بازار

چه برند تلویزیونی بخریم؟

امروزه با توجه به تنوعی که برند‌های لوازم برقی و خانگی در بازار دارند سوالی که ذهن خریداران را به خود جلب می‌کند این است که چه برندی را خریداری کنند که باعث پشیمانی‌شان نشود.
در ادامه این مطلب از وب سایت کارسرویس برایتان توضیح خواهیم داد که چگونه بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید.

اما همان گونه که مستحضرید پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد و شما با توجه به سلیقه و خواسته‌ای که از دستگاه مورد نظر خود دارید از توضیحات ما می توانید نتیجه گیری کنید.
با وجود اینکه همه دستگاه‌های موجود در بازار از تکنولوژی و فناوری‌های جدید پشتیبانی می‌کنند و تقریبا امکانات یکسانی دارند، دستگاه‌های مورد نظر باید با دقت و تحقیق بیش‌تر بررسی شوند.

برندهای مختلف تلویزیون

برندهای مختلف تلویزیون

امروزه برند‌هایی همچون تی سی ال، جی پلاس، ایکس ویژن، الجی، سامسونگ، سام، سونی، شیائومی، سونیا و هوریون، هاردستون، دنای و چندین برند دیگر شناخته شده و یا نوپا و جدید در بازار وجود دارند که شاید نام یک سری از آن‌ها را شنیده باشید و یا برایتان ناآشنا باشد.
حال ما چندین برند را برایتان به طور مختصر معرفی می‌کنیم تا بتوانیم شما را تا حدودی با برند‌های موجود در بازار آشنا کنیم تا در زمان خرید بتوانید تلویزیون مناسب خود را انتخاب کنید و با پشیمانی مواجه نشوید.
بهترین روش برای انتخاب کردن تلویزیون مناسب این است که در ابتدا مشخص کنید که تلویزیون مورد نظر را برای چه امری می‌خرید. گاهی می‌خواهید برای خانه آن را تهیه کنید و توقع دارید که تمامی قابلیت‌ها را دارا باشد و احتمالا برایتان حائز اهمیت است که تلویزیون مد نظرتان به اینترنت وصل شود و توانایی مشاهده آنلاین و آفلاین فیلم‌ را داشته باشد پس باید تلویزیونی را خریداری کنید که بتواند تمامی نیازهای روزمره شما را پاسخگو باشد.
در مواقعی که برای GAMEING تلویزیون را تهیه می‌کنید، شما به دستگاهی نیاز دارید که قابلیت بروزرسانی داشته باشد و به صورتی باشد که قابلیت نصب برنامه‌های متنوع را دارا باشد.
اما گاهی شما تلویزیون را برای چک کردن دوربین‌های مداربسته می‌خواهید در این حالت چون که تصاویر در مدتی طولانی به صورت ثابت قرار می‌گیرد بعد از گذشت زمان پیکسل‌های آن قسمت به صورت ثابت همان رنگ را میگیرند و عملا تلویزیون برای استفاده در محل دیگری کاربرد ندارد.
حال می‌خواهیم چندین برند را به صورت مختصر برایتان توضیح دهیم تا بتوانیم شما را در خرید تلویزیون راهنمایی کنیم.

مزایا خرید تلویزیون سامسونگ

اولین برندی که می‌خواهیم برایتان شرح دهیم سامسونگ است. سامسونگ یکی از شناخته شده ترین برندها در میان مردم در سراسر جهان است و از دیرباز تمامی کاربران ترجیح شان در خرید تمام لوازم برقی مورد استفاده در هر کجا برند سامسونگ بوده است.
امروزه سامسونگ با عرضه تلویزیون‌های هوشمند به بازار توجه همه را به خود جلب کرده است. این برند دارای قطعات ساخت کره می‌باشد و مونتاژ آن در همان کشور و یا چندین کشور دیگر صورت میگیرد.

از مزایای تلویزیون‌های سامسونگ می‌توان به هوشمند بودن آن اشاره داشت. به قدری برند سامسونگ مشهور است که تمامی کاربران از مزیت‌های آن با خبرند و نیازی به توضیح نیست اما از جمله ویژگی‌هایش به سیستم عامل تایزن، منوی فارسی، وضوح عالی و … اشاره داشت.

خدمات پس از فروش این برند متعلق به شرکت سام الکترونیک است و این شرکت تمام امور مربوط این برند را پشتیبانی می‌کند. اما متاسفانه به دلیل تحریمات وارد شده بر جو کشور ورود دستگاه‌های این برند به صورت گارانتی امکان پذیر نمی‌باشد. کارسرویس به عنوان نمایندگی رسمی این برند تعمیرات تلویزیون سامسونگ در کرج را انجام می‌دهد.

مزایا برند سام و خدمات سام

مزایا برند سام و خدمات سام

سام از دیگر برند‌های موجود در بازار است که توسط شرکت سام الکترونیک پشتیبانی می‌شود. این برند دستگاه‌های متنوعی را تولید می‌کند یخچال فریزر و تلویزیون از جمله محصولات تولیدی این برند است که توانسته توجه استفاده کنندگان را به خود جلب کند. این برند خدمات پشتیبانی بسیار عالی را در سرتاسر کشور دارد و کارسرویس خدمات پس از فروش سام در کرج است.
قطعات این برند وارداتی از کشور‌های دیگر است و مونتاژ در کشور خودمان صورت می‌گیرد. از جمله مزیت‌هایش می‌توان به پشتیبانی از سیستم دالبی دیجیتال اشاره کرد. از دیگر مزیت‌های تلویزیون‌های سام به کیفیت بالا در قالب کیفیت‌های 4K, HD و FULL HD ، برخورداری از سیستم HDR، قابلیت SCREEN MIRORRING و صد‌ها قابلیت دیگر اشاره داشت.

تلویزیون تی سی ال در ایران
دومین برندی که قصد داریم به شما معرفی کنیم TCL است. این برند فعالیت گسترده ای در زمینه لوازم برقی دارد و دستگاه‌هایی همچون تلفن همراه، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و… دارد و در سال 2019 جزو چندین گروه‌های اول پر فروش در دنیا به رسمیت شناخته شده است.

کیفیت لوازم تولیدی این برند در کنار قیمت آن به قدری قابل قبول است که می‌توانید بعد از برند سامسونگ و الجی به سراغ این تلویزیون‌ها بروید و خیالتان تا مدتی طولانی از دستگاه مصرفی خود راحت باشد چرا که برخلاف الجی و سامسونگ این شرکت محصولات را با گارانتی به مشتری عرضه می‌کند.
این برند چینی است که توسط شرکت مادیران گارانتی می‌شود و خدمات پس از فروش این برند را هم همین شرکت انجام می‌دهد. نمایندگی خدمات تلویزیون تی سی ال در شهرهای مختلف کشور وجود دارند.
از مزایای تلویزیون‌های TCL می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:
1- قیمت مقرون به صرفه: این شرکت سعی کرده در کنار ارائه قابلیت‌های مطلوب و کاربردی قیمت محصولات خود را در سطح مطلوبی نگه دارد به گونه‌ای که تمام کاربران هم از کیفیت این تلویزیون‌‍‌ها رضایت دارند و هم از قیمت قابل قبول آن چرا که چنین کیفیتی را در برند‌های شناخته شده‌تر خواهید دید علا رقم اینکه قیمت آن‌ها در سطح بالاتری از TCL دارد.
2- هوشمند بودن و پشتیبانی از قابلیت‌های کاربردی: TCL تلوزیون‌هایی را روانه بازار کرده است که علاوه بر هوشمند بودن و قابلیت اتصال به اینترنت از سیستم عامل اندروید تی وی نیز پشتیبانی می‌کند. حتی شما می‌توانید تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل کرده و همه داده‌ها و اطلاعات گوشی موبایل خود را به صورت همزمان در صفحه تلویزیون مشاهده کنید.
3- خدمات پس از فروش این برند که شامل خدمات نصب و راه اندازی و همچنین تعمیرات و اموری از این قبیل است توسط شرکت مادیران به بهترین نحوه ممکن و مدت زمانی معقول انجام می‌شود.

تلویزیون ایکس ویژن و ویژگی های آن

ایکس ویژن: شرکت ایکس ویژن توسط شرکت مادیران به راه افتاده و همچنان هم تمامی امور آن از جمله امور مربوط به نصب و راه اندازی و همچنین تعمیرات آن و… را خود این شرکت انجام می‌دهد. برخلاف دیگر برند‌ها که در ابتدا به تولید سایر وسایل مشغول بودند، این شرکت از ابتدا فعالیت خود را در زمینه مانیتور و تلویزیون شروع کرده و توانسته توجه کاربران را به خود جلب کند. از مزایای تلویزیون‌های ایکس ویژن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
1-تولید تلویزیون‌هایی در کیفیت‌های 4K و FULL HD
2-پشتیبانی از HDR
3-پنل LED
4-تنوع در سایز
5-پورت‌های HDMI, USB, و…

شرکت ایکس ویژن به خدمات پس فروش عالی و معتبر خود معروف بوده و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. این برند در شهرهای مختلف از جمله کرج دارای نمایندگی است. کارسرویس نمایندگی خدمات پس از فروش تلویزیون ایکس ویژن در کرج است.

امتیازهای خرید تلویزیون اسنوا

اسنوا از جمله شرکت‌هایی است که امروزه با تولید و توزیع تلویزیون‌هایش پا به خانه‌های مردم گذاشته به گونه ای که امروزه تمامی استفاده کنندگان این برند رضایت مطلوبی از تلویزیون‌های آن دارند. قطعات دستگاه‌های این برند از چین وارد و در ایران مونتاژ آن انجام می‌شود و روانه بازار می‌شود.
خدمات نصب و راه اندازی و همچنین تعمیر آن بر عهده شرکت انتخاب الکترونیک است که تمامی خدمات را به شما ارائه می‌دهد. از مزایای این تلویزیون‌ها می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. از دیگر مزایای آن می‌توان به پنل مقاوم نسبت به ضربه، کیفیت مطلوب تصاویر، تنوع بالا در سایز و ابعاد و…

اگر قصد دارید این تلویزیون را خرید کنید و میخواهید بیشتر با این برند آشنا شوید به سایت کارسرویس مراجعه کنید و مقاله مربوط به تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر کرج را مطالعه کنید.

خرید تلویزیون دوو
دوو نیز همانند اسنوا قطعات ساخت چین دارد اما مونتاژ آن در ایران انجام می‌شود و خدمات پس از فروش آن هم توسط شرکت انتخاب الکترونیک انجام می‌شود. این برند تلویزیون‌هایی در کیفیت‌های FULL HD و ULTRA HD دارد. رنگ‌های زنده و طبیعی در برخی از مدل‌های این برند کاربران را تشویق به خرید این تلویزیون‌ها می‌کند. از مزایای آن می‌توان به
1- هوشمند بودن
2-پشتیبانی از سیستم 3D و 4D
3-سیستم عامل اندروید
4- ظاهر زیبا و ظریف
و…

خدمات پس از فروش و تعمیرات تلویزیون

امتیازهای خرید تلویزیون اسنوا

تلویزیون نیز مانند بسیاری از دستگاه های دیگر بعد از مدتی استفاده دچار ایراد و خرابی می شود. بنابراین باید تلویزیونی خرید نمایید که در شهرتان دارای مرکز خدمات باشد. کارسرویس در شهر کرج به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش برندهای مختلف فعال است. این شرکت تعمیرات رسمی و تخصصی تلویزیون را در شهر کرج برای شما انجام میدهد.

دکمه بازگشت به بالا