اخبار سایت

۵ دلیل برای خرید اپل ویژن پرو


اپل ویژن پرو به شما اجازه می‌دهد به طور همزمان با پنجره‌های متعدد کار کنید و محتوای چندرسانه‌ای سه‌بعدی را مستقیماً در برابر چشمانتان مشاهده نمایید.

Vision Pro هم برای کار و هم سرگرمی مناسب است. از برنامه‌های مرتبط با بهره‌وری و کار و همچنین بازی‌ها و پخش ویدیو پشتیبانی می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود یکی از بهترین وسایل همراه برای مسافرانی باشد که قصد پرواز دارند.

دلایل دیگری که Vision Pro را به یکی از بهترین وسایل مسافرتی تبدیل می‌کند عبارتند از:

۱. تجربه غوطه‌وری و جدایی از محیط اطراف
بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند با خواندن کتاب الکترونیکی، تماشای ویدیو یا گوش دادن به پادکست‌ها، خود را از محیط پیرامون جدا کنند. Vision Pro با امکان پخش فیلم و سریال، انتخاب میزان غوطه‌وری در محتوا و تنظیم زاویه دید ۳۶۰ درجه بسیار مناسب این کاربران است.

۲. پشتیبانی از حالت جدید Breakthrough 
اگر نمی‌خواهید کاملاً از دنیای واقعی جدا شوید، می‌توانید از حالت Breakthrough استفاده کنید. این حالت به شما اجازه می‌دهد افراد حاضر در اطرافتان را ببینید، مثلاً وقتی مهماندار نزدیک می‌شود.

 

۳. پشتیبانی از صدای فضایی
ویژگی صدای فضایی به Vision Pro امکان می‌دهد تجربه شنیداری فراگیری را ارائه کند. صدا از همه جهت می‌آید تا لذت تماشا و گوش دادن را افزایش دهد.

۴. دارای برنامه ذهن آگاهی
سفرهای هوایی معمولاً فرساینده هستند. برنامه ذهن آگاهی Vision Pro به کاهش استرس و ایجاد آرامش کمک می‌کند.

۵. کمک به انجام برخی کارها
اگر کار شما وابسته به MacBook است، می‌توانید برنامه‌ها و فایل‌هایتان را همگام‌سازی کنید و بدون نیاز به حمل لپ‌تاپ، برخی کارها را در طول سفر انجام دهید.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا