بازار

چاپ هدایای تبلیغاتی 2 ساعته 10 تایی از کجا ؟ 

چاپ هدایای تبلیغاتی 2 ساعته 10 تایی از کجا ؟

چاپ هدایای تبلیغاتی یکی از دغدغه های اغلب کسب و کارها به شمار می آید. اغلب برای پروموت کردن بیزنس خود نیاز به ارسال هدایای تبلیغاتی با چاپ برندشان دارند و حالا این چاپ هر چه سریع تر باشد، صاحبین آن کسب و کار برنامه ریزی سریع تری نیز خواهند داشت. در ادامه شما را قرار است با مجموعه ای آشنا کنیم که چاپ هدایای تبلیغاتی در تعداد کم و فوری را برای شما فراهم کرده است. مجموعه هدایای تبلیغاتی فرزان گیفت با سابقه 10 ساله در تولید انواع هدایای تبلیغاتی آماده خدمات رسانی به شما می باشد. در ادامه شما می توانید بیشتر با انواع هدایای تبلیغاتی آشنا شوید. اگر نیاز به مشاوره نیز داشتید می توانید با شماره 09361512157 در تماس باشد.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان کدام است ؟

بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان کدام است ؟

 صنعت هدایای تبلیغاتی تنها به یک دلیل موفقیت‌آمیز بوده است: افراد محصول رایگان را دوست دارند. اما شما از بین میلیون‌ها محصول تبلیغاتی کدام را برای مشتریان خاص خود انتخاب می‌کنید؟ برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان خاص خود باید خلاقیت به خرج دهید و محصول شیکی را انتخاب کنید. در این مقاله با تعدادی هدایای تبلیغاتی شیک و زیبا که اثرگذاری زیادی بر مشتریان خاص شما خواهند داشت، آشنا خواهیم شد.

دفتر یادداشت چرمی

اگر بودجه مناسبی را برای تهیه هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته‌اید محصولات چرم را در اولویت قرار دهید. چرم جلوه زیبا و شیکی دارد و افراد با دریافت هدایای چرمی ذوق‌زده می‌شوند. دفتر یادداشت با جلد چرم تصورات عالی از برند شما در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند.

دفتر یادداشت چرمی در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف قابل سفارشی‌سازی است. نام و لوگوی برند خود را به طور واضح روی جلد دفتر یادداشت حک کنید تا همواره کسب‌وکار شما را به مخاطبان یادآوری کند. از آنجا که چرم دوام خوبی دارد تا مدت‌ها در معرض دید افراد باقی می‌ماند و همچون تبلیغات زنده برای کسب‌وکار شما عمل می‌کند.

  شال کشمیر

شال کشمیر با بافتی محکم، ظریف و لطیف هدیه لوکس و شایسته‌ای برای مشتریان خاص شما محسوب می‌شود. این شال‌ها در طرح‌های متنوع و با کیفیتی مثال‌زدنی تولید می‌شوند و نظر هر فردی را به خود جلب می‌کنند.

شما می‌توانید نام و لوگوی برند خود را در حاشیه یا قسمت پایین شال چاپ کنید تا در معرض دید افراد قرار بگیرد. مخاطبان شما در طول فصل زمستان از این شال‌ها استفاده می‌کنند و هر روز نام برند شما را روی شال می‌بینند. بنابراین نام برند شما در ذهنشان تثبیت می‌شود.

مخاطبان شما در حالی که شال را به دور گردن خود انداخته‌اند به مکان‌های مختلف می‎‌روند، بنابراین افراد مختلف نام برند شما را می‌بینند و اگر با آن آشنایی نداشته باشند درباره آن پرس‌وجو می‌کنند و احتمال تبدیل شدن آنها به مشتری افزایش می‌یابد.

جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی یکی از محصولات پر کاربرد است که بیشتر افراد همراه خود حمل می‌کنند تا هم به کارت‌های خود نظم دهند و هم از آنها در برابر آسیب محافظت کنند. جاکارتی انواع مختلفی دارد. جاکارتی‌های چرم با تلفیق چرم و استیل هدایای تبلیغاتی شیک و زیبا برای مشتریان خاص شما است.

جاکارتی فضای خوبی را برای چاپ نام و لوگوی برند در اختیارتان قرار می‌دهد. از آنجا که دوام جاکارتی‌های استیل و چرم بسیار زیاد است تا مدت‌ها از سوی مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرد و نام برندتان در ذهن آنها تثبیت می‌شود.

ساعت مچی

ساعت‌های مچی کلاسیک با بند چرمی نظر مشتریان خاص شما را تامین می‌کند. گرچه این ساعت‌ها بودجه بازاریابی قابل توجهی را طلب می‌کنند اما هر بار که افراد به صفحه ساعت مچی خود نگاه کنند نام برند شما را می‌بینند و تحت تاثیر نام تجاری شما قرار می‌گیرند.

ساعت‌ها دوام خوبی دارند و برای مدت طولانی توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین در طول زمان کسب‌وکار شما را برای افراد تبلیغ می‌کنند.

قمقمه فلزی کتابی

افراد در طول روز به دلیل بالا رفتن حرارت بدن، سوخت‌وساز، فعالیت‌های روزانه یا ورزش آب بدن خود را از دست می‌دهند و باید آب بنوشند. یک قمقمه فلزی که بادوام و کم‌جاست می‌تواند همیشه همراه مشتریان خاص شما باشد و علاوه بر رفع تشنگی، نام برندتان را به آنها یادآوری کند.

قمقمه‌های فلزی معمولا از جنس آلومینیوم یا استیل تهیه می‌شوند و از استحکام خوبی برخوردارند. مخاطبان شما می‌توانند این قمقمه‌ها را همراه خود به باشگاه ورزشی، دانشگاه، محل کار، داخل خودرو، مسافرت، طبیعت‌گردی و… ببرند و از آن استفاده کنند. قمقمه‌های فلزی قابل شست‌وشو هستند و می‌توان از آنها برای انواع نوشیدنی سرد و گرم استفاده کرد.

چاپ هولوگرام چه کاربردی بعنوان هدایای تبلیغاتی دارد ؟

هولوگرام می تواند برای تلاش های بازاریابی استفاده شود، با هولوگرام طراحی شده برای جلب توجه رهگذران. این می تواند شامل تبلیغاتی باشد که فروش محصول جدید را تبلیغ می کند. به این ترتیب، هولوگرام به شرکت ها اجازه می دهد تا محصولات خود را به روشی بسیار موثر تبلیغ کنند.

چاپ هولوگرام می تواند برای بازاریابی و تبلیغات و بسته بندی در شرکت ها استفاده شود. در سال های اخیر، شرکت ها شروع به ایجاد کمپین های بازاریابی با استفاده از هولوگرام کرده اند که برای تبلیغ یک محصول یا یک برند طراحی شده اند. به عنوان مثال، یک تبلیغ کننده ممکن است هولوگرام تولید یا چاپ کند تا محصول خود را تبلیغ کند. هولوگرام را می توان در قفسه یا در ویترین فروشگاه ها و روی اغلب محصولات مشاهده کرد. برای سفارش تولید و چاپ هولوگرام می توانید با شماره 09361512157 در تماس باشید.

آیا تیشرت های شخصی هدایای تبلیغاتی عالی هستند؟

تیشرت های شخصی یا مارک دار هدایای تبلیغاتی عالی هستند. ایجاد این آیتم های تبلیغاتی آسان، مقرون به صرفه، محبوب هستند و می توانند به شما کمک کنند تا در کمپین بازاریابی خود نقاط عطفی را کسب کنید. به دلیل محبوبیت آن ها، کارمندان شما می توانند آنه ا را بپوشند و همه آن ها را در هر کجا که هستند یا هر کجا که می روند، سفیران برند می کنند، حتی اگر از آن بی خبر باشند.

آن ها هدایای متفکرانه و مفیدی هستند که بسیار مورد قدردانی قرار می گیرند و با اشتیاق زیاد دریافت می شوند، بنابراین به شما کمک می کنند پیام برند خود را با موفقیت منتقل کنید. از آنجایی که سفارشی ‌سازی محصول بهترین راه برای اشتراک ‌گذاری هدف فعلی یک شرکت است، این تیشرت های تبلیغاتی می‌ توانند پوشش نامحدود و دید بالایی را با هزینه‌ های کم به شما ارائه دهند.

آن ها کالاهای تبلیغاتی خوبی برای تولید سرنخ، تعامل، تبدیل و حفظ هستند. همچنین، آن ها می توانند به عنوان آهنربای فروش برای افزایش آگاهی از برند، تسریع فروش، پرورش روابط با کارمندان، مشتریان، مشتریان بالقوه و ذینفعان استفاده شوند. شما به سختی می توانید با یک تیشرت شخصی به عنوان یک لباس تجاری سفارشی اشتباه کنید.

کلاه تبلیغاتی چگونه به جذب مشتریان کمک می کند ؟

کلاه ها یک ابزار تبلیغاتی عالی هستند، زیرا می توان از آن ها برای اهداف زیادی استفاده کرد. همه می توانند کلاه تبلیغاتی شرکت شما را بپوشند. کلاه بر خلاف سایر لباس ها، از نظر جنسیت خنثی است و هر کسی می تواند آن را بپوشد.

از آنجا که می توانید به راحتی آن ها را تغییر دهید، لازم نیست نگران اندازه های صحیح باشید. همچنین، در انتخاب کلاه های تبلیغاتی مناسب برای هویت شرکت خود، مجبور نخواهید بود با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگ مناسب و طرح عالی را انتخاب کنید.

چرا خرید کلاه و چاپ تیشرت تبلیغاتی ؟

کلاه ها به دلایل مختلف به عنوان یک کالای تبلیغاتی عالی عمل می کنند. از آنجایی که آن ها به کل نیروی کار و مشتریان بالقوه و مشتریان شما سود می ‌رسانند، ابزار تبلیغاتی قدرتمندی برای تقویت کسب ‌و کار شما هستند.

در نتیجه، گیرندگان بیشتر احتمال دارد که یک برند را به خاطر بسپارند و به آن پایبند باشند. هیچ رویکردی بهتر از این کلاه‌ های تبلیغاتی شگفت ‌انگیز که شما را از رقبا متمایز می ‌کنند، برای ایجاد شهرت در نزد مشتریانتان وجود ندارد.

به غیر از کلاه، می ‌توانید آفتابگیر، تیشرت و اقلام دیگر سفارش بدهید که نیازهای تبلیغاتی شرکت شما را برآورده کرده و به تبلیغ آن ها کمک کند.

همه این اقلام را می ‌توان برای افراد از هر جنسیت پوشید و به راحتی می ‌توان آن ‌ها را سفارشی کرد تا نیازهای تبلیغاتی شرکت شما را برآورده کند.

محبوبترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

محبوبترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

بازاریابان باید از آخرین تغییرات و تحولات صنعت هدایای تبلیغاتی آگاه باشند و بدانند در داخل و خارج از کشور چه محصولاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌شوند و کدام یک از هدایای تبلیغاتی محبوب، نتایج بهتری در دستیابی به اهداف بازاریابی کسب‌وکارها به همراه دارند.

مهم نیست که چه میزان بودجه برای اهداف بازاریابی کسب‌وکار خود در نظر گرفته‌اید، مهم این است از میزان هزینه درنظرگرفته‌شده بیشترین سود را به دست بیاورید. حتی با هزینه کم ولی با استراتژی بازاریابی مناسب می‌توان مشتریان زیادی را جذب کرد.

باید انتظارات مشتریان از هدایای تبلیغاتی را شناخت. آیا مشتریان بیشتر به هدایای تبلیغاتی کاربردی علاقه دارند یا تحت تاثیر زیبایی و خلاقانه بودن هدایا قرار می‌گیرند؟ نکته دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد سازگاری هدایای تبلیغاتی با محیط زیست است. ممکن است در غیر این صورت به نام تجاری شما لطمه وارد شود.

از شرکت در نمایشگاه‌های تجاری غافل نشوید

وقتی صحبت از بازاریابی چهره به چهره می‌شود تعداد کمی از رویدادها می‌توانند با پتانسیل نرخ بازگشت سرمایه (ROI) یک نمایشگاه تجاری رقابت کنند. یک نمایشگاه تجاری باکیفیت با داشتن استراتژی‌های مناسب بازاریابی و برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند نام تجاری شما را در مقابل مخاطب مشخصی قرار دهد که در جست‌وجوی محصول یا خدماتی دقیقا مانند محصول یا خدمات شماست.

با حضور در نمایشگاه‌های تجاری به منافع زیادی نظیر گسترش نام تجاری، تحلیل شبکه فروش، توسعه مذاکرات فروش و افزایش فروش و سود بیشتر دست پیدا می‌کنید.

هدایای تبلیغاتی محبوب 

لیوان قهوه قابل بازیافت: با توجه به اینکه فروشگاه‌ها و بعضی کافه‌ها برای سرو قهوه از لیوان یک‌بارمصرف استفاده می‌کنند کسب‌وکار شما می‌تواند با سرمایه‌گذاری روی لیوان‌های قهوه قابل بازیافت با چاپ لوگو و نام تجاری خود ارتباط مثبت و موثری را با مخاطبان خود برقرار کند.

یکی از مهم‌ترین مزایای لیوان قهوه قابل بازیافت قیمت مناسب آن است. بنابراین با میزان بودجه مناسب می‌توان تعداد زیادی از این لیوان‌ها را تهیه کرد و در اختیار مشتریان و مخاطبان قرار داد. این لیوان‌ها با جلوگیری از استفاده بیش از حد از لیوان‌های یک‌بارمصرف در شرکت‌ها و سازمان‌ها به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند.

لوازم جانبی تلفن همراه: در حال حاضر که اکثر مردم دارای تلفن هوشمند هستند و در زندگی روزانه برای انجام کارها مدام به آن نیاز دارند انتخاب لوازم جانبی گوشی همراه به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان ایجاد ارزش می‌کند.

لوازم جانبی تلفن همراه مانند شارژر، قاب، پاوربانک و یا اسپیکر بلوتوثی و هدفون را با چاپ نام و لوگوی برند سفارشی‌سازی کنید و به مخاطبان خود هدیه دهید. این وسایل کاربردی و پراستفاده هر روز در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد و نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کند.

محصولات سلامت: تنوع محصولات سلامت بسیار زیاد است. شما می‌توانید از میان محصولاتی نظیر دستگاه تست قند، تب‌سنج، فشارسنج دیجیتالی، ترازو دیجیتال، جعبه کمک‌های اولیه، ماساژور برقی و دستی، گجت‌های هوشمند، قمقمه ورزشی و حتی بلیت استفاده از باشگاه‌های ورزشی یا استخر محصولی را انتخاب کنید و به مشتریان خود هدیه بدهید.

محصولات طبیعی: محصولات تبلیغاتی که در ساخت آنها از مواد طبیعی مانند چوب، مس، سنگ و چوب‌پنبه به کار رفته باشد بسیار مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد. کیفیت این محصولات حرف اول را می‌زند و به مخاطبان نشان می‌دهد که برایشان ارزش قائل هستید. سازگار بودن مواد سازنده این محصولات با محیط زیست به رشد دید مثبت نسبت به برندتان کمک خواهد کرد.

فلش مموری تبلیغاتی: فلش مموری محصولی ارزان‌ قیمت، کاربردی و دارای طول عمر مفید و طولانی است و می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی موثر به کار برده شود. شما به عنوان صاحب کسب‌وکار می‌توانید اطلاعات ضروری، مفید و کاربردی درباره محصولات خود را به صورت فایل PDF در فلش مموری قرار دهید و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. نام و لوگوی برند شما روی فلش مموری در طول زمان برندتان را به مخاطبان یادآوری می‌کند.

چرا خرید و ساخت بج سینه مکمل کالاهای تبلیغاتی است ؟

بج سینه یکی از کالاهای پر مصرفی است که اغلب در همایش ها و نمایشگاه ها برای شناخت بیشتر برند به کار می رود. بج سینه اغلب با نام های بج کت، اتیکت سینه یا دکمه سینه نیز شناخته میشود. حداقل سفارش این بج های سینه 10 عدد است و در کمترین زمان آماده می شود. برای گرفتن مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش خود با شماره 09361512157 در تماس باشید.

چرا خرید هدایای تبلیغاتی برای برندسازی شما ضروری است؟

چرا خرید هدایای تبلیغاتی برای برندسازی شما ضروری است؟

هدایای تبلیغاتی به‌طور باورنکردنی‌ پر اهمیت و سودمند هستند. تحقیقات نشان می‌دهد که ۸۵ درصد افرادی که هدایا تبلیغاتی خاص دریافت می‌کنند، در یک مقطع، باعث تبلیغ مجدد محصولات شما می‌شوند. این به این معنی است که هدایای تبلیغاتی باصرفه یک استراتژی بسیار موثر برای رسیدن به مشتریان بالقوه، صرف‌نظر از اندازه یا مرحله کسب‌وکار شما، فراهم می‌کنند.

در حال‌حاضر، هشت نفر از ده آمریکایی تا ده مورد تبلیغی در خانه خود دارند و ۸۹ درصد از آن‌ها پس از دریافت اولین مورد، نام تبلیغ کننده را به مدت تقریبا دو سال به یاد می آورند. اگر مصرف‌کنندگان از محصولات تبلیغاتی خود راضی باشند، مشاغل می‌توانند شاهد افزایش ۵۰۰ درصدی مراجعات باشند.

برای شما، تحویل هدایای تبلیغاتی چوبی می‌تواند کاتالیزوری باشد که مشتریان را به‌سمت تجارت شما سوق می‌دهد. کالای تبلیغاتی را انتخاب کنید که برای مشتریان بالقوه شما مفید باشد؛ مانند : ساعت تبلیغاتی، تابلو های چوبی، جعبه های چوبی، ظروف تبلیغاتی، ست های اداری و … این‌ هدایای تبلیغاتی، ماهها مشتری را درگیر را تشویق می‌کند.

هدایای تبلیغاتی چوبی به ایجاد برند شما در زندگی مشتریان بالقوه کمک می‌کنند. هروقت شخصی از محصولات تبلیغاتی شما استفاده می‌کند، با برند شما درگیر می‌شود و شروع به تقویت رابطه می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که وفاداری مشتری و حتی بهبود روابط مشتری می‌تواند ناشی از افزایش کالای تبلیغاتی باشد. دلیل این امر آن است که قدردانی، ارتباط مثبتی با برند شما برقرار می‌کند و جلوه‌ای ماندگار ایجاد می‌کند.

هنگامی که هدیه گیرندگان، هدایای تبلیغاتی خاص شما را استفاده می‌کنند یا به نمایش می‌گذارند، آن‌ها نقش تأثیرگذاری در بازاریابی شما دارند. درواقع، آن فرد یک سفیر برای نام تجاری شما می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا در نزد مشتری‌های بالقوه‌، اعتباری ایجاد کنید که ممکن است برخی از آن‌ها قبلاً هرگز درباره شما نشنیده باشند.

انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب و خاص

اکثر کسب و کارها این اشتباه را می‌کنند که هدیه تبلیغاتی ارزان را برای هدایای تبلیغاتی شرکتی انتخاب می‌کنند. در برخی موارد، منطقی است که یک چیز ارزان و با صرفه بخرید؛ اما در اغلب موارد، این هدایای ارزان مستقیما ً به زباله‌دان انداخته می‌شوند. برای مثال، من از یک خودکار بی‌کیفیت ، یک یا دو بار استفاده می‌کنم؛ اما اگر یک خودکار با کیفیت بالاتر داشته باشم، ممکن است ۶ ماه تا یک سال از آن استفاده کنم .

یک هدیه تبلیغاتی خاص باید نماینده برند و فرهنگ شرکت شما باشد، باید ارزش و احساسات ایجاد کند. از طرفی، هدیه تبلیغاتی باید متناسب با خواسته‌ها، نیازها و جایگاه مشتریان شما باشد؛ پس، ابتدا فکر کنید خواسته‌ها، نیازها و آرزوهای مشتری ایده‌آل شما چیست. این به شما این بینش را می‌دهد که محصولات تبلیغاتی خاص شما درواقع چه سودمندی‌ای برای مشتریان خواهد داشت یا آیا آن‌ها از آن لذت می‌برند. بنابراین، احتمالاً کمتر هدایای تبلیغاتی شما را نادیده بگیرند یا دور بیندازند. همچنین، این موارد تبلیغاتی به‌یادماندنی‌تر می‌شوند و احتمالاً اثری ماندگار از برند را در خود جای می‌دهند.

افراد شاغل معمولا روزانه هشت ساعت کنار یک میز کار در یک دفتر یا شرکت کار می‌کنند. با ارائه کالای تبلیغاتی‌ ماندگار که بتواند بهره وری‌ را افزایش دهد و در میز کار خود با آن زندگی کنند، باعث ماندگاری و اثرگذاری بیشتر تجارت خود خواهید شد. محصولات هدایای تبلیغاتی مانند جعبه پذیرایی، ساعت دیواری و تابلوهای معرق با مضامین آیات قرانی و شعر‌ برای این دسته از افراد بسیار مؤثر هستند.

۷ نکته اساسی جهت انتخاب مناسب‌ترین هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی چوبی چیزی فراتر از قرار دادن نام تجارت شما بر روی آن است. درواقع، این محصولات برای تقویت روابط واقعی با مشتریان بالقوه شما هستند. در اینجا، هفت روش برتر برای کمک به شما در انجام این کار صحیح آورده شده است:

هدایای تبلیغاتی‌ را انتخاب کنید که مشتریان شما واقعاً از آن‌ها استفاده خواهند کرد. به عبارت ساده‌تر، اگر مشتریان شما هرگز از کالای تبلیغاتی استفاده نمی‌کنند، شما در حال ایجاد آگاهی از برند یا ارتباط با مشتریان نیستید. درعوض، شما صرفا در حال ایجاد شی هستید.

از خریدن کالای تبلیغاتی ارزان  با عمر کوتاه خودداری کنید. این محصولات شامل هدایای تبلیغاتی ارزان مانند دفترچه یادداشت‌ها هستند که به‌سرعت مورد استفاده قرار می‌گیرند یا اصلاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. هرچه عمر محصولات تبلیغاتی شما طولانی‌تر باشد، در ایجاد آگاهی از برند شما کمک می‌کند.

آرم خود را روی همه‌چیز نگذارید. هیچ‌کس نمی خواهد بیلبورد شما باشد؛ بنابراین، سعی کنید از قرار دادن شرکت خود در مرکز توجه خودداری کنید؛ مگر اینکه یک مسیر بزرگ برای ادامه کار داشته باشید. اگر گیرندگان شما از محصولات تبلیغاتی شما قدردانی کنند، خودشان به دیگران می‌گویند که این محصول را چگونه به دست آورده‌اند.

لوگو و رنگ‌های برند خود را به‌هم وصل کنید. اگرچه شما نام خود را بر روی همه‌چیز نمی‌خواهید؛ اما اتصال مارک شما به محصولات تبلیغاتی همیشه ایده خوبی است. استفاده از یک تمبر کوچک از آرم خود در گوشه‌ای از هدیه، بسیار موثر و اعمال رنگ‌های برند خود، پیام بازاریابی شما را بسیار تقویت می‌کند.

موارد تبلیغاتی‌ای را انتخاب کنید که به طور طبیعی به آنچه انجام می‌دهید، مربوط باشد. تصور کنید که یک شرکت ساختمانی، اسباب‌بازی‌های کودک را به‌عنوان کالای تبلیغاتی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای بسیاری از مشتریان این مسئله گیج‌کننده است. ارائه کالای تبلیغاتی‌ای که مربوط به محصول یا خدمات شما هستند، باعث می‌شود تا ضمن قرار‌دادن مشاغل خود به‌عنوان یک متخصص در صنعت خود، آگاهی عمیق‌تری از برند برقرار کنید.

توجه کنید که در کجا تبلیغ خود را انجام می‌دهید. زمانی که محیط را در نظر می‌گیرید، می‌توانید مخاطبان ایده‌آل خود و نیز ایجاد ارتباط با جایی که محصول یا سرویس شما استفاده خواهد کرد را هدف قرار دهید.

چگونگی استراتژی بازاریابی با استفاده از هدایای تبلیغاتی

راه‌های مختلفی برای اجرای هدایای تبلیغاتی وجود دارد. در زیر، چند ایده متفاوت وجود دارد که ممکن است در سطح محلی از آن استفاده کنید:

  1. ابتدا مشتری یا مشتریان خود را پیدا کنید. سپس، در رویدادهای محلی خود که مربوط به نمایشگاه مرتبط با تجارت شماست؛ نظیر نمایشگاه بهداشت، نمایشگاه مواد غذایی، کنفرانس تجاری و غیره، شرکت کنید.
  2. هنگام مراجعه مشتریان بالقوه، با یک محصول تبلیغاتی آن‌ها را بدرقه کنید. این یک حرکت ساده است؛ اما مشتری از شما به‌خاطر تلاش اضافی قدردانی می‌کند
  3. به اتاق بازرگانی محلی ملحق شوید و به‌عنوان سفیر محصول خود در آن شرکت کنید. بیشتر اتاق‌های بازرگانی به سفرا اجازه می‌دهند که هر ماه با اعضای جدید صحبت کنند. محصولات تبلیغاتی خود را بین اعضای جدید پخش کنید.
  4. بعد از جلسه یا مشاوره، از محصول تبلیغاتی به عنوان هدیه تشکر استفاده کنید. کلیه مشتریان، قدیمی و جدید، از محصول تبلیغاتی رایگان استقبال می‌کنند.
  5. هدایای تولد یا هدایای خاص مختص مناسبت‌های مختلف را برای کلیه مشتریان VIP خود ارسال کنید.

تولید و قیمت چاپ پرچم تبلیغاتی چه مزایایی در کنار بج سینه برای شما دارد؟

چاپ پرچم برای اغلب شرکت ها خصوصا برای معرفی و حضور در نمایشگاه ها یک الزام به شمار می آید. اغلب وقتی وارد شرکت یا موسسه ای بزرگ می شویم پرچمی که لوگو آن شرکت برروی آن درج شده است روبروی ما طنین انداز می شود. اغلب این شرکت ها برای حضور در نمایشگاه ها نیز از پرچم خود برای معرفی برندشان استفاده می کنند. از انواع پرچم ها که بیشترین کاربرد را دارد می توان به پرچم اهتزاز، پرچم تشریفات، پرچم رومیزی اشاره کرد. در ادامه شما را بیشتر با چاپ پرچم تبلیغاتی آشنا خواهیم کرد.اگر می خواهید مشاوره رایگان بگیرد و یا سفارش خود را ثبت کنید با شماره ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ در تماس باشید.

چاپ هدایای تبلیغاتی 2 ساعته 10 تایی از کجا ؟

اگر شما نیز نیاز به مجموعه ای برای تولید انواع هدایای تبلیغاتی دارید ما به شما مجموعه فرزان گیفت https://farzangift.com/ را معرفی می کنیم. این مجموعه با دارا بودن مجهزترین دستگاه های چاپ هدایای تبلیغاتی، سریع ترین چاپ را برای شما به همراه دارد. مجموعه فرزان گیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال، صنایع دستی که از انواع این هدایا می توان به بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی،لیوان تبلیغاتی ماگ، چاپ روبان، بند گردن آویز نمایشگاهی، ساک دستی پارچه ای، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، جاکلیدی تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و …  می توان اشاره کرد، می باشد. این مجموعه تولید انواع هدایای تبلیغاتی در تعداد حداقل 10 عدد را نیز برای شما فراهم کرده است. برای مشاوره و خرید می توانید با شماره 09361512157  در تماس باشید .

دکمه بازگشت به بالا