اخبار سایت

لنوو به‌زودی از لپ‌تاپی با صفحه نمایش شفاف رونمایی می‌کند


لپ‌تاپ‌ها اخیراً به سمت تبدیل شدن به تبلت‌ها و صفحه نمایش‌های لمسی حرکت کرده‌اند، چراکه نوت‌بوک‌های دو نمایشگر بیش‌ از پیش برجسته شده‌اند.

اکنون به نظر می رسد که لنوو  آماده است تا این مفهوم را با یک نوت‌بوک مدرن، وارد ابعادی کاملاً جدیدی کند. عکس‌هایی از لپ‌تاپ لنوو با ظاهری عجیب و غریب، با نمایشگر اصلی شفاف در فضای مجازی منتشر شده است.
نحوه دقیق عملکرد این لپ‌تاپ مشخص نیست، اما ممکن است از پنل‌های OLED شفاف استفاده کند.

بر اساس عکس‌هایی که توسط Windows Report منتشر شده است، به نظر می‌رسد این دستگاه مرموز، یک لپ‌تاپ با دو صفحه‌نمایش است.
 

اگرچه نمایشگر اصلی کاملاً شفاف است اما تصویر را مانند یک نمایشگر استاندارد پخش می‌کند. در تصویر ارائه شده، می‌توانیم تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز 11 را ببینیم، بنابراین فردی که روبروی شما نشسته است، می‌تواند آنچه را روی دسکتاپ شما قرار دارد ببیند.

یک صفحه نمایش زیر صفحه شفاف با صفحه کلید خازنی و صفحه لمسی، مشابه Yoga Book 9i لنوو، بدون صفحه کلید خارجی برای تایپ قرار دارد. Windows Report می‌گوید لنوو به زودی از این لپ‌تاپ منحصر بفرد در کنگره جهانی موبایل که از 26 فوریه آغاز می شود، رونمایی خواهد کرد.

هر چیز دیگری در مورد این لپ‌تاپ در هاله ای از رمز و راز باقی مانده است. کار کردن با یک لپ‌تاپ دو صفحه‌نمایشی تجربه جالبی است، زیرا می‌توان از آن به‌عنوان تبلت یا کامپیوتری با نمایشگر دوگانه استفاده کرد. با این حال، مشخص نیست که یک صفحه نمایش شفاف چگونه کار می‌کند، چه برسد به اینکه چه کارایی‌هایی دارد!

از این گذشته، بیشتر مردم هنگام استفاده از لپ‌تاپ در جایی غیر از خانه،  حریم خصوصی را مد نظر قرار می‌دهند، و به نظر می‌رسد که این لپ‎‌تاپ دراین زمینه مشکل‌ساز باشد. با این حال، این امکان وجود دارد که بتواند محتوای سه بعدی همه‌جانبه را نمایش دهد، بنابراین باید تا پخش گزارش‌های بیشتری از لنوو صبر کرد.
 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا