ووکامرس

نمایش دسته بندی محصولات ووکامرس به صورت منوی کشویی


حتماً می‌دانید که یکی از بهترین روش های افزایش فروش در فروشگاه های اینترنتی این است که مخاطبین بتوانند  به راحتی محصول مورد نظرشان را پیدا کند. یکی از این روشها که می تواند در افزایش فروش شما موثر باشد نمایش دسته بندی محصولات ووکامرس به صورت منوی کشویی در صفحه محصولات است که در این محتوا به شما آموزش می دهیم که چطور این امکان پرکاربرد را به سایت خود بیفزایید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نمایش دسته بندی محصولات ووکامرس در صفحه محصول

نمایش دسته بندی محصولات ووکامرس در صفحه محصول می تواند به طور غیر مستقیم باعث افزایش فروش شما شود.  حتما این سوال برایتان پیش آمده است که چطور همچین چیزی ممکن است؟ اگر خودتان را جای مخاطب خود قرار دهید میبینید که ممکن است کسی که به دنبال خرید یک شلوار باشد به یک عدد تیشرت یا پیراهن برای ست کردن با آن شلوار نیز احتیاج داشته باشد وقتی شما محصول مورد نیاز کاربر خود را در دسترس قرار می دهید می تواند منجر به خرید شود. از طرف دیگر وقتی این دسته بندی را به صفحه محصول می‌افزایید  باعث می شود که دسترسی مشتری به محصولات موجود در فروشگاه شما راحت تر باشد  در نتیجه کالای مورد نیاز خود را زودتر پیدا کرده و احتمال خرید کردن از سایت شما بیشتر می شود.

نحوه افزودن تابع نمایش دسته بندی محصولات ووکامرس به صورت منوی کشویی

برای نمایش دسته بندی محصولات ووکامرس به صورت منوی کشویی در صفحه محصول باید وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و از سمت راست بخش نمایش گزینه ویرایشگر پوسته را انتخاب نمایید.  حالا کد زیر را در بخش توابع پوسته جایگذاری نمایید.

add_action( 'woocommerce_before_shop_loop', 'woocommerceir_filter_by_tag', 31 );
 
function woocommerceir_filter_by_tag() {      
   if ( is_product_category() ) {      
      wc_product_dropdown_categories();   
   } 
   wc_enqueue_js( "
      $('#product_cat').change(function () {
         location.href="https://woocommerce.ir/product-category/" + $(this).val();
      });
   " );
}

 

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ووکامرس فارسی
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ووکامرس فارسی مراجعه نمایید

دکمه بازگشت به بالا