طراحی وب

چگونه تیم‌های مجازی را به جوامعی با هم تنیده تبدیل کنیم: نکات اثبات شده رادا آگراوال


استاد ما این هفته یک بار 40000 نفر را در یک مهمانی رقص مجازی عظیم برای اپرا رهبری کرد. (اپرا!)

به عنوان کسی که حرکات رقصش شبیه یک ربات ناکارآمد است، اعتراف می کنم که این مفهوم برای من بسیار ناخوشایند به نظر می رسید. اما تماشای ویدیوها باعث شد متوجه شوم که آگراوال درگیر چیزی است: مردم برای برقراری ارتباط ناامید هستند.

رادا آگراوال یک معمار جامعه، سخنران عمومی و کارآفرین است و به کسب‌وکارها (مانند متا، نایک و کمپبل) کمک می‌کند تا جوامع قوی‌تری را در محل کار خود ایجاد کنند. او همچنین بنیانگذار DAYBREAKER، یک مهمانی رقص صبحگاهی در 33 شهر در سراسر جهان است.

بیایید به سه نکته او برای پرورش جامعه ای از خودتان بپردازیم.

برای اشتراک در کارشناسی ارشد بازاریابی اینجا را کلیک کنید

چگونه بر هنر ساختن یک جامعه پر رونق مسلط شویم

1. شما به یک معمار جامعه نیاز دارید. (و نه، کارآموز نیست.)

قبل از اینکه به یک پست بزرگ در مورد “جامعه” و “دوستی” مسخره کنید، اجازه دهید نگاهی دقیق به برخی از اعداد بیندازیم:

  • در سال 2023، تنها یک سوم کارمندان به کار خود مشغول بودند
  • 1.9 تریلیون دلار در بهره وری از دست رفته کارمندان غیرفعال را تشکیل می دهند
  • 92 درصد از مدیران می گویند که تعامل بالا = مشتریان شادتر

یا، یک مثال شخصی را در نظر بگیرید: چند سال پیش بهترین دوستم کریستن را در دفتر کار ملاقات کردم. او اکنون در عروسی من ساقدوش عروس است، و من به رادا گفتم حتی اگر 20 هزار دلار بیشتر به من پیشنهاد شود، کار در جای دیگری را رد می کنم. بسیار در عوض به سنت هفتگی خود برای غیبت کردن در باغ قهوه در HQ با کریستن ادامه دهم.

جامعه این قدرت را دارد که کارمندان را راضی نگه دارد، درگیر کند و مایل به انجام کارهای فراتر از آن باشند تا جریان نقدینگی برای کسب و کار شما حفظ شود.

برای پرورش یک جامعه، باید آن را در اولویت قرار دهید.

آگراوال به من گفت: “شما باید یک معمار جامعه استخدام کنید – و منظور من این نیست که کارآموز تازه کار را با این کار موظف کنید.” “مدیر ارشد جامعه شما باید با همان سطح جدیتی که یک مدیر ارشد بازاریابی یا مدیر ارشد اجرایی است وارد کار شود.

هنگامی که CCO خود را دریافت کردید، از آن شخص می خواهید که با رئیس هر بخش بنشیند تا نیازهای پشت هر نقش را درک کند.

«در یک محیط کار در خانه تفکیک‌شده، ایجاد حس رفاقت و وفاداری در یک شرکت بدون اینکه ابتدا بفهمیم چه کسانی در پشت هر بخش هستند، دشوار است. آگراوال می گوید: باید اکوسیستم های مینیاتوری داخل شرکت را بشناسید و همه آنها را در یک تراز ارزشی منسجم قرار دهید.

2. کار فقط برای churnin نیست' و می سوزد.

آگراوال تصدیق می کند که تنهایی در هر سطحی وجود دارد – چه مدیر عامل باشید، چه مدیر میانی یا کارآموز جدید.

و آگراوال از صمیم قلب معتقد است کار می تواند راه حلی برای این تنهایی باشد. در واقع او در یک دفتر با شوهر خود آشنا شد.

مهم است که به یاد داشته باشید که فضاهای کاری فقط فضاهایی برای تکان دادن و سوزاندن نیستند. آنها فضاهایی برای معاشرت هستند، و این جایی است که شما در واقع بیشترین ارتباطات اجتماعی خود را به دست می آورید و دریافت می کنید.

آگراوال معتقد است که این وظیفه رهبر است که بفهمد هر یک از افراد تیم او چگونه می خواهند اجتماعی شوند.

به عنوان مثال، او به افراد تازه کار تیم خود علاقه مند است: «من، به عنوان بنیانگذار شرکتم، می خواهم بفهمم و یاد بگیرم که جوان ترین اعضای تیم در تیم من چه می خواهند. آنها به چه چیزی نیاز دارند؟ چگونه اجتماعی می شوند؟ چگونه می توانم آنها را در رفاقتشان حمایت کنم؟ این سطح از کنجکاوی در یک تیم بسیار مهم است.”

ترجیحات اجتماعی خودم؟ دو کلمه: شب مارگاریتا.

3. خارج از سایت، خارج از سایت، خارج از سایت.

در بحبوحه همه‌گیری، تلاش‌های ناخوشایند برای برقراری ارتباط را به خوبی به یاد دارم.

زوم ساعت های شاد. شکار لاشخور از راه دور. چیزهای بی اهمیت مجازی

تلاش خوب بود، اما تقریباً به اندازه آن قدرتمند نبود یکی شرکت خارج از سایت HubSpot مارس گذشته میزبانی شد (که منجر به یک گردش تیمی به یک بار کارائوکه شد، جایی که ما خانه را با اجرای تکان دهنده سلین دیون خراب کردیم. قلب من ادامه خواهد داد).

آگراوال بر اهمیت انجام کارهای خارج از شرکت به عنوان فرصتی برای حفظ انگیزه و مشارکت کارکنان تاکید می کند. او همچنین در صورت امکان، رویدادهای حضوری مداوم تر را تشویق می کند.

بخش مهم این است که نامی برای آن بگذاریم و آهنگی به آن بدهیم. وقتی انرژی و هدفمندی و فضا را در نظر می گیرید، احساس تعلقی ایجاد می کنید

آگراوال چند مثال به من ارائه کرد: شاید شرکت شما میزبان یک شب پوکر ماهانه باشد، یا یک تیم اسکیت غلتکی ایجاد کند که هر سه ماه یک بار با لباس های احمقانه اسکیت می زند.

اگر حضور حضوری همه گزینه‌ای نیست، آیا می‌توانید ملاقات‌های کوچک را در شهرهای مختلف تشویق کنید؟ و اگر نه، چگونه می توانید ارتباطات مجازی را آسان تر کنید؟

ساده ترین راه حل این است که بپرسید کارمندان شما: چه چیزی باعث می شود که هر روز صبح به سر کار بیایند، هیجان بیشتری داشته باشند؟

اغلب اوقات ما به ساختن اجتماعات به‌عنوان نشستن روی صندلی‌ها فکر می‌کنیم، اما نه به‌عنوان انسان‌هایی که دارای روح‌های متفکر و احساسی هستند.»

به یاد داشته باشید، آن‌هایی که روح‌های متفکر و احساسی دارند می‌توانند تقریباً ۲ تریلیون دلار بازدهی از دست بدهند – با آن‌ها مانند انسان رفتار کنید، و ممکن است از این که چگونه به نتیجه‌ی نهایی تغییر می‌دهد شوکه شوید.

برای اشتراک در کارشناسی ارشد بازاریابی اینجا را کلیک کنید



این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

جهت دانلود و یا توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید

دکمه بازگشت به بالا