بازار

۱۰ مدل از بهترین یخچال ساید بای ساید ارزان و پرفروش

در چند سال گذشته یخچال فریزر ساید بای ساید جای خود را در خانه های ایرانی باز کرده است و خیلی ها به دنبال خرید یخچال ساید بای ساید هستند، به همین دلیل در این مطلب قصد داریم ضمن ارایه نکاتی برای بهترین یخچال ساید بای ساید، ۱۰ مدل یخچال فریزر ساید بای ساید پرفروش و ارزان را به شما معرفی کنیم.

نکاتی در خرید یخچال فریزر ساید بای ساید

۱بودجه خود را مشخص کنید

مسلما شما بودجه مشخصی برای خرید یخچال دارید، پس اولین کاری که باید بکنید این است که با توجه به سقف بودجه خود، گزینه های خرید را مشخص کنید.

به طور مثال اگر درحال حاضر که حسن روحانی مملکت را نابود کرده است حدود ۳۰ میلیون تومان (پول یک ماشین ۲ سال گذشته) را برای خرید یخچال ساید بای ساید در نظر گرفته اید، تنها می توانید برندهای ایرانی و متفرقه را انتخاب کنید که در این مطلب معرفی شده اند.

اما اگر سقف بودجه شما تا ۵۰ میلیون تومان هم می رسد، همچنان می‌توانید نیم نگاهی هم به برندهای خارجی داشته باشید.

۲به فضای داخلی ساید بای ساید دقت کنید

فضای داخلی یخچال بعد از کیفیت یخچال یکی از مهمترین معیارهای انتخاب است، برخی یخچال های با صفحاتی که دارند امکان تقسیم بندی فضا را به شما می دهند و همچنین برخی در قسمت درب داخلی یخچال قسمت های جالبی را تعبیه کرده اند.

به فضای داخلی بخش فریزر هم دقت کنید، آیا این فضای برای شما کافی است یا خیر؟ دقت داشته باشید که آب سرد کن یخچال بخشی از فضای داخلی فریزر را اشغال می کند و لازم است که با این موضوع کنار بیایید.

۳یخچال با اندازه مناسب خریداری کنید

هرچه تعداد اعضای یک خانواده بیشتر باشد و یا عادت داشته باشید که مواد غذایی بیشتری را برای آینده ذخیره کنید، در نتیجه به یخچالی با حجم بیشتر نیاز خواهید داشت.

معمولا برای هر عضو خانواده ۱۶۰ تا ۲۰۰ لیتر فضا در نظر می‌گیرند، مثلا اگر جمعیت خانواده شما ۴ نفر است، یک یخچال با ظرفیت ۸۰۰ لیتر برای شما مناسب است، البته این یک تخمین است و قطعا خودتان با توجه به شیوه ذخیره کردن مواد غذایی بهتر می توانید این ظرفیت را مشخص کنید.

دقت کنید که هرچه یخچال بزرگتر باشید انرژی بیشتری هم مصرف می کند، دقت داشته باشید که یخچال ساید بای ساید مورد نظر شما مصرف انرژی بهینه ای داشته باشد و حتما برچسب انرژی داشته باشد.

۴آیا یخچال ساید بای ساید برای آشپزخانه شما مناسب است

پیش از خرید حتما راه ورودی به آشپزخانه و همچنین محل قرار دادن یخچال را اندازه بگیرید تا هنگام انتخاب یک یخچال بتوانید محاسبه کنید که آیا به راحتی در جای خود قرار می گیرد یا خیر.

در نظر داشته باشید که پشت و اطراف یخچال باید به اندازه ۲ الی ۴ سانتی خالی باشد تا یخچال توانایی تنفس را داشته باشد، در غیر این صورت حرارت تولید شده از یخچال به خودش بر می گردد و موجب آسیب به موتور یخچال و عدم توانایی در خنک کردن می شود.

۵جنس بدنه یخچال ساید بای ساید

جنس و رنگ بدنه یخچال ساید بای ساید بسیار حائز اهمیت است، رنگ یخچال از نظر هماهنگی با دکور و ترکیب رنگی آشپزخانه اهمیت پیدا می‌کند.

در حال حاضر یخچال های ساید بای ساید عمدتا در سه رنگ سفید، استیل و تیتانیوم در بازار موجود هستند، هرچند که رنگ های عجیب تری هم می توانید پیدا کنید که البته طرفداران کمتری دارند.

اما جدای از رنگ جنس هم بسیار مهم است، بیشتر از این نظر که در برخی جنس ها جای انگشت به راحتی روی بدنه یخچال باقی می‌ماند و با توجه به باز و بسته شدن یخچال در طول روز، این مورد می تواند کمی اذیت کننده باشد.

کالای خارجی همیشه بهتر از کالای ایرانی نیست

امیدوارم این تصور موجب نشود که کالای خارجی را بدون هیج بررسی خریداری کنید و از طرفی این بی انصافی است که همه کالاهای ایرانی را بی کیفیت بنامیم.

به طور مثال در تولید یخچال فریزر ساید با ساید، برند اسنوا تولیدات نسبتا با کیفیت و متناسب استانداردهای روز دنیا را دارد و یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2321SW در سال ۹۷ در لیست پرفروش ترین یخچال های ایران قرار گرفته بود و استقبال خوبی از آن به عمل آمد.

ایکس ویژن هم یکی دیگر برندهای ایرانی است که سال‌ها در زمینه تولید محصولات برقی فعالیت می‌کند. ایکس ویژن با تولید یخچال فریزر ساید بای ساید مدل XHR-990 در لیست پرفروش‌ترین ساید بای سایدهای سال ۹۷ در بازار ایران قرار گرفته است.

برگرفته شده از: kharidyaar.ir

دکمه بازگشت به بالا