اقتصادیبازار

معرفی مهمترین تجهیزات ضروری برای فروشگاه های زنجره ای و سوپر مارکت ها

برای انجام فعالیت های اداری، فروشگاهی و… به برخی تجهیزات اولیه نیاز دارید که کیفیت خدمات شما را به مشتریان ارتقا می دهند. برای انجام بهتر وظایف در سازمان ها و شرکت ها، استفاده از این تجهیزات پیشرفته ضرورت دارد. با یک نگاه اجمالی به لیست تجهیزات فروشگاهی می توانید، به کلیه نیازهای کسب و کارهای امروزی پی ببرید. هر یک از ماشین های اداری و دستگاه های مورد استفاده در صندوق فروشگاه ها سرعت عمل اجرای کارها را به شدت ارتقا می دهند. در لیست لوازم فروشگاهی به همه نیازهای موجود در مجموعه توجه می شود. با در نظر گرفتن یک فهرست خرید استاندارد، انتخاب هوشمندانه تری در میان تجهیزات ضروری اداری خواهید داشت.

دستگاه های مخصوص فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها

فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها در فهرست اول مراکز فروش پر بازدید قرار می گیرند. در اغلب سوپرمارکت های امروزی رفت و آمد زیادی انجام می شود و افراد زیادی خرید روزانه خود را انجام می دهند. فروشگاه های زنجیره ای نیز از این قاعده مستثنی نیست. در هر فروشگاه به دلیل ازدیاد بالای خرید مشتریان استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات اداری اهمیت زیادی دارد. با به کارگیری تجهیزات اداری سرعت رسیدگی به مشتریان و فرایند خرید آن ها افزایش می یابد و همین ویژگی سبب افزایش رضایت مشتریان خواهد شد. در میان تجهیزات فروشگاه زنجیره ای چند دستگاه متنوع برای حساب و کتاب و رسیدگی به خرید مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.
این تجهیزات برای استفاده در ادارات و سازمان ها نیز کارایی دارند و نیازهای  ارباب رجوع را در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو خواهند بود. برخی از مهمترین تجهیزات فروشگاهی و اداری به شرح زیر هستند:

دستگاه پرینتر

اولین و مهمترین دستگاهی که در لیست تجهیزات فروشگاهی قرار می گیرد، پرینتر است که رکن اولیه برای رسیدگی به حساب و کتاب های یک مجموعه محسوب می شود. با استفاده از این تجهیزات دیگر نیازی به یادداشت دستی اطلاعات محصولات نخواهید داشت. در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها از پرینتر برای چاپ و پرینت انواع اطلاعات مورد نیاز مشتریان و چاپ برخی فاکتورهای ضروری استفاده می کنند. دستگاه های پرینتر مدل های مختلفی دارند و هر یک برای برخی مصارف مورد استفاده قرار می گیرند. برای انتخابی هوشمندانه تر در میان دستگاه های پرینتر باید به نیازهای خود توجه داشته باشید.
پرینترها تنها در لیست لوازم فروشگاهی قرار نمی گیرند؛ استفاده از این تجهیزات در منازل مردم هم رایج شده و به یکی از نیازهای اساسی مردم امروز تبدیل شده است. مدل پرینترهای سیاه و سفید و رنگی هر یک با قیمت به خصوص و از برندهای تجاری معتبر عرضه می شوند. مدل های لیزری دستگاه پرینتر از نظر اقتصادی محصولی مناسب تر به شمار می رود و کلیه نیازهای مصرف کننده را برآورده می سازد. تکنولوژی ساخت هر یک از انواع پرینتر موجود در بازار با هم متفاوت است. در این رابطه باید با کارشناسان فنی مربوطه مشورت به عمل آورید.

پرینتر یکی از لوازم ضروری فروشگاهی است

نکات استفاده از پرینترها

برای خرید انواع پرینتر حتما به هزینه های جانبی استفاده از این تجهیزات دقت داشته باشید. برای استفاده بهتر از این دستگاه ها باید سالانه مبالغی را برای نگهداری از آن ها اختصاص دهید. با این روش نگهداری از دستگاه ساده تر می شود و استفاده از پرینتر ها و لوازم تجهیزات فروشگاهی برایتان ساده تر خواهد بود. برخی از مشتریان در خصوص خرید پرینترهای رنگی دچار مشکل می شوند. پرینترهای رنگی اغلب قیمت زیادی دارند و خرید این پرینترها از عهده همه مشتریان بر نمی آید. در خصوص خرید پرینتر فروشگاهی باید به موارد زیر دقت داشته باشید:
1-    برخی از دستگاه های پرینتر کیفیت چاپ و وضوح مناسبی ندارند. از این رو باید در زمان خرید دستگاه های پرینتر در رابطه با وضوح چاپ این دستگاه ها اطلاعات لازم را از فروشندگان دریافت کنید. با در نظر گرفتن این نکات مهم خرید مناسب تری را انجام خواهید داد.
2-    در خصوص خرید پرینترها در میان تجهیزات فروشگاهی حتما قیمت کالا را استعلام کرده و در چند فروشگاه مقایسه کنید.
3-    برخی از دستگاه های پرینتر، سر و صدای زیادی در حین کار دارند. این تجهیزات آرامش محیط را بر هم می زنند. به همین خاطر باید حتما به این ویژگی های فنی در دستگاه مورد نظر دقت داشته باشید.
4-    دستگاه پرینتر جایگاه مهمی در لیست تجهیزات فروشگاهی دارد و نمی توان آن را حذف کرد. توصیه می کنیم در صورتی که بودجه کافی برای خرید دستگاه های نو را ندارید، از مدل های استوک استفاده کنید.

پرینترهای یکی از تجهیزات فروشگاهی ان

لیبل زن

در بین تجهیزات فروشگاهی برای سوپرمارکت ها، دستگاه های لیبل زن نیز جایگاه خاص خود را دارند. شما می توانید از این تجهیزات کاربردی برای چاپ اعداد و حروف و بارکدهای محصولات استفاده کنید. در میان تجهیزات فروشگاهی، لیبل زن ها کارایی و قابلیت های ویژه ای دارند. لیبل ها در واقع همان اتیکت و مارک هستند که بر روی محصولات مختلف درج می شوند. بر روی این لیبل ها انواع آرم و نشان های تجاری درج می شوند که کیفیت خرید مشتریان را افزایش می دهند. در ساختار این تجهیزات از هدهای حرارتی استفاده شده که کیفیت و کارایی آن را به شدت افزایش می دهد. ساختار فنی لیبل زن مطابق با استانداردهای کیفی فروشگاهی طراحی شده است.
این دسته از تجهیزات فروشگاه زنجیره ای از چندین برند داخلی و خارجی عرضه می شوند که هر یک قیمت خاص خود را در بازارهای فروش دارند. شما می توانید از قابلیت های دستگاه های لیبل زن برای طراحی آرم و نشان مورد نظر خود استفاده کنید. با به کارگیری قابلیت های ویژه دستگاه لیبل زن، عملیات فروش با کیفیت بیشتری انجام می گیرد. این دستگاه ها برای چند کاربرد مهم و اساسی خریداری می شوند:
1-    دستگاه های لیبل زن به جز استفاده در میان تجهیزات فروشگاهی  یکی از مهمترین رستوران ها و فست فودی های امروزی هستند.
2-    این دستگاه ها برای استفاده در سینماها برای ارائه خدمات بهتر به تعداد بالایی از مشتریان در یک زمان مشخص به کار می روند.
3-    دستگاه لیبل زن برای داروخانه ها و آزمایشگاه های امروزی نیز به کار می روند. با استفاده از این تجهیزات نوبت دهی در مراکز بهداشتی و درمانی ساده تر می شود.

مزایای استفاده از دستگاه لیبل زن

برای خرید لیبل زن حتما نگاهی به قابلیت ها و ویژگی های این تجهیزات اداری و فروشگاهی بیندازید. لیبل زن ها جایگاه مهمی در لیست لوازم فروشگاهی دارند. به همین خاطر باید حتما برای خرید آن ها اقدام کنید. برخی از مزایای استفاده از این تجهیزات را در ادامه مشاهده می کنید:

دستگاه لیبل زن فروشگاه

سرعت چاپ بالای دستگاه لیبل زن

تجهیزات فروشگاهی برای سوپرمارکت ها سرعت عمل اجرای کارها را افزایش می دهند. لیبل زن ها نیز در راستای تحقق همین اهداف خریداری می شوند. در محیط های صنعتی و اداری و فروشگاهی که برچسب مورد نظر باید در سریع ترین زمان ممکن آماده شود، هیچ چیز به اندازه یک دستگاه لیبل زن کارایی ندارد. البته سرعت عمل دستگاه های لیبل زن با هم متفاوت است و برای انتخاب هر مدل باید به این ویژگی کاربردی دقت داشته باشید.

کیفیت بالای چاپ دستگاه لیبل زن

یکی دیگر از مزایای خرید انواع تجهیزات فروشگاه زنجیره ای برای چاپ برچسب و لیبل، کیفیت بالا و وضوح تصاویر در این تجهیزات است. شما می توانید در زمان خرید میزان کیفیت و وضوح مورد نیاز را برای فروشندگان مشخص کرده و بر این اساس یک دستگاه کاربردی خریداری کنید. دستگاه های بارکدخوان برای رمزگشایی انواع تصاویر کارایی دارند. قابلیت های لیبل زن به طور کلی با پرینترهای تجاری متفاوت است و هرگز نمی توان این تجهیزات را به جای یکدیگر به کار برد.

قابلیت کار در هر محیطی

استفاده بدون محدودیت از این دسته از تجهیزات فروشگاهی  یکی از مهمترین مزایای آن ها به شمار می رود. شما می توانید دستگاه لیبل زن خود را بدون هیچ مشکلی در هوای سرد محیط های بدون سقف به کار ببرید. همچنین این دستگاه ها به سهولت در محیط های مسقف صنعتی کارایی دارند.

قیمت به صرفه دستگاه لیبل زن

در لیست تجهیزات فروشگاهی، اغلب دستگاه های لیبل زن با قیمت به صرفه ای خرید و فروش می شوند. برای خرید هر یک از این تجهیزات باید قیمت روزانه آن ها را استعلام کنید. هزینه خرید آن ها به دلیل نوسانات بازارهای ارز و دلار ثابت نیست. قیمت خرید دستگاه لیبل زن در مقایسه با دستگاه های پرینتر به صرفه تر است.

شروع مقرون به صرفه با خرید پرینتر استوک

اگر در آغاز فعالیت های تجاری خود در یک فروشگاه یا سوپرمارکت هستید، باید هزینه خرید لیست تجهیزات فروشگاهی را کنترل کنید. در این زمینه می توانید از پرینترهای استوک یا سایر ماشین آلات با قیمت های به صرفه تر استفاده کنید. در لیست لوازم فروشگاهی، چند دستگاه کاربردی وجود دارد که هر یک به صورت دست دو نیز خرید و فروش می شوند. پرینترهای استوک هزینه های شما را به شدت کاهش می دهند. شما می توانید مدل های خارجی این دستگاه ها را به صورت دست دو در بازارهای فروش پیدا کنید.
برای خرید کلیه تجهیزات فروشگاهی برای سوپرمارکت ها می توانید از این فرصت استثنایی استفاده کنید. ما در فناوری برتر بهترین خدمات را برای ارائه دستگاه های دست دوم ارائه می دهیم. با خرید از یک مجموعه نام آشنا کیفیت کالای استوک خریداری شده محفوظ باقی می ماند. یک دستگاه پرینتر استوک باکیفیت به اندازه یک دستگاه نو عملکرد مطلوبی خواهد داشت. در این زمینه حتما از کارشناسان فنی حرفه ای کمک بگیرید تا انتخابی بهتر در میان این اقلام داشته باشید.

تجهیزات فروشگاهی

دستگاه بارکدخوان فروشگاهی

در میان تجهیزات فروشگاه زنجیره ای، دستگاه های بارکدخوان نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند و سرعت عمل دسترسی به اطلاعات محصولات را افزایش می دهند. در یک فروشگاه شلوغ به خاطر سپردن قیمت همه محصولات و مشخصات هر یک از محصولات بسیار دشوار است. به همین خاطر از دستگاه های بارکدخوان برای دسترسی به تاریخ های انقضا و تولید هر محصول و قیمت خرید اقلام مختلف استفاده می کنند. دستگاه های بارکدخوان در چندین مدل مختلف با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند و هر یک کیفیت به سزایی دارند.
دستگاه های بارکدخوان بی سیم و سیمی در میان پرطرفدارترین ها قرار می گیرند و هر یک مزایای به خصوصی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. این دسته از تجهیزات فروشگاهی کلیه نیازهای شما را در یک مرکز تجاری بزرگ و پر رفت و آمد برآورده می سازند. استفاده از دستگاه های بارکد خوان بسیار ساده است و همه افراد با کمی تمرین می توانند از قابلیت های این تجهیزات استفاده کنند. کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در حافظه دستگاه ذخیره سازی شده و به کامپیوتر منتقل می شود.

مهمترین کاربردهای دستگاه بارکدخوان فروشگاهی

برای خرید دستگاه های بارکد خوان باید حتما به کاربری آن ها برای مشتریان دقت داشته باشید. مزایای استفاده از دستگاه های بارکدخوان فروشگاهی میزان استفاده از آن ها را در سال های اخیر به شدت افزایش داده است. شما می توانید هر یک از دستگاه های بارکد خوان مخصوص صندوق فروشگاه را به دلایل زیر خریداری کنید:

بارکدخوان یکی از ملزومات و تجهیزات فروشگاهی

دقت عمل بالا

با استفاده از دستگاه های بارکدخوان دیگر متکی به نیروی انسانی حاضر در فروشگاه نخواهید بود. این دسته از لوازم در لیست لوازم فروشگاهی جایگاه بسیار مهمی دارند و استفاده از آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد. دقت عمل زیاد دستگاه های بارکدخوان برای نمایش انواع اطلاعات مربوط به محصولات اهمیت زیادی دارد. استفاده از دستگاه های بارکدخوان از بروز خطاهای انسانی به شدت پیشگیری می کند. بروز خطا در روند محاسبات قیمت و اطلاعات مربوط به هر محصول می تواند زمینه ساز خسارات جبران ناپذیری باشد که این دستگاه ها به کلی مشکلات مربوط به محاسبات را برطرف کرده اند. با استفاده از یک بارکدخوان حرفه ای کارکنان فروشگاهی به سرعت بسته بندی محصولات را انجام داده و در وقت و زمان مشتری صرفه جویی خواهند کرد.

کنترل دقیق موجودی با دستگاه بارکد خوان

در میان تجهیزات فروشگاهی برای سوپرمارکت ها دستگاه بارکدخوان نقش اساسی در تنظیم و برنامه ریزی موجودی انبار فروشگاه ایفا می کند. شما می توانید از دستگاه های بارکد خوان به منظور مشخص کردن کمبود محصولات در انبار یا میزان خرید آن ها توسط مشتریان استفاده کنید. در ساختار هر یک دستگاه های بارکدخوان از فناوری برای تشخیص کدها و استفاده شده که مدیریت موجودی انبار را ساده تر می کنند.
این دستگاه ها ورودی و خروجی محصولات را در انبارهای فروش به شدت کنترل می کنند. به همین خاطر استفاده از آن ها در هر فروشگاه بزرگی ضرورت دارد. شما می توانید پس از دریافت این محصولات از مراکز خرید، تاریخچه دقیقی از خرید و فروش محصولات خود آماده کرده و در دستگاه ثبت کنید. در سال های اخیر برخی شرکت های حمل و نقل نیز از این تجهیزات برای تکمیل خدمات خود استفاده می کنند.

هزینه به صرفه دستگاه بارکدخوان

استفاده از دستگاه های بارکدخوان در میان تجهیزات فروشگاه زنجیره ای، بسیار به صرفه تر است. این دستگاه ها با قیمت های مناسبی خرید و فروش می شوند و هزینه نگهداری از آن ها بسیار مناسب خواهد بود. به همین خاطر استفاده از آن ها هزینه بالایی برای مصرف کنندگان ندارد. در سال های اخیر برخی اپ های کاربردی در گوشی های هوشمند نصب شده اند که به شما کمک می کنند از دستگاه های بارکدخوان به نحو احسن استفاده کنید. به همین دلیل برای استفاده از دستگاه نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت نخواهید داشت. استفاده از فناوری های ساخت بارکدخوان، به صرفه تر از سایر دستگاه های مشابه خواهد بود.

تجهیزات فروشگاهی - بارکدخوان ها

تنوع در میان دستگاه های بارکدخوان

این دسته از تجهیزات فروشگاهی با تنوع قابل قبولی در دسترس مشتریان قرار می گیرند. شما می توانید هر یک از آن ها را بسته به نوع نیازهای خود در مراکز و فروشگاه های مختلف مورد استفاده قرار دهید. برندهای مختلف داخلی و خارجی مدل های متنوعی از آن ها را عرضه می کنند. شما می توانید بسته به نوع نیازهای خود هر مدل از آن ها را خریداری کنید. قیمت خرید بارکد خوان ها تا حد قابل توجهی به برند سازنده آن ها و قابلیت های دستگاه بستگی دارد.

استفاده ساده از بارکدخوان

استفاده از بارکدخوان ها بسیار ساده است و هر فرد به سهولت می تواند از این تجهیزات برای رسیدگی به امور فروشگاه ها و مراکز تجاری استفاده کند. آموزش پرسنل و کارکنان فروشگاه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین خاطر باید حتما از دستگاه هایی با کاربری ساده تر برای صندوق های فروش استفاده کنید. این مسئله در خصوص کلیه تجهیزات موجود در لیست تجهیزات فروشگاهی مورد توجه قرار می گیرد.

صندوق های فروشگاهی

یکی از اساسی ترین محصولات در لیست تجهیزات فروشگاهی، انواع صندوق فروشگاهی هستند که قابلیت های بی شماری در اختیار فروشندگان قرار می دهند. شما می توانید از صندوق های فروشگاهی برای مقاصد مختلفی استفاده کنید. استفاده از این دستگاه ها در راستای محاسبه بهتر قیمت و هزینه محصولات انجام می گیرد. شما می توانید هر یک از آن ها را برای رسیدگی بهتر به امور اقتصادی و مالی مجموعه خود به کار ببرید. استفاده از یک صندوق فروشگاهی باکیفیت کلیه نیازهای شما را در محیط برآورده می سازد. برخی از مزایای استفاده از صندوق ها را در ادامه مشاهده می کنید:

صندوق های فروشگاهی یکی از ملزومات فروشگاه های اینترنتی است

صرفه جویی در وقت و زمان

اگر می خواهید کارها در فروشگاهتان در سریع ترین زمان ممکن انجام شوند، به یک صندوق فروشگاهی با قابلیت های ویژه نیاز خواهید داشت. با استفاده از دستگاه مورد نظر می توانید روش های دست نویس کردن اطلاعات را به کلی کنار بگذارید. حساب و کتاب های طولانی و رسیدگی به فیش های خرید اغلب زمان بر است و حوصله فروشندگان و کارکنان فروشگاه های شلوغ و پر رفت و آمد را سر می برد. به همین خاطر استفاده از دستگاه های صندوق فروشگاهی، اجرای این امور را به شدت ساده تر می کند. خرید صندوق های فروشگاهی و نصب نرم افزارهای مربوط به هر یک از آن ها مشکلات اتلاف وقت مراکز مورد نظر را به شدت از بین می برد.
در لیست لوازم فروشگاهی اهمیت استفاده از صندوق های فروشگاهی پررنگ تر است. فاکتورهای فروش با استفاده از دستگاه های صندوق، به صورت الکترونیکی صادر می شوند که کیفیت خرید شما را به شدت افزایش می دهد.

کمک به مدیریت بخش حسابداری

هر یک از تجهیزات فروشگاهی برای سوپرمارکت ها مزایا و کاربردهای به خصوصی دارند. در میان آن ها دستگاه های صندوق فروشگاهی، برای رسیدگی به امور حسابداری کارایی ویژه ای خواهند داشت. با به کارگیری آن ها فرایند انبار داری نیز باکیفیت بالایی انجام خواهد شد. با استفاده از آن ها می توانید گزارشات روزانه را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید و به امور مربوط به خرید و فروش محصولات به خوبی رسیدگی کنید. با به کارگیری این قابلیت ها، هزینه شما برای استخدام نیروی انسانی به شدت کاهش می یابد. دستگاه صندوق فروشگاهی به شما کمک می کند سلیقه مشتریان خود را به خوبی بشناسید و قیمت گذاری بر روی اجناس را با کیفیت بیشتری انجام دهید. این اطلاعات استراتژی فروش شما را به شدت ارتقا می دهد.

تجهیزات فروشگاهی

کاهش درصد خطا

در لیست لوازم فروشگاهی، دستگاه های مختلفی برای افزایش سرعت و رسیدگی بدون خطا به مشکلات وجود دارند. کاهش درصد خطا برای رسیدگی به امور حسابداری فروشگاهی یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه های صندوق است. اشتباهات محاسباتی در خصوص جمع فاکتورها و مبالغ تعیین شده در هر یک از فاکتورها، همیشه خساراتی برای فروشگاه ها و مراکز تجاری به دنبال دارند. به همین خاطر استفاده از یک دستگاه کاربردی برای حذف ریسک های مربوط به بخش حسابداری اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل استفاده از صندوق های فروشگاهی در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است.

ارائه طرح های تشویقی

در ساختار برخی از تجهیزات فروشگاهی برای سوپرمارکت ها قابلیت های مضاعفی برای رسیدگی بهتر به وضعیت مشتریان در نظر گرفته شده اند که کار شما را برای جذب مشتری ساده تر می کنند. در برخی از دستگاه های صندوق فروشگاهی قابلیت هایی تعریف شده اند که برای تشویق و ترغیب مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید با ایجاد یک باشگاه مشتریان با به کارگیری قابلیت های این دستگاه ها، مشتریان وفادار خود را برای خرید مجدد ترغیب کنید. این طرح های پله ای برای افزایش میزان فروش، مراکز خرید بزرگ و کوچک کارایی خواهند داشت. شما می توانید با این شگرد ساده، سود بالایی به دست آورید.

فیش پرینتر برای سوپر مارکت ها

دستگاه های پرینتر چند سالی است که جای خود را به فیش پرینترهای اداری داده اند. امروزه از فیش پرینترها برای مقاصد فروشگاهی و تجاری نیز استفاده می شود که کارایی این تجهیزات را به شدت افزایش می دهد. فیش پرینترها با استفاده از فناوری حرارتی طراحی شده اند. استفاده از فیش پرینترها تقریبا برای هر کسب و کاری کارایی خواهد داشت. قیمت مقرون به صرفه دستگاه فیش پرینتر اغلب مشتریان را برای خرید این تجهیزات ترغیب می کند. شما می توانید در میان برندهای تجاری داخلی و خارجی، انواع مدل های این محصولات را انتخاب و خریداری کنید.
هر یک از انواع تجهیزات فروشگاه زنجیره ای کارایی و مزایای خاص خود را دارند. فیش پرینترها نیز با ده ها ویژگی و مزیت اساسی عرضه می شوند که برخی از آن ها را در این بخش مشاهده می کنید:

تجهیزات ضروری فروشگاه_ فیش پرینتر یا دستگاهه صدور فیش

کاهش هزینه های چاپ با فیش پرینتر

با خرید این دسته از تجهیزات فروشگاهی، هزینه های چاپ محصولات به شدت کاهش می یابند. چاپگرهای حرارتی امروزی بدون نیاز به جوهر مورد استفاده قرار می گیرند و به کارگیری آن ها ساده تر از پرینترهای قدیمی است. از فناوری چاپ حرارتی در دستگاه های فیش پرینتر امروزی نیز استفاده شده است که سبب کاهش هزینه های چاپ خواهد شد. استفاده از بخش ریبون و حرارت در ساختار دستگاه های فیش پرینتر کلیه متریال مورد نیاز برای چاپ اطلاعات را فراهم می کند.
با خرید پرینتر باید حتما برای هزینه خرید جوهر آن نیز برنامه ریزی کنید؛ اما استفاده از دستگاه های فیش پرینتر این مشکلات را به دنبال ندارد. تنها هزینه ای که برای استفاده از دستگاه های فیش پرینتر پرداخت می شود، خرید رول های کاغذی مخصوص چاپ در دستگاه است. قیمت دستگاه فیش زن رستوران و سوپرمارکت نیز بسیار به صرفه تعیین شده است و هزینه های خرید پرینتر را کاهش می دهد.

افزایش سرعت چاپ در دستگاه فیش پرینتر

به جرعت می توان گفت که کل لیست تجهیزات فروشگاهی به منظور افزایش سرعت عملکرد چاپ اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های فیش پرینتر نیز سرعت چاپ اطلاعات محصولات را به شدت افزایش می دهد.  در ساختار این تجهیزات از هدهایی استفاده شده که سرعت عمل کار را به شدت افزایش می دهد. در فیش پرینترها سرعت چاپ بر حسب میلی ثانیه محاسبه خواهد شد. با به کارگیری قابلیت های به روز دستگاه های فیش پرینتر خشک شدن اطلاعات چاپ شده بر روی برگه ها نیز سریع تر انجام می گیرد. این فرایند در بخش خدمات رسانی و فروش مزایای بی شماری خواهد داشت.

کاهش هزینه های نگهداری از دستگاه

دستگاه های فیش پرینتر هزینه نگهداری به خصوصی ندارند. تعمیرات دستگاه های فیش پرینتر اغلب با به صرفه ترین هزینه ها انجام می گیرد. شما می توانید در لیست لوازم فروشگاهی این اقلام کاربردی را در فهرست به صرفه ترین دستگاه ها بیابید. قطعات به کار رفته در دستگاه فیش پرینتر سوپر مارکتی اغلب تعداد کمتری دارد و این مسئله نگهداری از دستگاه را با هزینه های به صرفه تری همراه می کند. خرابی های کوچک دستگاه مورد نظر با کمترین هزینه های تعمیرات برطرف خواهند شد و این مسئله کار افراد را در استفاده از دستگاه فیش پرینتر ساده تر می کند.
هزینه نگهداری از دستگاه فیش پرینتر بسیار به صرفه تر از پرینترهای قدیمی است. به همین خاطر اغلب مشتریان به جای خرید پرینترهای قدیمی از این دسته از تجهیزات فروشگاهی برای سوپرمارکت ها استفاده می کنند.

افزایش عملکرد چاپ

با به کارگیری فیش پرینترها، عملکرد چاپ به شدت ارتقا می یابد و از هر گونه وقفه ای در میان چاپ پیشگیری خواهد شد. عملکرد چاپ دستگاه های پرینتر تاثیر به سزایی بر سرعت عمل اداره امور بر جای می گذارد.

صندوق پول فروشگاهی

در میان انواع ماشین های اداری و تجهیزات فروشگاه زنجیره ای، صندوق های پول نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند. صندوق پول فروشگاهی با قابلیت های مکانیکی و الکترونیکی ساخته شده و قابلیت های ویژه ای دارد. با استفاده از تجهیزاتی مانند صندوق فروشگاهی خرید و فروش و ثبت معاملات ساده تر می شود. در ساختار این دستگاه ها از یک کشوی پیوست استفاده شده است که کارایی آن را افزایش می دهد. صندوق پول فروشگاهی برای کافی شاپ ها و رستوران ها نیز کارایی دارد. ذخیره پول نقد با به کارگیری صندوق پول فروشگاهی ساده تر می شود. البته در سال های اخیر که اغلب مشتریان از کارت های اعتباری برای پرداخت استفاده می کنند، دستگاه صندوق پول نقش کم رنگ تری در محیط های تجاری ایفا می کند.

صندوق پول فروشگاهی

انواع تجهیزات کامپیوتری

برای اتصال به صندوق پول، بارکدخوان و نمایش اطلاعات مربوط به آن به انواع تجهیزات کامپیوتری نیاز خواهید داشت. اگرچه تجهیزات کامپیوتری در میان دستگاه های الکترونیکی قرار می گیرند، اما از آن ها برای تکمیل ماشین های اداری استفاده می کنند. انواع موس و کیبوردهای مخصوص کامپیوتری در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت خرید تجهیزات کامپیوتری اغلب در حد  قیمت پرینتر لیبل زن، فیش زن و سایر تجهیزات اداری است.

اهمیت استفاده از تجهیزات ضروری در فروشگاه ها

ماشین های اداری و فروشگاهی در اغلب کسب و کارهای امروزی نقش تاثیرگذاری ایفا می کنند. به کارگیری آن ها قابلیت های کارکنان شما را در محل کار ارتقا می دهند و بر راندمان کاری آن ها تاثیر به سزایی بر جای می گذارد. برخی از مهمترین دلایل گسترش استفاده از این تجهیزات به شرح زیر هستند:
1-    با خرید تجهیزات اداری نیاز کمتری به نیروی انسانی خواهید داشت. هر دستگاه فروشگاهی، عملکرد به خصوصی انجام می دهد و از بار مسئولیت های پرسنل شما کم می کند. به همین خاطر با به کارگیری آن ها تنها با حضور چند صندوق دار به امور فروشگاه بزرگ شما رسیدگی می شود.

2-    کیفیت بهتر دستگاه های فروشگاهی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان مورد توجه قرار می گیرد.
3-    دستگاه های اداری و فروشگاهی از بروز یکنواختی در حین انجام کارها پیشگیری می کنند.
4-    با به کارگیری هر نوع دستگاه فروشگاهی و اداری، هزینه های شما به شدت کاهش می یابند و در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا