اخبار سایت

برگزاری اختتامیه سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سومین دوره «مرکز توسعه شغلی ایرانسل»، با شعار «در جریان مسیر حرفه‌ای» و با هدف تقویت ارتباط متقابل ایرانسل و جامعه آکادمیک و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از طریق شناسایی و پرورش نیروهای جوان و با استعداد برای ورود به بازار کسب‌وکار، مرداد ۱۴۰۲ با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، فعالیت خود را آغاز کرد و چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲، با معرفی افراد برگزیده، به کار خود پایان داد.

این مرکز، پس از تجربه دو دوره جذب کارآموز در ایرانسل و با توجه به بازخوردهای خوب دریافتی در زمینه جذب و توسعه مسیر شغلی کارآموزان، دور سوم این برنامه را در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، با همکاری مدرسه اشتغال شریف اجرا کرده است.

 

در این دوره، بیش از ۲۳۰۰ نفر متقاضی اعلام آمادگی کردند که تعداد ۳۴۴ نفر از آنان، به مرحله دوم ارزیابی راه یافتند و در نهایت ۸۵ نفر از آنها توانستند پس از گذراندن ارزیابی تخصصی و مصاحبه آنلاین و حضوری با تیم شرکای راهبردی ایرانسل، به دوره کارورزی وارد شوند.

پس از گذراندن سه ماه دوره‌های آموزشی و مهارت‌های فنی، رفتاری و کوچینگ فردی و تجربه فعالیت در پروژه‌های واقعی صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، ۴۸ نفر از کارآموزان، به عنوان افراد نهایی، برای طی مسیر کارآموزی، توسط ایرانسل انتخاب و در این مراسم اختتامیه، معرفی شدند.

کارآموزان در یک بازه ۶ تا ۹ ماهه در ایرانسل به کارآموزی پرداخته و مشمول پرداخت حقوق و مزایا می‌شوند. این کارآموزان، در صورت طی موفقیت‌آمیز دوره، به عنوان نیروی متخصص دراولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران استخدام می‌شوند. همچنین در برگزاری این رویداد، «مدرسه اشتغال دانشگاه صنعتی شریف» و «مدرسه کوچینگ ویز خاورمیانه (coachingways)»، به عنوان دو همکار اصلی، ایرانسل را همراهی کردند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا