بدون دسته بندی

چگونه سئو وردپرس را خودکار کنیم


هر صاحب وب‌سایتی که من ملاقات کرده‌ام به‌طور باورنکردنی مشغول ایجاد محتوای شگفت‌انگیز، ساختن برند خود و درگیر شدن با مخاطبان خود است. همه آنها برای پیدا کردن زمان برای کار بر روی سئو سایت خود تلاش می کنند.

در واقع، یکی از مشتریان من به من گفت که ای کاش یک دکمه جادویی داشت که سایتش را برای او بهینه می کرد.

اینجاست که اتوماسیون سئو وارد می شود. شما می توانید بسیاری از فرآیندهای سئو را خودکار کنید تا در زمان گرانبها صرفه جویی کنید و سایت خود را بدون تلاش دستی مداوم در بهترین شکل نگه دارید.

اما این بدان معنا نیست که شما فقط می توانید تلاش های سئوی خود را روی خودکار پایلوت قرار دهید. اتوماسیون باید با a ترکیب شود استراتژی سئو خوب و نظارت انسانی برای بهترین نتایج.

با این اوصاف، بیایید راه‌های قدرتمندی را برای صرفه‌جویی در زمان با خودکارسازی جنبه‌های کلیدی سئوی وردپرس بررسی کنیم.

توجه داشته باشید: این پست مهمان بنجامین روجاس، رئیس جمهور است همه در یک سئو، بهترین افزونه سئو وردپرس موجود در بازار. این یک است ستون خبره جایی که ما از یک متخصص وردپرس دعوت می کنیم تا تجربیات خود را با خوانندگان ما به اشتراک بگذارد.

صعود سریع به رتبه بندی: چگونه سئوی وردپرس را خودکار کنیمصعود سریع به رتبه بندی: چگونه سئوی وردپرس را خودکار کنیم

من در این پست به چند موضوع می پردازم. در اینجا یک لیست مفید وجود دارد تا بتوانید به بخشی که بیشتر به آن علاقه دارید بروید:

1. یک افزونه سئوی با کیفیت برای وردپرس نصب و استفاده کنید

اول از همه، هر وب سایت وردپرسی نیاز به یک افزونه اختصاصی سئو. مانند کمک خلبان خود برای بهینه سازی موتورهای جستجو به آن فکر کنید.

پلاگین هایی مانند همه در یک سئو و Yoast مانند ربات های خستگی ناپذیر عمل کنید و تعداد زیادی کار را خودکار کنید:

  • آنها به طور خودکار توضیحات متا فریبنده ای را ایجاد می کنند که در زیر عنوان صفحه شما در نتایج جستجو ظاهر می شود.
  • آنها به طور خودکار نقشه های سایت تولید می کنند که موتورهای جستجو می توانند از آنها به عنوان نقشه راه برای یافتن محتوای شما استفاده کنند.
  • آنها حتی محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کنند و پیشنهاداتی برای بهبود استفاده از کلمات کلیدی، خوانایی و موارد دیگر ارائه می دهند.

به طور خلاصه، آنها برای ساده سازی فرآیند سئو طراحی شده اند و اطمینان حاصل می کنند که سایت شما همیشه با حداقل تلاش بهینه شده است.

بسیاری از کاربران به من می گویند که در چند ماه اول نصب افزونه سئو شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی در ترافیک ارگانیک هستند.

2. نظارت خودکار بر عملکرد SEO

دانستن عملکرد وب سایت شما در نتایج جستجو بسیار مهم است. خوشبختانه، لازم نیست هر روز زمانی را صرف بررسی دستی رتبه بندی خود کنید.

یک پلاگین سئو با کیفیت به شما کمک می کند تا به طور خودکار انگشت خود را روی نبض نگه دارید نظارت و حسابرسی عملکرد سئو سایت شما

این ابزار کل وب سایت شما را برای هرگونه مشکل سئو مانند لینک های شکسته یا زمان بارگذاری کند اسکن می کند. همچنین خواهد شد نحوه رتبه بندی خود را پیگیری کنید زیرا کلمات کلیدی مهم در طول زمان تغییر می کنند تا به شما کمک کند بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.

این افزونه سپس این بینش ها را می گیرد و گزارش های عملی در مورد سلامت SEO وب سایت شما ارائه می دهد که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل می شود.

به این ترتیب، وقتی زمانی را صرف کار روی سئو می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که در رتبه‌بندی خود پیشرفت‌های چشمگیری ایجاد می‌کنید.

افزونه مناسب همچنین به شما امکان می دهد تا یک داشبورد سئو درست از ناحیه مدیریت وردپرس شما. این معیارهای مهم سئو را در یک نگاه نشان می دهد و شما به راحتی می توانید جزئیات بیشتری را بررسی کنید.

رنکینگ سئو را از داشبورد آمار جستجو نظارت کنیدرنکینگ سئو را از داشبورد آمار جستجو نظارت کنید

3. به طور خودکار پیشنهادهایی برای بهینه سازی محتوای وردپرس دریافت کنید

بهترین افزونه های سئو نیز شامل ابزارهای بهینه سازی محتوا که می تواند محتوای شما را هنگام نوشتن برای بهبود سئوی صفحه تجزیه و تحلیل کند. تیم من از این ابزارها با موفقیت زیادی استفاده می کند.

و از آنجایی که آنها نقاط قوت و ویژگی های متفاوتی دارند، می توانید از چندین ابزار مکمل برای بیشترین افزایش سئو استفاده کنید.

به عنوان مثال، All in One SEO به طور خودکار میزان بهینه سازی یک پست را اندازه گیری می کند و به آن امتیاز TruSEO می دهد. سپس پیشنهادات عملی در مورد چگونگی بهبود امتیاز برای سئوی بهتر ارائه می دهد.

ممیزی سئو در AIOSEOممیزی سئو در AIOSEO

ابزارهای دیگر، مانند SEOBoost و Clearscope، به طور خودکار کلمات کلیدی مورد استفاده در مقالات با رتبه بالا در یک موضوع را تجزیه و تحلیل می کنند.

سپس آنها این کلمات کلیدی را انتخاب می کنند و کلمات و عباراتی را که می توانید به صورت دستی به پست خود اضافه کنید فهرست می کنند تا آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنند و ارتباط آن را بهبود بخشند.

ویژگی بهینه سازی محتوا در SEOBoostویژگی بهینه سازی محتوا در SEOBoost

در تجربه من، این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا رتبه‌بندی جستجو را تا حد زیادی بهبود بخشید.

در واقع، یک مطالعه اخیر تأیید می کند که ابزارهای بهینه سازی محتوا می توانند ترافیک ارگانیک را تا 400٪ در مدت 6 ماه افزایش دهند. این یک افزایش قابل توجه از اتوماسیون است!

4. به طور خودکار نشانه گذاری طرحواره را به پست ها و صفحات وردپرس اضافه کنید

برای افزایش 30 درصدی دیگر در نرخ کلیک، توصیه می کنم نشانه گذاری طرحواره را به پست های خود اضافه کنید. این داده‌های ساختاری است که به موتورهای جستجو کمک می‌کند محتوای شما را واقعاً درک کنند تا بتوانند آن را در صفحات نتایج جستجو بهتر دیده شوند.

برای مثال می توانید استفاده کنید طرح دستور پخت برای مشاهده بهتر وبلاگ غذایی خود.

نمونه ای از یک قطعه دستور پخت ویژه، در Googleنمونه ای از یک قطعه دستور پخت ویژه، در Google

زیاد افزونه های سئو شامل یک تولید کننده طرحواره هستند که می تواند به طور خودکار نشانه گذاری طرحواره را در پست ها و صفحات شما ایجاد و اعمال کند و به شما یک مزیت عمده سئو می دهد.

می‌توانید نشانه‌گذاری طرح‌واره پیش‌فرض را که می‌خواهید به‌طور خودکار به هر پست اضافه کنید، تعریف کنید. و سپس می‌توانید به راحتی نشانه‌گذاری طرح‌واره اضافی را برای سؤالات متداول، دستور العمل‌ها، رویدادها، محصولات و موارد دیگر در صورت نیاز اضافه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد، این راهنما را در نحوه اضافه کردن نشانه گذاری طرحواره در وردپرس.

5. به صورت خودکار نقشه های سایت را اضافه و ارسال کنید

برای اینکه محتوای وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر شود، هر موتور جستجو باید هر صفحه و پستی را در سایت شما پیدا کرده و فهرست بندی کند.

گوگل برای کمک به این فرآیند استفاده از نقشه سایت را توصیه می کند. می توانید آنها را به عنوان نقشه راه برای موتورهای جستجو در نظر بگیرید که یافتن و فهرست بندی تمام صفحات سایت شما را آسان می کند.

گوگل می گوید که استفاده صحیح از نقشه سایت می تواند منجر به افزایش 40 درصدی صفحات خزیده شده برای وب سایت های بزرگ شود. این تضمین می کند که محتوای شما بیشتر ایندکس شده و در نتایج جستجو ظاهر می شود.

به خاطر داشته باشید که نقشه سایت انواع مختلفی دارد. نقشه های سایت XML محتوای وب سایت خود را فهرست کنید تا موتورهای جستجو بتوانند به راحتی آن را کشف و فهرست کنند. از سوی دیگر، نقشه سایت RSS به موتورهای جستجو کمک کنید محتوای جدید و به روز شده را سریعتر فهرست کنند.

برای بهترین نتایج سئو، پیشنهاد می کنم از هر دو استفاده کنید.

خوشبختانه، بسیاری از افزونه های سئو می توانند به طور خودکار نقشه های سایت XML و RSS را تولید و به روز کنند. این نقشه های سایت به طور خودکار بدون نیاز به هیچ اقدامی از شما نگهداری می شوند.

با این حال، برای سایت‌های کاملاً جدید، اکیداً توصیه می‌کنم که a ارسال دستی به گوگل تا مطمئن شوید که سایت شما در سریع ترین زمان ممکن ایندکس می شود.

6. به طور خودکار تغییر مسیرها را ایجاد کنید

تغییر URL یک صفحه وب معمولا ایده بدی است. به این دلیل که اگر کسی صفحه را نشانک کرده یا در یک پست وبلاگ به آن پیوند داده باشد، پیروی از URL قدیمی منجر به خطای 404.

لینک های شکسته و پیام های خطایی از این قبیل برای کاربران خسته کننده و برای سئو مضر است و در نتیجه باعث ایجاد مشکل می شود نرخ پرش که 12 درصد بیشتر است.

خبر خوب این است که می توانید از افزونه وردپرس به صورت خودکار استفاده کنید ایجاد 301 تغییر مسیر وقتی URL صفحه را تغییر می دهید. این بدان معناست که وقتی کاربر URL قدیمی را دنبال می کند، بلافاصله به URL جدید هدایت می شود.

به سادگی جابجایی تنظیمات در آن افزونه است.

فعال کردن تغییر مسیرهای خودکار با AIOSEOفعال کردن تغییر مسیرهای خودکار با AIOSEO

این اتوماسیون تجربه کاربری روان را تضمین می کند و ارزش سئو سایت شما را حفظ می کند.

حتی پس از فعال کردن تغییر مسیرهای خودکار، ممکن است وب سایت شما همچنان لینک های شکسته داشته باشد. اگر قبل از نصب افزونه SEO خود یک URL را تغییر دهید یا زمانی که به وب سایت دیگری پیوند می دهید که در آن یک پست حذف شده یا به URL دیگری منتقل می شود، این اتفاق می افتد.

بررسی دستی اینکه هر لینک در سایت شما کار می کند وقت گیر است. چک کننده های لینک شکسته از اتوماسیون برای اسکن منظم سایت خود برای یافتن لینک های شکسته استفاده کنید تا بتوانید به راحتی آنها را تعمیر کنید.

تیم من یک افزونه مفید به نام ایجاد کرد جستجوگر لینک شکسته که می تواند لینک های شکسته را بدون تأثیر بر عملکرد وب سایت شما اسکن کند. نسخه رایگان به شما امکان می دهد تا 200 پیوند داخلی را اسکن کنید، در حالی که نسخه حرفه ای لینک های داخلی و خارجی بیشتری را اسکن می کند.

لینک های شکسته شما در یک گزارش مناسب در داشبورد وردپرس شما فهرست می شوند. سپس می‌توانید با تایپ URL صحیح پیوند شکسته را به سرعت رفع کنید یا پیوند را به طور کامل حذف کنید.

پیوندهای شکسته را پیدا کنید و URL ها را با Broken Link Checker توسط AIOSEO ویرایش کنیدپیوندهای شکسته را پیدا کنید و URL ها را با Broken Link Checker توسط AIOSEO ویرایش کنید

8. لینک سازی داخلی در وردپرس را خودکار کنید

لینک های داخلی به پست ها و صفحات وب سایت شما اشاره می کنند. من دوست دارم آنها را به عنوان راهنمای مفیدترین محتوای شما در نظر بگیرم که به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا در وب سایت شما حرکت کنند و بازدید از صفحه را تا 40٪ افزایش می دهد.

در حالی که یک استراتژی پیوند داخلی برای سئو مهم است، ممکن است خسته کننده و وقت گیر باشد. اتوماسیون به شما این امکان را می دهد که این پتانسیل را بدون صرف ساعت ها برای افزودن لینک ها به حداکثر برسانید.

ابزارهای پیوند داخلی می تواند فرآیند یافتن فرصت های پیوند داخلی مرتبط را خودکار کند تا بتوانید بر ایجاد محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنید.

آنها به طور خودکار لینک های سایت شما را می خزند و گزارش مفصلی ارائه می دهند. سپس می‌توانند مکان‌های دیگری را برای افزودن پیوندها به محتوای موجود شما پیشنهاد کنند.

می توانید بدون نیاز به ویرایش هر پست، آنها را با یک کلیک به محتوای خود اضافه کنید.

امتیاز: اتوماسیون های اضافی برای بهبود سئو

من این مقاله را با چند نکته سریع برای راه‌های بیشتر برای استفاده از هوش مصنوعی و اتوماسیون برای صرفه‌جویی در زمان و بهبود سئوی سایت خود به پایان می‌برم:

  • با استفاده از یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی محتوا بنویسید. این ابزارهای هوش مصنوعی دائماً در نوشتن نسخه‌های بهینه‌شده برای سئو بهتر می‌شوند، اما در تجربه من، تصحیح دقیق و بررسی واقعیت ضروری است. من همیشه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به عنوان اولین پیش نویس در نظر می گیرم.
  • با استفاده از هوش مصنوعی تیترهای قدرتمند بنویسید. AIOSEO از هوش مصنوعی برای ارائه پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود سرفصل های خود استفاده می کند. همچنین می تواند توضیحات متا را بر اساس محتوای شما ایجاد کند، اگر به صورت دستی آن را وارد نکرده باشید.
  • بهینه سازی تصویر به صورت خودکار. افزونه های مناسب وردپرس می توانند به طور خودکار اندازه تصویر را کاهش دهند تا عملکرد سایت شما بهبود یابد و شرح و توضیحات متن جایگزین، عناوین و موارد دیگر خودکار شود.
  • اشتراک گذاری اجتماعی را خودکار کنید. همچنین می توانید از یک افزونه وردپرس برای به اشتراک گذاری خودکار مطالب قدیمی و جدید در پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا ترافیک بیشتری را به سایت خود وارد کنید.

امیدوارم پست مهمان من شما را متقاعد کرده باشد که اتوماسیون SEO می تواند در زمان شما صرفه جویی کند و در عین حال رتبه جستجوی وب سایت شما را بهبود بخشد. همچنین ممکن است بخواهید این راهنماها را مشاهده کنید چگونه ترافیک سئوی خود را در 6 ماه دو برابر کنیم؟ یا بهترین ابزارهای ردیاب رتبه سئو برای ردیابی کلمات کلیدی.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش ویدیویی وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.



این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

Link to fons nuntium

دکمه بازگشت به بالا