آموزش وببازارطراحی وبوردپرس

معرفی افزودنی های یواست سئو

افزونه یواست سئو یکی از پرطرفدارترین افزونه های سئو و یک ابزار کاربردی و برای سئو انواع وب سایت است که مورد اعتماد کاربران وردپرس قرار گرفته است. با افزونه Yoast SEO کارهای مختلف مانند ساخت سایت مپ، افزودن کلمه های کلیدی، نوشتن توضیح متا و دیسکریپشن، ویرایش نامک، مدیریت ریدایرکت ها، بررسی توزیع کلمات کلیدی، تکرار کلمات کلیدی، خوانایی، سوالات متداول و…. را می توانید انجام دهید.

یکی از مزیت های افزونه یواست سئو سادگی کار با افزونه است و به راحتی می توانید تنظیمات مورد نظر را انجام دهید و در صورت نیاز به امکانات بیشتر از افزودنی های که برای این پلاگین وجود دارد استفاده کنید در ادامه به معرفی 4 افزودنی یواست سئو می پردازیم:

 بهترین افزودنی یواست سئو: افزونه سئوی ووکامرس

اولین و محبوب ترین افزودنی یواست سئو افزونه سئو ووکامرس است. با این افزونه می توانید سئوی سایت فروشگاهی تان را متحول کنید. کار افزونه سئوی ووکامرس این است که اتصال و یکپارچه سازی بین ووکامرس و افزونه یواست سئو را ایجاد می کند و به بهتر دیده شدن محصولات شما در نتایج گوگل، اصلاح برد کرامب ها و بهبود نقشه سایت کمک می کند.

افزونه Yoast Woocommerce با اضافه شدن قابلیت نمایش امتیاز، قیمت و وضعیت موجودی محصول در پیش‌نمایش گوگل باعث می شود محصول شما از حالت نوشته خارج شود و به عنوان یک محصول شناسایی شود و نتایج ریچ اسنیپت برای محصول به سایتتان اضافه شود. با این افزودنی یواست سئو انواع متاداده های مانند شرکت تولید کننده، مارک، رنگ و اطلاعات GTIN / ISBN / MPN برای محصول تنظیم می شود با نمایش این قابلیت ها می توانید محصولاتتان را در شبکه ای اجتماعی به خوبی نمایش دهید.

یکی دیگر از کاربردهای این افزودنی یواست سئو این است که نقشه سایت را بهینه می کند، نقشه سایت تاثیر زیادی در سئوی سایت دارد و به ایندکس شدن صفحات کمک می کند، با افزونه سئوی ووکامرس  نقشه سایت برای محصولات را بهینه می شود چرا که ووکامرس به صورت خودکار صفحاتی مانند فیلترها را ایجاد می کند و اگر شما در فایل robots.txt این سرچ ها را برای موتورهای جستجو محدود نکنید حجم زیادی از کرال باجت شما مصرف می شود.

هر چند پیکر بندی ووکامرس اماکن اضافه کردن برد کرامب را ایجاد می کند اما با افزونه سئو ووکامرس می توانید بردکرامب ها را به درستی و بهینه پیکربندی کنید و تاثیر آن بر روی سئوی سایتتان را ببینید همچنین تجربه کاربری بهتری را برای کاربران ایجاد کنید چرا که کاربران هنگام استفاده از سایت شما می توانند مسیری را که رفته اند را ببینند و در صورت نیاز به دسته اصلی برگردند و به این صورت در سایتتان گم نمی شوند.

نمایش در نتایج محلی با افزودنی یواست سئو Local Seo

برای کسب و کارها مانند آرایشگاه ها، رستوران ها، کلینیک و … که مشتریان نیاز دارند به صورت حضوری مراجعه کنند با فعال سازی لوکال سئو کسب و کار شما در نتایج محلی قرار می گیرید به عنوان مثال اگر رستوران شما در اصفهان قرار دارد در نتایج سرچ تهران نمایش داده شود منجر به کلیک و افزایش مشتریانتان نمی شود اما اگر مسافرانی که به شهر اصفهان می آیند و با مکان ها در اصفهان آشنایی ندارند یا کسی که به دنبال نزدیک ترین رستوران است شما را در نتایج ببینید حتما بر روی لینک سایت شما کلیک می کنند و به سراعت می توانید این مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید راهکار فعال سازی سئو محلی استفاده از یک افزودنی یواست سئو یعنی افزونه سئوی محلی است.

افزونه local seo به شما کمک می کند کسب و کارتان را به افرادی که در یک منطقه خاص قرار دارند معرفی کنید و سئوی محلی را در سایتتان فعال کنید از جمله امکاناتی که افزودنی یواست سئو برای سئو محلی به سایت اضافه می کند نام کسب و کار، موقیعت مکانی، ساعات کار و نوع کسب و کار است همچنین اگر دارای چند شعبه هستید می توانید مکان های مختلف را به سایت اضافه کنید و  نزدیک ترین شعبه را به کاربر نمایش می دهد.

علاوه بر این با افزودنی یواست سئو لوکال سئو می توانید نقشه را به صفحه درباره ما اضافه کنید که برای کاربرانی که وارد سایت شما می شود حس اطمینان و اعتماد را ایجاد می کند و کاربران راحت تر می توانند در صورت نیاز آدرس شما را پیدا کنند.

افزونه سئوی ویدئو؛ بهترین افزودنی یواست سئو برای کسب رتبه ویدئو ها

با افزونه سئوی ویدئو می توانید در نتایج ویدئویی قرار گیرید و از طریق ویدئو هم ورودی بگیرید در چند سال اخیر استفاده از ویدئو تاثیر زیادی بر روی سئو سایت و افزایش کاربران داشته است و بسیاری از کاربران ترجیح می دهند به جای خواندن یک متن طولانی یک ویدئو را مشاهده کنند. با  افزونه Yoast Video SEO امکان اشتراک گذاری ویدئو ها در شبکه های اجتماعی را فراهم می کند و به اضافه کردن ویدئو ها به نقشه سایت کمک می کند و باعث ایندکس سریع تر ویدئوها توسط گوگل می شود.

در افزونه سئوی ویدئو اشتراک گذاری بهتر ویدئو ها در شبکه های  اجتماعی نیز فراهم شده است تا کاربران به راحتی ویدئو شما را به اشتراک بگذارند.  با این افزودنی یواست سئو می توانید به صورت پیش فرض تعیین کنید که ویدئوهای کدام دسته و یا پست تایپ های حاوی ویدئو مانند ویدئوها در نوشته ها، برگه ها و رسانه ها را مشخص کنید تا در نقشه سایت قرار گیرند.

افزونه Yoast News SEO؛ افزودنی یواست سئو مخصوص سایت های اخبار

با افزونه Yoast News SEO می توانید سایت خبریتان را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا اخبار شما در نتایج  اول قرار بگیرد با این افزودنی یواست سئو کمک می کند اخبار شما سریعتر ایندکس شود و کمک می کند اخبار سایت شما در Google News نمایش داده شود همچنین می توانیدمشخص کنید که کدام دسته بندی یا پست تایپ ها در اخبار گوگل نمایش داده نشود. افزونه سئوی اخبار تنظیمات کمی دارد و به راحتی می توانید بر روی سایتان نصب کنید و با این افزودنی یواست سئو در نتایج اول اخبار قرار بگیرید.

اگر میخواهید در نتایج اول گوگل قرار گیرید حتما سری به سایت مرجع یواست سئو بزنید تا با سایر امکانات این 4 افزودنی یواست سئو بیشتر آشنا شوید. با قرار گرفتن در نتایج اول گوگل تعداد مشتریانتان افزایش می یابد و فروشتان چند برابر می شود.

دکمه بازگشت به بالا