وردپرس

پیشنهاد شگفت انگیز با شمارش معکوس در ووکامرس


شاید دیده باشید سایت‌هایی مثل دیجی کالا بخشی به نام پیشنهاد شگفت‌انگیز دارند که همراه با یک شمارش معکوس، تعدادی از محصولات تخفیف دار را نمایش می‌دهند. امروز می‌خواهیم چنین بخشی با هم طراحی کنیم.

همان‌طور که می‌دانید ووکامرس یک پلاگین بسیار حرفه‌ای فروشگاه‌ساز است که به شما کمک می‌کند فروشگاه خود را روی وردپرس پیاده کنید و به‌راحتی از امکانات رایگان ووکامرس استفاده کنید و کسب درآمد کنید. اما همین‌که شما روی وردپرس افزونه ووکامرس را نصب کنید و شروع کنید به قرار دادن محصولات کافی نیست.

درواقع شما باید کاری کنید که کاربران برای خرید از سایت شما هیجان بیشتری داشته باشند و بخواهند که از میان سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف شما را انتخاب کنند. یکی از این کارها استفاده از شمارش معکوس در ووکامرس است که می‌تواند در این زمینه و در بالا رفتن فروش شما تأثیر زیادی داشته باشد.

افزودن تایمر به محصولات ویژه ووکامرس

قرار دادن شمارش معکوس در فروشگاه باعث می‌شود که کاربر به خرید از فروشگاه شما ترغیب شود و به‌دنبال این موضوع فروش شما تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. شما باید برخی اوقات تخفیفاتی را در سایت خود قرار دهید تا بتوانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید.

به‌دنبال این کار کاربران و بازدیدکنندگان شما را به دیگر کاربران نیز معرفی می‌کنند و این تأثیر بسیار زیادی در افزایش ترافیک سایت شما دارد. قرار دادن این پلاگین در سایت می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد و درواقع شاید بهترین کار برای جذب مشتری به‌شمار می‌رود.

متن مقاله به زودی…

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت میهن وردپرس گردآوری شده و صرفا چهت اگاه سازی است.

منبع: سایت میهن وردپرس

دکمه بازگشت به بالا