائل کشور در حوزه‌های مختلف باشد و در حوزه بین المللی و جهانی آگاه باشد.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور به مسائل دفاعی و امنیتی شناخت داشته باشد و ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد، اخلاق‌مدار باشد و اخلاص، ایمان به خدا، مردم‌داری و ولایتمداری او در حد رئیس جمهور شهید باشد.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید ساده زیست و مردم‌دار باشد و عزت ملی در صحنه‌های بین المللی تأمین کند. شهید رئیسی عزتی ایجاد کرده که از سراسر جهان رؤسای جمهور نخست وزیران و وزرای خارجه کشورها آمدند و به پیکرش ادای احترام کردند.

امام جمعه عسلویه درباره انتخاب اصلح در انتخابات گفت: مردم گذشته و حال کاندیداها را بررسی کنند و مناظرات را به دقت ببینند تا به نامزد مطلوب و اصلح برسند و با این شاخص‌های که حضرت آقا فرمودند انتخاب کنند.

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

باشگاه خبرنگاران همسونیوز| آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز

دکمه بازگشت به بالا