فناوری اطلاعات

چگونه امتیاز خود را در اسنپ افزایش دهیم و تخفیف بگیریم؟


با افزایش کاربرد اینترنت در زندگی روزمره، اپلیکیشن‌­ها و وب‌سایت­‌های زیادی برای انجام کارهای روزمره مثل خرید اینترنتی و آنلاین از سوپرمارکت­‌ها، سفارش غذا از رستوران­‌ها، خرید از عطاری­‌ها، پروتئینی و… طراحی و راه‌­اندازی شده ­است؛ برای مثال اپلیکیشن اسنپ در ابتدا تنها برنامه‌­ای برای درخواست آنلاین خودرو برای سفرهای درون شهری بود اما در ادامه با توجه به پتانسیل بالای این برنامه، امکانات و خدمات بیشتری به این اپلیکیشن اضافه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت موپن، مواردی مثل اسنپ فود، اسنپ مارکت و… امکاناتی هستند که به مرور زمان به برنامه‌ی اسنپ اضافه شدند که باعث افزایش رضایت مردم نسبت به این اپلیکیشن شد.

معرفی اسنپ

 شما امروزه با مراجعه به برنامه‌ای مثل اسنپ فود که زیرمجموعه­‌ی اسنپ می‌­باشد، می‌­توانید با کمک دسته‌بندی­‌هایی که در این مجموعه وجود دارد، محصول، غذا یا خوراکی موردنظر خود را سفارش دهید. این دسته‌­بندی‌­ها شامل رستوران، کافه، شیرینی فروشی، عطاری، پروتئینی، داروخانه و… می‌­شود.

برنامه‌هایی از این قبیل باعث‌ شده تا روز به روز به کاربران اسنپ اضافه شود اما تیم اسنپ برای جلب رضایت مشتریان بیشتر، خدماتی مثل انواع کوپن، کدهای تخفیف متنوع مثل تخفیف اسنپ مارکت، انواع جایزه و هدیه و قرعه­‌کشی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است که این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریان و خرید بیشتر آن‌ها می‌­شود.

شما با مراجعه به سایت موپُن علاوه ­بر آگاه‌شدن از این قرعه‌­کشی­‌ها و کدهای تخفیفی که در اپلیکیشن­‌های متنوع زیر نظر اسنپ فود قرار می­‌گیرد، می­‌توانید مقاله­‌های متنوعی درباره­‌ی رستوران­‌های برتر هر شهر اسنپ فود، درباره­‌ی خود اپلیکیشن اسنپ (مسافربری) و… را مطالعه کنید و اطلاعات مفیدی کسب کنید.

انواع قرعه­‌کشی­‌ها و جوایز اسنپ و نحوه‌­ی شرکت در این مسابقات

اسنپ برای افزایش رضایت مشتریان و جذب کاربران جدید جوایز و هدیه‌های متنوعی برای مشتریان خود در نظر گرفته است. یکی از روش­‌های جایزه از اسنپ و شرکت در قرعه‌کشی‌های متنوعی که برگزار می‌­شود، مراجعه به اپلیکیشن اسنپ کلاب می‌­باشد.

اسنپ کلاب در واقع نام باشگاه مشتریان اسنپ می‌­باشد و با ارائه‌ی جوایز مختلف و هدیه‌­های هیجان‌­انگیز، باعث بالا رفتن تعداد کاربران اپلیکیشن اسنپ شده ­است. شما به ازای هر تراکنش (البته در ازای تراکنش­‌های موفق)، به امتیازتان اضافه می­‌شود. با بالا رفتن این امتیازها در نهایت می‌­توانید جوایز فوق‌العاده و هیجان‌انگیزی از تیم اسنپ دریافت کنید.

این دریافت جوایز و بالارفتن امتیاز، با استفاده از تمام سرویس‌­های اسنپ امکان­‌پذیر است. برای

مشاهده‌­‌ی امتیاز­های خودتان کافی­ست وارد اپلیکیشن اسنپ شوید و از منوی بالای صفحه، گزینه‌­ی امتیاز را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه وارد صفحه‌­ی اسنپ کلاب می­‌شوید و می‌­توانید امتیازهای خود را در اسنپ مشاهده کنید. همچنین می­‌توانید برحسب امتیازی که در مجموعه‌ی اسنپ دریافت کرده‌­اید، از تخفیف­‌ها و جوایز هیجان­‌انگیز این مجموعه استفاده کنید.

یک بخش دیگر مربوط به جوایز هم برای خرید از فروشگاه‌ها یا رستوران‌های مختلف است که از طرف مدیران و مسئولین آن به ازای خریدها و فعالیت مختلف کاربران برایشان در نظر گرفته‌ می‌شود و هرچه کاربران بیشتر مطابق این فرآیندها فعالیت کنند، جوایز بیشتر دریافت خواهند کرد. استفاده از جوایز معمولاً در خریدهای بعدی از رستوران یا فروشگاه مورد نظر امکان‌پذیر است.

بررسی امتیازات و شرایط آن

تمام خدمات مجموعه‌­ی اسنپ امتیاز مشخصی دارد، برای مثال خرید بسته‌ی اینترنت و شارژ سیم‌کارت­‌ها 10 امتیاز دارد. برای خدمات قطار و خرید بلیط قطار، 50 امتیاز، برای سفرهای خارجی (خرید بلیط برای پروازهای خارجی) 1200 امتیاز در نظرگرفته شده ­است. برای کسب امتیاز بیشتر، می­‌توانید از خدماتی که امتیاز بیشتری دارند استفاده کنید تا هرچه زودتر امتیاز شما در این برنامه بالاتر رود و بتوانید از جایزه‌­ها و هدایای بهتری بهره‌مند شوید.

این امتیازها برخلاف اکثر کدهای تخفیف اسنپ محدودیت زمانی کمی ندارند و شما هر زمانی که بخواهید می‌­توانید از این امتیازها استفاده کنید و از جوایز این مجموعه بهره­‌مند شوید البته خیلی هم صبر نکنید تا امتیازی از شما کسر نشود. برای شرکت در قرعه­‌کشی­‌ها نیز، شما به امتیازاتی که در این برنامه به دست می­‌آورید نیاز دارید و از طریق آن‌ها می­‌توانید شانس خود را برای شرکت در قرعه‌کشی‌های گوشی همراه، کنسول بازی و دیگر جوایز اسنپ امتحان کنید.

اسنپ علاوه بر امکان درخواست آنلاین خودرو، موارد و اپلیکیشن‌­های دیگری نیز دارد که شما از طریق آنها نیز می­‌توانند امتیاز خود را بالا ببرید. برای مثال اسنپ فود یکی از این اپلیکیشن­‌هاست که زیر نظر مجموعه‌ی اسنپ فعالیت می­‌کند، علاوه ­بر امتیازها و قرعه­‌کشی‌هایی که این مجموعه انجام  می‌­دهد، اسنپ فود برای جذب مشتریان بیشتر کد تخفیف اسنپ فود در نظر گرفته است. استفاده از این تخفیف باعث می‌­شود بتوانید سفارشات خود را با مبلغ کمتری ثبت کنید و تجربه­‌ی یک خرید دلچسب را داشته­ باشید.

جوایز اسنپ

جمع‌بندی

با توجه به تعدد فروشگاه‌های آنلاین در سراسر کشور، صاحبان مشاغل آنلاین تمام تلاش خود را می­‌کنند تا با ارائه‌­ی تخفیف‌­ها، کوپن­‌ها، هدایا و جوایز خلاقانه و همچنین در شأن مشتری، بتوانند باعث رشد فروشگاه یا اپلیکیشن خود شوند. شما در برنامه اسنپ شاهد این مورد هستید.

این تیم اسنپ برای هر تراکنش، ثبت سفارش و مواردی از این قبیل، امتیازی در نظر گرفته است. با بالا رفتن این امتیاز شما می­‌توانید شانس خود را در قرعه‌کشی­‌هایی که توسط تیم اسنپ انجام می‌­شود بالا ببرید و یکی از صاحبان گوشی­‌های همراه، کنسول­‌های بازی و دیگر هدایای نفیس طبق درخواست و تنوع اسنپ کلاب باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا