Social Media Publishingطراحی وب

هر چند وقت یکبار برای کسب و کار در رسانه های اجتماعی پست بگذارید؟ یک آزمایش HubSpot


با سرعتی که اینترنت تغییر می کند، مردم می توانند در تمام طول روز در مورد اینکه چند بار در رسانه های اجتماعی پست کنند بحث کنند. از کدام شبکه ها باید استفاده کرد؟ چند بار باید پست بزارید؟ و آیا زمانی که پست می گذارید واقعا اهمیت دارد؟

→ دانلود رایگان: الگوی تقویم رسانه های اجتماعی [Access Now]

برای دریافت پاسخ به سؤالات کلیدی درباره تعداد دفعات ارسال پست در رسانه های اجتماعی برای کسب و کار، یا رفتن به موضوع یا شبکه ای که در مورد آن کنجکاو هستید، ادامه دهید:

  • آیا باید بیشتر یا کمتر در رسانه های اجتماعی منتشر کنم؟
  • بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک چه زمانی است؟
  • بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی است؟
  • بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok چه زمانی است؟
  • بهترین زمان برای ارسال پست در X (توئیتر) چه زمانی است؟
  • بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین چه زمانی است؟
  • بهترین زمان برای ارسال پست در پینترست چه زمانی است؟

آیا باید بیشتر یا کمتر در رسانه های اجتماعی منتشر کنم؟

تعداد دفعاتی که در رسانه‌های اجتماعی پست می‌کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد، یعنی نحوه عملکرد پلتفرم و اکوسیستم در هر پلتفرمی که انتخاب می‌کنید.

زمانی که الگوریتم‌ها زمان‌بندی بودند، همیشه فرکانس بالاتر بهتر بود. با این حال، همانطور که الگوریتم‌ها تکامل یافته‌اند، فرکانس بالاتر همیشه با عملکرد بالا برابری نمی‌کند و تعداد پست‌های زیاد نیز می‌تواند عملکرد را آدم‌خوار کند.

این قانون سرانگشتی با نحوه تطبیق کسب‌وکارها برنامه‌های انتشار رسانه‌های اجتماعی برای برآورده کردن خواسته‌های مخاطبان مطابقت دارد.

بر اساس گزارش وضعیت رسانه های اجتماعی HubSpot در سال 2024، بازاریابان در هر پلتفرمی که استفاده می کنند مقدار متفاوتی را ارسال می کنند.

هر چند وقت یکبار در رسانه های اجتماعی پست کنید

در این پست، پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی را بررسی می‌کنم و تعداد ایده‌آل پست‌ها در هفته و بهترین زمان‌ها برای اشتراک‌گذاری محتوا را در هنگام پست به اشتراک می‌گذارم.

نکته حرفه ای: وقتی می‌دانید چه فرکانسی برای کسب‌وکارتان کار می‌کند، صندوق ورودی اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا از برنامه‌هایتان سرلوحه کار خود بمانید. می‌توانید برای هر کانال برنامه‌ریزی کنید، آن را برنامه‌ریزی کنید، و به‌طور خودکار دقیقاً در زمانی که می‌خواهید پخش می‌شود.


بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک چه زمانی است؟

فیس بوک پر استفاده ترین پلتفرم در میان بازاریابان رسانه های اجتماعی است. بنابراین، می توان تصور کرد که آنها به طور فعال روی آن پست می گذارند.

نتایج نظرسنجی ما نشان داد که بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک بین ساعت ۱۲ تا ۳ بعد از ظهر است. 9 صبح تا 12 بعد از ظهر و 6 تا 9 بعد از ظهر برای دومین زمان مناسب برای ارسال پست.

بهترین زمان برای ارسال در فیس بوک چه زمانی است

بهترین روز برای ارسال پست در فیس بوک کدام است؟

بازاریابان رسانه های اجتماعی گزارش می دهند که شنبه بهترین روز برای ارسال پست در فیس بوک است. 24 درصد محبوب‌تر از جمعه، دومین روز برتر است.

نمودار دایره ای که بهترین روز برای ارسال در فیس بوک را نشان می دهد

چند وقت یکبار باید در فیس بوک پست بگذارید؟

اکثر بازاریابان رسانه های اجتماعی (35٪) چندین بار در روز در فیس بوک پست می کنند و یک چهارم چندین بار در هفته پست می گذارند.

هر چند وقت یک بار در فیس بوک پست بگذارید

باید اشاره کنم که تعامل یک عامل مهم در الگوریتم فیس بوک است که می تواند بر میزان قابل مشاهده بودن محتوای شما تأثیر بگذارد. هر چند اغلب پست می کنید، توصیه می کنم برای تعامل با افرادی که با محتوای شما تعامل دارند (مانند پاسخ دادن به نظرات و لایک کردن نظرات) وقت بگذارید.

اصلا چرا در فیس بوک منتشر کنید؟

سه دلیل مهم برای ادامه انتشار در فیسبوک وجود دارد:

1. انتشار در فیس بوک به مشتریان و مشتریان بالقوه نشان می دهد که شما فعالانه در تجارت هستید.

بسیاری از مردم صرفاً برای تحقیق در مورد شرکت ها به فیس بوک می روند و به دنبال رهبری فکری هستند. اگر صفحه فیس بوک شما ناقص و غیرفعال است، ممکن است با رقیبی همراه شود که در پلتفرم برجسته تر است.

2. فیس بوک در خرید اجتماعی پیشرو است.

خرید اجتماعی در حال افزایش است – بیش از 50٪ از بازاریابان به ما گفتند که در سال 2024 سرمایه گذاری خود را برای فروش مستقیم محصولات در برنامه های رسانه های اجتماعی افزایش می دهند. و دلیل خوبی دارد:

  • فیس بوک بالاترین بازگشت سرمایه را هنگام فروش محصولات درون برنامه ای ارائه می دهد.
  • مصرف‌کنندگانی که در سه ماه گذشته از یک برنامه رسانه اجتماعی خرید کرده‌اند، به احتمال زیاد در فیس‌بوک این کار را انجام داده‌اند.
  • مصرف کنندگان می گویند فیس بوک بهترین تجربه خرید درون برنامه ای را ارائه می دهد و در خرید اجتماعی بیشترین اعتماد را به آن دارند.

3. فیس بوک برخی از بهترین ROI را در زمینه های مختلف مانند تبلیغات پولی، تعامل و ایجاد جامعه ارائه می دهد.

بازاریابان رسانه های اجتماعی همچنین به ما گفتند که فیس بوک برخی از بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را در سال جاری برای آنها به ارمغان آورده است. همچنین می گویند که:

  • فیس بوک موثرترین پلتفرم برای ایجاد یک جامعه فعال در رسانه های اجتماعی است.
  • فیس بوک دومین سطح تعامل بالا را ارائه می دهد، که در دنیایی که مشتریان انتظار تعامل بیشتری با برندهای مورد علاقه خود دارند، بسیار مهم است.
  • فیس‌بوک دومین ابزارهای هدف‌گیری مخاطب را برای اجرای تبلیغات پولی دارد.

این امر به ویژه در صورتی صادق است که در حال انجام هر گونه هدف گذاری مجدد هستید. و هنگامی که در فیس بوک منتشر کردید، این ساده ترین پلت فرم برای تقویت پست ها و دریافت توزیع (و دنبال کنندگان) بیشتر است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی است؟

در طول روز چندین بار گوشیم را برمی دارم تا در اینستاگرام اسکرول کنم. (چشم هایت را روی من نچرخان، می دانم که تو هم این کار را می کنی…)

با توجه به این موضوع، منطقی است که چندین پنجره وجود دارد که بازاریابان رسانه های اجتماعی برای دریافت بهترین نتایج در اینستاگرام پست می کنند. داده‌های ما نشان می‌دهد که ساعات ناهار و ساعات بعد از روز کاری محبوب‌ترین بازه‌های زمانی هستند. (به ترتیب 12-15 و 18-21).

نمودار میله ای که بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را نشان می دهد

توصیه می‌کنم از ارسال پست در اوایل صبح (قبل از ساعت 9 صبح) و اواخر عصر (بعد از ساعت 9 شب) خودداری کنید، زیرا داده‌ها نشان می‌دهند که این دوره‌ها کمتر موثر هستند.

بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام کدام است؟

استفاده بازاریابان رسانه های اجتماعی از اینستاگرام در اواخر هفته به اوج خود می رسد. به طور دقیق تر، 22 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی می گویند شنبه بهترین روز برای ارسال پست در اینستاگرام است. جمعه در جایگاه دوم قرار می گیرد.

نمودار دایره ای که بهترین روز برای ارسال در اینستاگرام را نشان می دهد

هر چند وقت یکبار باید در اینستاگرام پست بگذارید؟

بیشتر در اینستاگرام بهتر است – بازاریابان رسانه های اجتماعی که چندین بار در روز از پست برنامه استفاده می کنند و از ترکیبی از قالب های محتوا (استوری ها، پست های درون فید و غیره) استفاده می کنند.

هر چند وقت یکبار باید در اینستاگرام پست بگذارید

این برای من منطقی است زیرا فید اینستاگرام مدت‌هاست که به ترتیب زمانی بوده است، بنابراین پست کردن بیشتر به دیده شدن کمک می‌کند. با این حال، تعادل ضروری است. اگر زیاده روی کنید، خطر آزار فالوورهای خود را دارید.

در سال 2021، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، پیشنهاد به اشتراک گذاری چند پست در فید در هفته و چند استوری در روز را داد. همچنین می‌توانید ترکیبی از فرمت‌ها و فرکانس‌های مختلف را آزمایش کنید و تحلیل‌های خود را زیر نظر بگیرید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را انجام می‌دهد.

بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok چه زمانی است؟

بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok بین شش تا نه بعد از ظهر است، که با کاربران زمان بیشتری برای حرکت آزادانه در پایان روز هماهنگی دارد. 3-6 بعد از ظهر دومین بازه زمانی مناسب است.

نمودار میله ای که بهترین زمان برای ارسال در tiktok را نشان می دهد

بهترین روز برای ارسال پست در TikTok کدام است؟

مردم زمان بیشتری برای پیمایش بعد از کار و زمان بیشتری برای پیمایش در زمانی که اصلاً کار نمی کنند دارند، بنابراین جای تعجب نیست که بازاریابان رسانه های اجتماعی بیشترین موفقیت را در روز شنبه (26٪) و سپس جمعه (20٪) پیدا کنند.

بهترین روز برای ارسال در tiktok چه روزی است

چند وقت یکبار باید در TikTok پست بگذارید؟

الگوریتم TikTok زمانی نیست و بازاریابان رسانه های اجتماعی محتوا را چندین بار در روز به اشتراک می گذارند.

چند بار باید در tiktok پست کنید

بهترین زمان برای ارسال پست در X (توئیتر) چه زمانی است؟

بهترین زمان برای ارسال پست در X (توئیتر) بین 12 تا 3 بعد از ظهر است. پاسخ دهندگان نظرسنجی همچنین نشان دادند که نتایج خوبی بین ساعت 3 و 9 بعد از ظهر دریافت کردند.

بهترین زمان برای ارسال در x/twitter چه زمانی است

بهترین روز برای ارسال پست در X (توئیتر) کدام است؟

تفاوت قابل توجهی بین بهترین روزها برای ارسال پست در X وجود ندارد. 19٪ از بازاریابان رسانه های اجتماعی می گویند شنبه و 18٪ می گویند جمعه. بهترین روز برای ارسال در x چه روزی است

هر چند وقت یکبار باید در X (توئیتر) پست بگذارید؟

اکثر پاسخ دهندگان نظرسنجی ما چندین بار در روز در X پست می گذارند. پست های بیشتر به معنای دید، آگاهی و کلیک بیشتر است.

چند وقت یکبار باید در x پست کنید

نمی خواهم بگویم که X یک پلتفرم غیر جدی است، اما واقعاً روی میم ها و جوک ها اجرا می شود. من می‌توانم بگویم که از بین همه پلتفرم‌هایی که ممکن است از آنها استفاده کنید، داشتن نثر یا تصاویر کاملاً صیقلی به اندازه سایر برنامه‌های اجتماعی مهم نیست.

من توصیه می‌کنم از حال و هوای «غیر جدی» برنامه استفاده کنید و شخصیت برند خود را کمی بیشتر نشان دهید، صرف نظر از اینکه چند بار پست می‌کنید.

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین چه زمانی است؟

لینکدین یک بخش شبکه تجاری است، بنابراین من را شگفت زده نمی کند که بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در ساعات کاری است. 24 درصد از بازاریابان می گویند ساعت 3-6 بعد از ظهر بهترین بازه زمانی است و 22 درصد می گویند 9 صبح تا 12 بعد از ظهر. بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین

بهترین روز برای ارسال پست در لینکدین کدام روز است؟

دوشنبه بهترین روز برای ارسال پست در لینکدین است، زیرا افراد حرفه ای پس از تعطیلات آخر هفته دوباره وارد سایت می شوند. جمعه نیز نتایج خوبی به همراه دارد، زیرا متخصصان شاغل در پایان هفته قبل از خروج از سیستم برای چند روز چک‌این انجام می‌دهند. بهترین روز برای ارسال در لینکدین چیست؟

هر چند وقت یک بار باید در لینکدین پست بگذارید؟

بازاریابان رسانه های اجتماعی بیشتر در هفته چندین بار در لینکدین پست می گذارند که منطقی است. اکثر کاربران احتمالاً مانند سایر پلتفرم‌ها برای چک کردن روزانه وارد سیستم نمی‌شوند. این به شما زمان بیشتری برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای حداکثر ارزش می دهد.

چند بار باید در لینکدین پست ارسال کنید

بهترین زمان برای ارسال پست در پینترست چه زمانی است؟

بهترین زمان برای ارسال پست در پینترست برای رسیدن به بیش از 522 میلیون کاربر فعال ماهانه بین ساعت 12 تا 15 است. بهترین زمان برای ارسال پست در پینترست چیست؟

بهترین روز برای ارسال پست در پینترست کدام است؟

بهترین روز برای ارسال پست در پینترست شنبه است. پنجشنبه دوم بهترین هاست.

بهترین روز برای پست کردن در پینترست چیست؟

چند وقت یکبار باید در پینترست پست بگذارید؟

بازاریابان رسانه های اجتماعی که از Pinterest استفاده می کنند، چندین بار در روز محتوا را پین می کنند. چند وقت یکبار باید در pinterest پست کنید

این برای استراتژی رسانه های اجتماعی شما چه معنایی دارد؟

حفظ حضور روزانه برای اکثر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ضروری است، مگر اینکه از LinkedIn استفاده کنید، جایی که ارسال چندین بار در هفته ایده‌آل است.

در حالی که بهینه‌سازی زمان و روزهایی که پست می‌گذارید مهم است، اما اگر محتوای شما برای مخاطب هدف شما مرتبط و هیجان‌انگیز نباشد، معنایی ندارد.

پیشنهاد اصلی من برای شما این است که محتوای باکیفیت خود را ایجاد کنید و سپس با به اشتراک گذاشتن آن در روزها و زمان هایی که بازاریابان رسانه های اجتماعی به ما گفتند بهترین هستند، برای بهترین نتایج بهینه سازی کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژوئن 2020 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.



این خبر را در
ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

جهت دانلود و یا توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید

دکمه بازگشت به بالا